Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Takk Delphina :) Hehe ja.. Da har jeg nok litt stor mage, men men :)

Neida, synes ikke du har store mage! :) Synes magen din er kjempefin, og søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TuttaV Tusen takk! :)

Jeg dro ikke på jobb i dag fordi jeg nesten ikke fikk noe søvn i natt. Hadde noen forferdelige smerter i leggene og oppover lårene, så jeg måtte ligge med puter mellom bena, og det ene med det andre for å klare å få sove. Så i dag har jeg vært i butikken og handlet, bakt en gulrotkake og en sjokoladekake fordi samboeren min har bursdag i morgen, og foreldrene hans kommer på kaffe og kaker. Også har jeg laget middag og smoothie litt senere, og tilslutt så har jeg luket litt. Nå er jeg utslitt og sitter med bena i grønnsåpevann, da de er litt hovene.

I morgen skal jeg vaske hele leiligheten og gjøre klar til bursdagsselskap. I morgen kveld kommer jeg nok til å sove godt! Hehe.

Den lille i magen sparker som aldri før, og pappa kjenner de og blir stolt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiine magen <3 Som jeg gleder meg til min blir like fin!!

Oioi som du henger i! Må ikke overdrive nå så du blir helt utslitt... Passe på deg selv <3

Så herlig å kjenne spark på utsiden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guu så flink du er :) Her ble det ingen vasking, i stede ble det shopping med ei venninne :D

Og HIPP HIPP HURRAAAAAA for pappateita som har bursdag i dag :D :bursdag: Når var det vi skulle komme på kake nå igjen? :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte Takk :) Neida, skal prøve å ikke overdrive. Kjenner at jeg er ganske så sliten nå.. Skal bare vaske hele leiligheten i dag, så skal jeg roe meg ned igjen. :)

Benni Haha :) Kaker blir servert fra klokken 1800 ^^ Teitingen sier takk for gratulasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte Takk :) Neida, skal prøve å ikke overdrive. Kjenner at jeg er ganske så sliten nå.. Skal bare vaske hele leiligheten i dag, så skal jeg roe meg ned igjen. :)

Benni Haha :) Kaker blir servert fra klokken 1800 ^^ Teitingen sier takk for gratulasjon :)

Hm, kanskje jeg rekker det om jeg starter nå da...

Bare hyggelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, begynn å løp :ler: Bor i Tønsberg

Hahaha, jeg ser det virkeligen for meg nå :fnise: for et syn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulér mannen din med dagen, Teita!

Husk på å slappe av, veldig viktig nå vet du. Du påpeker det i dagboken min, men synes du også skal passe på å slappe av. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det Delph :) I morgen skal jeg ikke gjøre NOENTING, bare slappe helt av! Lover :) Er snaaart ferdig med å vaske leiligheten nå. Har bare litt rydding og støvsuging igjen. Det må jo se bra ut til svigers kommer. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant en nettside som jeg likte skikkelig godt. Mye fint babytøy og leker :)

http://www.carters.com/

Takk for at du delte det med oss, der hadde de masse fint! Skikkelig shoppemodus om dagen her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk noen klær fra carters, som jeg fikk i gave, og jeg ville bare si fra at de bodyene var litt små i størrelsen. Bare så du vet det hvis du skal bestille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det bare 100 dager igjen :hoppe: Tiden flyr av gårde, Teita. Synes det å komme seg under 100-tallet (et tre-sifret tall) er en milepæl i seg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Miss Moneypenny: Takk for at du sa fra :) Da bestiller jeg litt større størrelser når jeg skal bestille. Tør ikke kjøpe noe mer før jeg får bekreftet kjønn på neste UL.

HenLu: Ja, visst :) Tiden går virkelig fort. Selv er jeg en person som lider av ekstrem utålmodighet, men akkurat svangerskap, har jeg skjønt hvorfor varer i ni måneder. Tror vi trenger den tiden på å forberede oss så godt vi kan osv.

Ligger i senga enda. Er helt utslitt og har masse smerter i både magen og kroppen :( Tror det er kroppens måte å fortelle meg at jeg det er på høy tid at jeg slapper av nå. Bursdagen til forloveden var vellykket i går, og han var fornøyd med dagen sin, så det er ihvertfall bra :)

I dag skal jeg INGENTING. Får kanskje besøk av bestevenninnen min, men det går greit, for med henne kan jeg være meg selv, og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag med å gjør INGENTING :D Og ingenting er jo som å gjøre INGENTING sammen med bestevenninna si :) Det bare er dømt til å bli en bra dag :rodmer:

Vi må bli flinkere til å ta vare på kroppene våre teita, ser vi har mange av de samme tedensene til å tyne oss selv litt ekstra. Det er vanskelig, men man mååå lære seg det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HenLu: Ja, visst :) Tiden går virkelig fort. Selv er jeg en person som lider av ekstrem utålmodighet, men akkurat svangerskap, har jeg skjønt hvorfor varer i ni måneder. Tror vi trenger den tiden på å forberede oss så godt vi kan osv.

Ligger i senga enda. Er helt utslitt og har masse smerter i både magen og kroppen :( Tror det er kroppens måte å fortelle meg at jeg det er på høy tid at jeg slapper av nå. Bursdagen til forloveden var vellykket i går, og han var fornøyd med dagen sin, så det er ihvertfall bra :)

I dag skal jeg INGENTING. Får kanskje besøk av bestevenninnen min, men det går greit, for med henne kan jeg være meg selv, og slappe av.

Du er ikke den eneste som lider av ekstrem utålmodighet. Jeg vil holde prinsen min og kose med han NÅ! Men jeg venter gjerne så han får kost seg inni magen i en del uker/mnd til :) Gratulerer med overstått til Herr Teita. Husk å slappe av, det er viktig. Håper du ikke stresset i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått til "teiten" :jepp:

Jeg tror også det er lurt at svangerskapet varer såpass lenge som det gjør. Tenk om det kun hadde tatt tre måneder sånn som med hunder! Oioi, da hadde vi jo allerede vært foreldre! Og selv om ting begynner å gå opp for meg og jeg gleder meg mye, så føler jeg at jeg trenger tid på å bli helt klar! :)

Det er så deilig med sånne veninner hvor man bare kan ligge flatt ut og slappe av uten at det gjør noe. Det er de vennene som er de beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...