Teita Skrevet 25. april 2012 Forfatter #2141 Del Skrevet 25. april 2012 Oi! N snur seg på magen i senga og i vogna nå, men reiser seg (heldigvis) ikkje ennå. Susar rundt her i stova på magen, på jakt etter ledningar eller puslespelbitane til storesøstra Hurra for god natt! Hun kommer dit en dag hun og Ledninger en en stor hit her også! Muligens en karriere innenfor elektro Natten var ihvertfall bedre enn de siste vi har hatt. Så i dag er jeg ikke så død. Deilig å ha energi til å få gjort litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 25. april 2012 #2142 Del Skrevet 25. april 2012 Hun kommer dit en dag hun og Ledninger en en stor hit her også! Muligens en karriere innenfor elektro Natten var ihvertfall bedre enn de siste vi har hatt. Så i dag er jeg ikke så død. Deilig å ha energi til å få gjort litt Eller ingeniør! Eller.. Eller! Lystekniker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 25. april 2012 Forfatter #2143 Del Skrevet 25. april 2012 Eller ingeniør! Eller.. Eller! Lystekniker? Noe i den duren, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. april 2012 Forfatter #2144 Del Skrevet 26. april 2012 La S til leggetiden sin klokken 8 i går, men hun falt ikke til ro før 2030. Krevde litt ekstra vugging og kos.. Hun våknet flere ganger i natt å sutret, men klarte å sovne igjen av seg selv de fleste gangene. Hun fikk mat to ganger.. Også var det morgen 07. Jeg er trøtt. Gjorde meg jo klar til å gå å hente henne alle gangene jeg trodde hun våknet, men hun sovnet igjen før jeg fikk løftet henne opp. Så det ble veldig avbrutt søvn på meg. I tillegg skal forloveden trene etter jobb, så jeg må da være "alenemamma" frem til sent i kveld.. Hadde vært deilig å fått sove litt, men men. Er ikke såå lenge til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. april 2012 #2145 Del Skrevet 26. april 2012 La S til leggetiden sin klokken 8 i går, men hun falt ikke til ro før 2030. Krevde litt ekstra vugging og kos.. Hun våknet flere ganger i natt å sutret, men klarte å sovne igjen av seg selv de fleste gangene. Hun fikk mat to ganger.. Også var det morgen 07. Jeg er trøtt. Gjorde meg jo klar til å gå å hente henne alle gangene jeg trodde hun våknet, men hun sovnet igjen før jeg fikk løftet henne opp. Så det ble veldig avbrutt søvn på meg. I tillegg skal forloveden trene etter jobb, så jeg må da være "alenemamma" frem til sent i kveld.. Hadde vært deilig å fått sove litt, men men. Er ikke såå lenge til helg. Usj, høres virkelig ikke noe godt ut. Kan det være noe på gang, altså tenner eller noe? Av og til sover de urolige de små. Det høres veldig slitsomt, prøve å sove når S sover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. april 2012 Forfatter #2146 Del Skrevet 26. april 2012 Usj, høres virkelig ikke noe godt ut. Kan det være noe på gang, altså tenner eller noe? Av og til sover de urolige de små. Det høres veldig slitsomt, prøve å sove når S sover? Ikke som syntes i gommene ihvertfall :/ Men jeg vet ikke.. Lenge siden hun har hatt en god natt nå, syntes jeg. Men hun er ihvertfall blid og fornøyd ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 26. april 2012 #2147 Del Skrevet 26. april 2012 Ikke som syntes i gommene ihvertfall :/ Men jeg vet ikke.. Lenge siden hun har hatt en god natt nå, syntes jeg. Men hun er ihvertfall blid og fornøyd ellers. Her synes ikke tanna før den faktisk dukket opp. Enten det, eller så så jeg ikke godt nok etter. Viktigste er at hun er blid og fornøyd, og jeg håper for din del at du får mer søvn til helgen, at forloveden din hjelper litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. april 2012 #2148 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Ikke alle det synes i form av hovne gommer. O har ikke det, men jeg ser tennene godt, bare ikke som en klump på undersiden..ser de på øversiden. Blir spennende å se når de dukker opp. Skjønner du er trøtt med så mange oppvåkninger. Blir så oppstykket. Vi er vist trøtt og sliten alle sammen for tiden Endret 26. april 2012 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 26. april 2012 #2149 Del Skrevet 26. april 2012 Ja, det er hun! Selv om det ikke er mulig i praksis, så tusen takk Du kan jo sende litt sovestøv til S. Så bra at B sover så godt Sender masse sovestøv til S håper det hjelper, så du får litt søvn fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. april 2012 Forfatter #2150 Del Skrevet 27. april 2012 Her synes ikke tanna før den faktisk dukket opp. Enten det, eller så så jeg ikke godt nok etter. Viktigste er at hun er blid og fornøyd, og jeg håper for din del at du får mer søvn til helgen, at forloveden din hjelper litt til. Ok. Hmm Jeg antar at den kommer når den kommer, men har ofte trodd at hun holder på å få tenner. Men som sagt, ingenting som tyder på tann i gommen hennes som jeg kan se. Men det er jo tiden nå. Ikke alle det synes i form av hovne gommer. O har ikke det, men jeg ser tennene godt, bare ikke som en klump på undersiden..ser de på øversiden. Blir spennende å se når de dukker opp. Skjønner du er trøtt med så mange oppvåkninger. Blir så oppstykket. Vi er vist trøtt og sliten alle sammen for tiden Hun har hvite klumper i gommene, men det har hun hatt leenge. Ikke sånne mørke. Ja, vi er det.. Stakkars oss Sender masse sovestøv til S håper det hjelper, så du får litt søvn fremover Tusen takk! -- Forloveden var som sagt på trening etter jobb i går, men jeg var sikker på at han kom hjem i 18- tiden, så jeg lagde middagen ferdig og alt. En type spagetti og kjøttdeig som han liker så godt, men som ikke jeg liker.. Klokken 19 satt jeg meg ned å spiste alene.. Ihjelkokt spagetti og tørr kjøttsaus. Nam! 1930 kom han hjem. Jeg hadde sendt flere meldinger. Type: Når kommer du hjem? Middagen er ferdig, nå spiser jeg.. Han hadde visst ikke mere strøm på telefonen, men hvordan kunne jeg gjette det? Dessuten var han med broren sin, så det er ingen unnskyldning for å ikke ha mulighet til å gi meg beskjed. Så, når han kom hjem, og jeg var så sliten at jeg så sikksakk, etter å ha vært alenemor og husmor i et døgn, så sa jeg bare: "S må ha kveldsmat nå" Også gikk jeg rett og slett å la meg. Trodde aldri han kom til å klare å legge henne uten meg. Men etter litt frem og tilbake, så gikk det visst. Vi har enda ikke snakket sammen.. Når jeg forklarte hvorfor jeg var sur i går, så sa han bare: Whyyy?.. Jeg sovnet jo ikke før jeg var sikker på at S sov, som vel var i 2230 tiden, men jeg fikk ihvertfall slappet av. En oppvåkning i natt, og da hadde jeg så melkespreng at jeg bare matet henne for alt det var verdt Og opp klokken 07. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. april 2012 #2151 Del Skrevet 27. april 2012 Off, det er kjedelig når de kommer sent hjem, og ikke sier i fra om det. Skjønner liksom ikke at det kan være grunner som gjør at det er veldig kjipt for oss om de ikke kommer..Jeg pleier forresten ofte å lage middagen en stund før han kommer hjem. Når jeg lager kjøttdeig og spagetthi, så gjør jeg ferdig maten, har spagetthien i kjøttsausen, også har jeg bare lokk på fram til han kommer, så varmer jeg det opp i full fart før vi spiser. Da blir det ikke tørt eller overkokt. Men han var jo flink som fikk til å legge henne da. Det har ikke min gjort enda, men det er jo litt vanskelig, i og med at jeg ammer han rett før jeg legger han i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 27. april 2012 Forfatter #2152 Del Skrevet 27. april 2012 Off, det er kjedelig når de kommer sent hjem, og ikke sier i fra om det. Skjønner liksom ikke at det kan være grunner som gjør at det er veldig kjipt for oss om de ikke kommer..Jeg pleier forresten ofte å lage middagen en stund før han kommer hjem. Når jeg lager kjøttdeig og spagetthi, så gjør jeg ferdig maten, har spagetthien i kjøttsausen, også har jeg bare lokk på fram til han kommer, så varmer jeg det opp i full fart før vi spiser. Da blir det ikke tørt eller overkokt. Men han var jo flink som fikk til å legge henne da. Det har ikke min gjort enda, men det er jo litt vanskelig, i og med at jeg ammer han rett før jeg legger han i senga. Ja, det går ann å si fra! Det er jo lurt, men jeg ville ikke prøve å la det holde seg heller Det skulle liksom være en konsekvens. Hehe. Ja, det hadde jeg aldri trodd. Han har aldri lagt henne før. Jeg pleier jo å amme mens jeg vugger frem og tilbake. Men det gikk visst tilslutt. Jeg meldte meg ihvertfall helt ut, og det var deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 27. april 2012 #2153 Del Skrevet 27. april 2012 Don't mess with a tired mum! Tro meg, er man såpass trøtt, er det lite som skal til før vi blir irriterte. Ja, jeg liker ikke at forloveden ikke sier ifra hvor han er, men har veldig flink generelt på akkurat det. Så er det ikke jeg som står for middagen heller da. Jeg gjør maten klar, så får han ta seg av koking og slikt. C mates på samme tiden, så ja.. Han får gjøre middagen klar for oss. Uansett, synes forloveden din var flink at han fikk lagt S. Her er det pappa- og dattertid når C skal legge seg, slik at jeg ikke gjør alt med C... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 27. april 2012 #2154 Del Skrevet 27. april 2012 Oi oi oooooi. STÅR I SENGEN :O Harligalondon. Disse små vokser så alt for fort!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. april 2012 #2155 Del Skrevet 27. april 2012 Vil du møtes snart, så kan vi sutre litt over mennene våre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 27. april 2012 #2156 Del Skrevet 27. april 2012 ikke ålreit å ikke si i fra! Hater å sitte å vente hjemme selv...ekstra kjipt når man venter sulten på middag. Men bra at han greide å legge S! Er kjekt for deg å vite Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. april 2012 Forfatter #2157 Del Skrevet 30. april 2012 Don't mess with a tired mum! Tro meg, er man såpass trøtt, er det lite som skal til før vi blir irriterte. Ja, jeg liker ikke at forloveden ikke sier ifra hvor han er, men har veldig flink generelt på akkurat det. Så er det ikke jeg som står for middagen heller da. Jeg gjør maten klar, så får han ta seg av koking og slikt. C mates på samme tiden, så ja.. Han får gjøre middagen klar for oss. Uansett, synes forloveden din var flink at han fikk lagt S. Her er det pappa- og dattertid når C skal legge seg, slik at jeg ikke gjør alt med C... Ja, det er ikke så mye som skal når man er trøtt og har mangel på søvn. Ikke dårlig at det er han som står for matlagingen Her skjer det en sjelden gang. Han fikk hun til å sovne etterhvert, men det tok jo mye lenger tid enn vanlig. Men deilig var det uansett. Skulle ønske det var han som la her også. Men, om noen år skal hun jo leses for og slikt, da håper jeg han kan bli mer aktiv i leggingen Oi oi oooooi. STÅR I SENGEN :O Harligalondon. Disse små vokser så alt for fort!!!!!! Ja, de vokser ALT for fort! Vil du møtes snart, så kan vi sutre litt over mennene våre? Ja, det må vi! Ses jo på babysvømming etterpå ikke ålreit å ikke si i fra! Hater å sitte å vente hjemme selv...ekstra kjipt når man venter sulten på middag. Men bra at han greide å legge S! Er kjekt for deg å vite Håper du får en fin helg Nei det er ikke det. Jeg ble veldig sur, og han forstod ikke hvorfor.. Det gikk visst ikke så problematisk som jeg trodde, så det er nok jeg som må legge fortsatt. Har hatt en fin helg, håper du har hatt det også -- Skal vi se.. På fredagen begynte vi å krangle mens forloveden var på jobb. Jeg ble så lei meg at jeg ba han komme hjem, for jeg klarte ikke holde tårene tilbake lenger, og ville ikke få et sammenbrudd foran S. Han kom hjem, og vi pratet om det. Like sta begge to, og han skjønte ikke hvorfor han skulle si unnskyld for at han kom hjem en time senere enn han pleier. Men som jeg sa, så er ikke en time så mye for han, men det er mye for meg som allerede har vært alene med S i nesten et døgn, og nesten ikke hadde sovet natten før. Jeg var mest sint for at han ikke sa fra. Etter masse frem og tilbake, sa han unnskyld og at han skulle bli flinkere til å si fra. På lørdagen gikk vi tur, og på kvelden dro vi ut å spiste bare oss to. Mens S var hos mormoren. Var utrolig deilig med noen timer, hvor vi var bare oss. Jeg følte meg nesten ung igjen. Helt til vi dro innom Kiwi å kjøpte smør og syltetøy på veien hjem Når vi kom hjem, og fant S i sengen, lå hun oppå dynen, på magen å sov. Det er første gang hun har sovet på magen. Men det så så komisk ut, for hun lå også med hodet i fotenden På søndag hadde vi storrengjøring, etterfulgt av grilling ute. Var jo så fint vær! S la seg klokken 20, og våknet to ganger frem til 2230, da vi la oss. Men det var bare småvåkninger, med litt vugging, uten mat. Ellers våknet hun ikke før 0345, og fikk mat, og sov videre til 07. Nå er det morgen 07 hver dag. Det er tidlig, men jeg har blitt vandt til det. Nå må jeg nesten gå å skifte bleie igjen, for her står det en å presser som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. april 2012 #2158 Del Skrevet 30. april 2012 Bra dere fikk ordnet opp i krangelen. Ellers en koselig helg. Så deilig med tur ut. Dere er heldig som har ei jente som lar seg legge av besteforeldre allerede. Synes det er så utrolig at hun står allerede. O har ikke tjangs til å sitte enda, hehe. Men det er nå helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 30. april 2012 Forfatter #2159 Del Skrevet 30. april 2012 Bra dere fikk ordnet opp i krangelen. Ellers en koselig helg. Så deilig med tur ut. Dere er heldig som har ei jente som lar seg legge av besteforeldre allerede. Synes det er så utrolig at hun står allerede. O har ikke tjangs til å sitte enda, hehe. Men det er nå helt greit. Ja.. Det ble en stor krangel, men vi fikk ordnet opp tilslutt. Vel. S og mormoren kjørte oss til resturanten, og S sovnet i bilen, men våknet litt når mormoren skulle legge hun over i sengen. Etter endel vugging og byssing, og tre oppvåkninger, falt hun endelig i søvn. Så hun sovnet en time senere enn vanlig, men det gikk da. Er nok best når jeg gjør det, for da tar det bare ti minutter, så er nok en stund til vi har lyst å bry andre med det. Men akkurat på lørdag, trengte vi virkelig litt "OSS" tid. Og det var hun som foreslo det Hun står som bare det. Hele tiden! Nå går hun også rundt bordet og sofaen. Men hun er enda ikke helt trygg på å komme seg ned igjen, uten å falle, så.. Vi prøver å lære henne det. Men blir som regel til at jeg må hjelpe henne ned, eller at hun faller og slår seg.. O kommer dit han og! Men hadde jeg vært deg, ville jeg nyte den tiden du har nå. For nå får jeg ikke et minutt i fred lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. april 2012 #2160 Del Skrevet 30. april 2012 Okei, jaja det gikk nå i alle fall! Sist vi prøvde, endte det opp med at O var våken store deler av natten.. Det er lenge siden da. Hehe, nei jeg haster overohode ikke. O skal få utvikle seg i sitt eget tempo. Ser ikke noe galt i om han ikke skulle begynne å krype før åtte-månedersalderen heller. Alt er normalt, så.. Det kommer når det kommer. Forventer ingenting. Fint med ny tittel på dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå