Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Tenner?

Det var det jeg trodde, og stadig tror, men jeg ser aldri noe :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tupperwarekvelden i går var veldig koselig! Vi bakte oreokake, og fikk oppleve kjempe gode produkter. Jeg ble selvfølgelig "overtalt" til å kjøpe litt av hvert, selv om vi egentlig ikke har råd til det.. Jaja. :sjenert:

Det gikk visst fint for forloveden å legge S i går, og det er jeg så glad for! Bekymret meg mye for det. Når jeg kom hjem, hadde jeg jo melkespreng, siden jeg alltid ammer hun i søvn, så jeg var glad da hun våknet 02 for mat :fnise:

I dag skal jeg kanskje til byen. Jeg har veldig lyst, men må se an litt på S. Om jeg får i henne mat i dag, eller ikke. Hvis jeg reiser, så skal jeg ta bussen inn med naboen min som også har en jente på alder med S, også skal jeg møte Niennas og datteren hennes i byen. Fikk også lov til å være med henne på KG-cafe, så det kan jo hende at jeg også slenger meg med på :)

Merker at jeg orker litt mer for tiden, og ikke er så ekstremt sliten hele tiden, og det er deilig! Har jo endelig fått begynne på allergimedisiner, og tar endel B-vitaminer, etter råd fra legen, siden jeg ammer. Vet ikke om det er det, eller at jeg er litt våryr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for våryr.. :fnise: Men jeg tipper det er en kombinasjon av lysere dager, litt eldre baby og bare det å se at det spirer og gror ute :jepp: Jeg har også mer energi for tiden. :)

Så flink samboeren din er som fikk henne til å sove! Er svært, svært negativ til at min hadde klart det, for han er jo vant til å ligge nesten en time (!) til puppen før legging. Menmen.

Håper du koste deg i byen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for våryr.. :fnise: Men jeg tipper det er en kombinasjon av lysere dager, litt eldre baby og bare det å se at det spirer og gror ute :jepp: Jeg har også mer energi for tiden. :)

Så flink samboeren din er som fikk henne til å sove! Er svært, svært negativ til at min hadde klart det, for han er jo vant til å ligge nesten en time (!) til puppen før legging. Menmen.

Håper du koste deg i byen. :)

Det er mye mulig! :) Er ihvertfall utrolig deilig å føle at ting løsner litt, og energien kommer sakte men sikkert tilbake.

Ja, det var veldig bra at han fikk lagt henne. Det kommer en tid da O ikke får pupp lenger, men heller blir lest for før han skal sove, og DA, da kan kjæresten din legge! :jepp:

--

I kveld skal jeg på byen! Første bytur på snart to år.. :sjenert: Jaja, sånn er det å bli gravid og bli mamma så ung.

Gleder meg til å bruke lang tid på å dusje og pynte meg, før vorset begynner.

Men først skal S ha kveldsmat, så skal jeg legge henne. Deretter tar pappaen over, som har besøk av en kamerat. De skal lane (supernerd dataspillere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint for Teiting å legge S i går! Skjønner godt du bekymret deg, men nå vet du det går an ;)

Håper du får en artig kveld ute og at barnepassinga går like fint! Kos deg! Vel fortjent :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper tømmermennene er snille med deg idag, og at du koste deg masse i natt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt gikk bra og at du hadde det knall på byen!! Det har du garantert fortjent! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint for Teiting å legge S i går! Skjønner godt du bekymret deg, men nå vet du det går an ;)

Håper du får en artig kveld ute og at barnepassinga går like fint! Kos deg! Vel fortjent :klem:

Det gikk veldig fint, og det er jeg veldig glad for :)

Tusen takk :klemmer:

Håper det gikk bare bra :klemmer:

Det gjorde det :)

Håper alt gikk bra og at du hadde det knall på byen!! Det har du garantert fortjent! :jepp:

Tusen takk :) Hadde det kjempe gøy.

--

En liten stund siden jeg har fått oppdatert her nå, men det har skjedd så mye de siste dagene. Skal vi se.. :klo: På lørdag kveld var jeg på byen, for første gang på nesten to år. Jeg dro fordi forloveden mener jeg trenger nye impulser. Og det fikk jeg, virkelig.

Begynte å tenke på hvordan livet mitt egentlig har blitt, og følte jeg fortjente bedre, enn hvordan jeg blir behandlet i det daglige. Dette er en veldig kort versjon, men jeg satt meg ned å snakket med forloveden, og vi hadde en lang prat/ diskusjon. Kom til en enighet, og han skal begynne å behandle meg litt bedre, og kanskje hjelpe til litt mer, sånn at jeg får litt mer overskudd.

I går var forloveden hjemme, og vi gikk en laang tur på nesten to timer. Etterpå ryddet vi, og lagde en god middag. Dagen gikk i ett, men det var koselig.

I natt våknet ikke S før 0615, fikk mat og sov videre til 0830. Beste natten på LENGE! Endelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at dere fikk ordnet opp litt mellom dere da! Ikke noe som er bedre enn det! :) Kommunikasjon er så viktig i et forhold, så det er bra dere greide å sette dere ned og snakke ordentlig sammen.

Håper dere får en god dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at dere fikk ordnet opp litt mellom dere da! Ikke noe som er bedre enn det! :) Kommunikasjon er så viktig i et forhold, så det er bra dere greide å sette dere ned og snakke ordentlig sammen.

Håper dere får en god dag! :)

Ja, kommunikasjon er veldig viktig :) Vi er gode på å kommunisere, men det utvikler seg altfor ofte til en krangel, og DET skal vi slutte med. Vi må slutte med det. Så jeg håper bare vi klarer dette sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kommunikasjon er veldig viktig :) Vi er gode på å kommunisere, men det utvikler seg altfor ofte til en krangel, og DET skal vi slutte med. Vi må slutte med det. Så jeg håper bare vi klarer dette sammen :)

Kjenner til at ting utvikler seg til krangel. Vi har til tider litt å jobbe med der vi også!

Håper for deres skyld og for lillemor sin skyld at dere klarer dette sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til at ting utvikler seg til krangel. Vi har til tider litt å jobbe med der vi også!

Håper for deres skyld og for lillemor sin skyld at dere klarer dette sammen! :)

Takk :) Det gjør jeg også. Virkelig.

--

Nå venter jeg bare på at S skal bli trøtt, sånn at jeg kan legge henne, så skal jeg hoppe i dusjen, for jeg får besøk av en venninne etterpå.

Forloveden skal trene etter jobb i dag, og i kveld kommer pappaen hans for å ta noen mål her. Han er byggmester, og skal rive en vegg, og sette opp en annen, slik at S får større rom, og vi får større rom. Det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høresut som en veldig bra natt. :)

Uff, dette med at småting eskalerer til større ting kjenner jeg til her også. Tror nok mange sliter med akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høresut som en veldig bra natt. :)

Uff, dette med at småting eskalerer til større ting kjenner jeg til her også. Tror nok mange sliter med akkurat det.

Det var en veldig behagelig natt :jepp:

Ja, det er ikke bra. Burde kunne gå an å snakke sammen uten at det må eskalere så veldig, men det er jo lett når man er sliten osv. Dessverre.

--

Blir lange dager når R trener etter jobb, kjenner jeg.. Når han er borte tolv timer, så merkes det. Jeg skjønner at tre timer etter jobb ikke er så mye for han, men det er mye for meg. Og her sitter jeg da, og venter. Det er kjedelig, og nå er jeg sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skjønne det. Jeg føler meg både sliten og isolert de dagene min kjæreste er borte flere timer i tillegg til jobb.

Skulle likt å sett disse guttene være med babyen hele dagen, flere dager og uker på rad..mon tro om de ikke hadde fått seg ett lite sjokk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan skjønne det. Jeg føler meg både sliten og isolert de dagene min kjæreste er borte flere timer i tillegg til jobb.

Skulle likt å sett disse guttene være med babyen hele dagen, flere dager og uker på rad..mon tro om de ikke hadde fått seg ett lite sjokk :P

Jeg signerer teriyakis innlegg! :jepp: Tror gutta hadde trengt et rehabiliteringsopphold etterpå ;)

Ja, de hadde nok fått seg litt av et sjokk :jepp: Er nesten dumt han her ikke skal ha pappaperm, så han hadde fått sett.

--

I dag skal vi på babysang med barselgruppen. Og gårsdagens natt ble ingen trend, i natt var det fire oppvåkninger.. Så ja, jeg er trøtt :sjenert: Men føler jeg må bli med likevel.

I ettermiddag begynner oppussingen her, så det blir spennende. Siden forloveden var på trening i går, skulle egentlig jeg ha i dag til å være meg, men svigerfar kunne begynne i dag, så da ble det ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysang/ åpen barnehage var så som så, men helt greit. Vet ikke helt om det fristet til gjentakelse, men vi får se :)

Det som er så dumt med å være borte, er at det blir helt umulig å amme, så S har jo ikke fått så mye mat som hun pleier, men jeg fikk i hun en babysmootie ihvertfall. Hun sovnet i vognen på bussen, så nå ligger hun ute å sover.

Tenkte å slappe av så lenge jeg kan nå, og så får jeg begynne å vaske og lage mat. Gjøre klart til svigerfar kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere klarer å unngå at ting eskalerer seg til en krangel :klemmer: Er så fort gjort at småting bygger seg opp så det er nok et vanlig problem for mange vil jeg tro. Men det er jo kjempebra at dere klarer å sette dere ned å snakke sammen om ting for det er det jammen meg ikke alle som klarer.

Er nok mange menn som hadde fått seg en tankevekker om de skjønte hvor mye jobb det er med disse små :jepp:

Og den byturen fortjente du virkelig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...