Gjest Delphina Skrevet 17. april 2012 #2101 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg er nesten takknemlig C enda er i halvveis krabbestadie, for det er nok energi i henne nå. Slår på trommer, tar på alt. Dette med trilling liker forloveden, har gått mange turer sammen og han elsker å dytte vognen.. Håper S har det bra og ikke sliter ut Teita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 17. april 2012 #2102 Del Skrevet 17. april 2012 Hurra for S som er 6 måneder Så koselig med trilleturer sammen her er faktisk ikke samboeren så tung å be når det kommer til trilleturer (ikke hvis det bare er snakk om en liten trilletur i allefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. april 2012 Forfatter #2103 Del Skrevet 17. april 2012 Hehe, nei disse guttene er vel kanskje ikke så interessert i å gå så mte trilleturer.. :gjeiper: Kos deg på babysvømming! Ikke min ihvertfall.. Takk Hun er altså bare helt suverent flink!! Og hurra for 6 mnd allerede!! Villt hvor tiden flyr... Skjønner godt at du gjerne ville hatt henne på babystadiet litt lengre:) Så herlig med trilling sammen<3 Koselig det! Tusen takk Ja, tiden har gått altfor fort! Jeg gleder meg for hver eneste utvikling, men likevel så savner jeg den første tiden innmari mye. Reiser S seg opp, heilt åleine? Wow! Forstår godt at det blir litt knall og fall. Så kjekt med babysvømming! Ja. Nå reiser hun seg i alt hele tiden. Det blir mye knall og fall, og noen er verre enn andre. Det er tungt å se hun slå seg og høre hun gråte, men det er jo sånn de lærer. Babysvømming er veldig kos Jeg er nesten takknemlig C enda er i halvveis krabbestadie, for det er nok energi i henne nå. Slår på trommer, tar på alt. Dette med trilling liker forloveden, har gått mange turer sammen og han elsker å dytte vognen.. Håper S har det bra og ikke sliter ut Teita. Det skjønner jeg godt! Nyt det så godt du kan. Koselig at han vil gå turer med dere, og at han er en stolt pappa som vil dytte vognen Når vi er i byen, så vil gjerne pappaen her trille også. Det syns jeg er så søtt Hurra for S som er 6 måneder Så koselig med trilleturer sammen her er faktisk ikke samboeren så tung å be når det kommer til trilleturer (ikke hvis det bare er snakk om en liten trilletur i allefall) Takk Det er koselig å gjøre ting sammen som en familie Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. april 2012 Forfatter #2104 Del Skrevet 17. april 2012 Beklager at jeg ikke er aktiv i bøkene deres i dag. Hadde en ENORM krangel med forloveden i går, og det ble faktisk slutt. Aldri vært så lei meg før, tror jeg. Men vi har bestemt oss for å prøve en siste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. april 2012 #2105 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Beklager at jeg ikke er aktiv i bøkene deres i dag. Hadde en ENORM krangel med forloveden i går, og det ble faktisk slutt. Aldri vært så lei meg før, tror jeg. Men vi har bestemt oss for å prøve en siste gang. Ring hvis det er noe. Endret 17. april 2012 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. april 2012 #2106 Del Skrevet 17. april 2012 Uff, kjære deg, så leit å høre håper virkelig det blir bedre altså..vet ikke helt hva jeg skal si, men..bare si fra hvis du vil snakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. april 2012 #2107 Del Skrevet 17. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. april 2012 #2108 Del Skrevet 17. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. april 2012 #2109 Del Skrevet 17. april 2012 Auauau... Det er så vondt:( Føler veldig med deg <3 Og send en pip på fb dersom det er noe jeg kan gjøre eller du bare vil prate. Bamseklem <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. april 2012 Forfatter #2110 Del Skrevet 18. april 2012 Ring hvis det er noe. Takk Uff, kjære deg, så leit å høre håper virkelig det blir bedre altså..vet ikke helt hva jeg skal si, men..bare si fra hvis du vil snakke Takk Auauau... Det er så vondt:( Føler veldig med deg <3 Og send en pip på fb dersom det er noe jeg kan gjøre eller du bare vil prate. Bamseklem <3 Det er det. Har det ikke så veldig godt.. Men vi skal jobbe med det! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. april 2012 Forfatter #2111 Del Skrevet 18. april 2012 Nå kommer snart den ene tanten til S på pappaen sin side på besøk. S er akkurat lagt ut, og sover. Jeg har ryddet litt, men orker ikke bry meg om at ikke alt skinner i dag. Sånn får det bare være. Vi hadde en relativt god dag i går. Forloveden dro på trening med broren sin, og jeg hadde middagen klar til han kom hjem. Etter S var lagt for kvelden, så vi på noen serier, og pratet og koste litt før vi sovnet. I morgen skal jeg til legen, fordi jeg er unormalt sliten og trøtt. Skal ta blodprøver for å se om det er noe jeg kan gjøre noe med. Håper det er jernmangel eller noe lignende, sånn at jeg kan få noe for det, og at det forhåpentligvis hjelper. Er redd det er en lags utmattelsessyndrom, og det håper jeg virkelig ikke! Jeg skal også fornye resepten på p-pillene mine, og få resept på allergimedisin som jeg kan bruke mens jeg ammer. I morgen kveld fyller svigerfar 50, så da skal vi dit og feire han. Vi har kjøpt en fin flaske congac (for det samler han på), og vekslet inn litt dollar, som han kan ha som lommepenger når han skal til USA. Jeg har også tenkt å lage et fint kort til han, fordi han er så flink til å stille opp og hjelpe til med alt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. april 2012 Forfatter #2112 Del Skrevet 19. april 2012 God morgen! Har vært oppe siden 07:45, og det er helt greit. I dag er svigerfar 50, så vi skal feire han. Jeg skal til legen klokken 13, og legekontoret mitt ligger rett ved jobben til svigerfar og forloveden (De jobber sammen), så S skal være der mens jeg er hos legen. Etter det skal vi i selskap. Ellers ikke så veldig mye nytt.. S reiser seg hele tiden, og slår seg masse. Det blir mye knall og fall når ungene begynner å reise seg, før de skjønner hvordan de kommer seg ned igjen. Syns ikke det er noe gøy, men heldigvis går det alltid bra. Litt trøst fra mamma, så er vi opp igjen! Og sånn går no dagane.. Men jeg tenker på å slutte å amme.. Ammingen er SÅ vanskelig for tiden, og det sliter så mye på meg. Føler meg mislykket når jeg ikke får det til. Om natten og morgen går det helt fint, da suger hun som bare det. Men da er det helt mørkt og ingen lyder. Er det noe å se på rundt seg, eller noen lyder rundt henne, så er det helt umulig. Da slipper hun puppen og blir helt orm. Hun er så fryktelig nysgjerrig og skal ha med seg alt. Jeg er bare så i tvil. De gangene ammingen faktisk fungerer, så er det fantastisk, for det er den eneste kosen jeg får med datteren min. Hun er ikke en kosebaby, og skal bare vri seg og ut for å utforske. Hvor hun har fått den energien fra.. Har også tenkt på å kun amme på kvelden, natten og morgen, men vet ikke helt om dette lar seg gjøre i praksis? Sånn med tanke på produksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. april 2012 #2113 Del Skrevet 19. april 2012 God morgen! Har vært oppe siden 07:45, og det er helt greit. I dag er svigerfar 50, så vi skal feire han. Jeg skal til legen klokken 13, og legekontoret mitt ligger rett ved jobben til svigerfar og forloveden (De jobber sammen), så S skal være der mens jeg er hos legen. Etter det skal vi i selskap. Ellers ikke så veldig mye nytt.. S reiser seg hele tiden, og slår seg masse. Det blir mye knall og fall når ungene begynner å reise seg, før de skjønner hvordan de kommer seg ned igjen. Syns ikke det er noe gøy, men heldigvis går det alltid bra. Litt trøst fra mamma, så er vi opp igjen! Og sånn går no dagane.. Men jeg tenker på å slutte å amme.. Ammingen er SÅ vanskelig for tiden, og det sliter så mye på meg. Føler meg mislykket når jeg ikke får det til. Om natten og morgen går det helt fint, da suger hun som bare det. Men da er det helt mørkt og ingen lyder. Er det noe å se på rundt seg, eller noen lyder rundt henne, så er det helt umulig. Da slipper hun puppen og blir helt orm. Hun er så fryktelig nysgjerrig og skal ha med seg alt. Jeg er bare så i tvil. De gangene ammingen faktisk fungerer, så er det fantastisk, for det er den eneste kosen jeg får med datteren min. Hun er ikke en kosebaby, og skal bare vri seg og ut for å utforske. Hvor hun har fått den energien fra.. Har også tenkt på å kun amme på kvelden, natten og morgen, men vet ikke helt om dette lar seg gjøre i praksis? Sånn med tanke på produksjonen. Forstår veldig godt at du vurderer å slutte å amme, jeg ser hvor mye du sliter med å få i S mat. Jeg vil anbefale deg å sende en pm til "Trulte:-)" her inne, som er i termingruppa mi. Hun er forsåvidt også fra Tønsberg. Hun ammer kun om natta, og det går visst veldig bra. Du kan jo høre om hvordan hun gjør det i praksis osv?... Bare et forslag Med tanke på den motstanden du har fått fra S, så synes jeg du har vært kjempeflink, og holdt på LEENGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. april 2012 #2114 Del Skrevet 19. april 2012 Lurt å høre med noen som har prøvd det du tenker på i praksis... Jeg tenker at det kanskje kunne fungert også om du pumpet deg et par ganger på dagtid? For å opprettholde produksjonen mener jeg... også får du da og morsmelk til å ha i maten Ser vanskelig for meg at vi greier å holde på helt til M er 1 år her. Har samme trøbbelet som deg, så jeg GLEDER meg til vi kan få i henne mat på litt andre måter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. april 2012 #2115 Del Skrevet 19. april 2012 Skjønner du ikke orker mer snart når det har blitt som det har blitt. Vil tro det går fint i alle fall hvis du pumper litt på dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. april 2012 Forfatter #2116 Del Skrevet 20. april 2012 Forstår veldig godt at du vurderer å slutte å amme, jeg ser hvor mye du sliter med å få i S mat. Jeg vil anbefale deg å sende en pm til "Trulte:-)" her inne, som er i termingruppa mi. Hun er forsåvidt også fra Tønsberg. Hun ammer kun om natta, og det går visst veldig bra. Du kan jo høre om hvordan hun gjør det i praksis osv?... Bare et forslag Med tanke på den motstanden du har fått fra S, så synes jeg du har vært kjempeflink, og holdt på LEENGE! Det kan jeg jo gjøre! Takk for tips Uff ja, syns jeg har vært flink jeg og Er lei av krig ved puppen. Lurt å høre med noen som har prøvd det du tenker på i praksis... Jeg tenker at det kanskje kunne fungert også om du pumpet deg et par ganger på dagtid? For å opprettholde produksjonen mener jeg... også får du da og morsmelk til å ha i maten Ser vanskelig for meg at vi greier å holde på helt til M er 1 år her. Har samme trøbbelet som deg, så jeg GLEDER meg til vi kan få i henne mat på litt andre måter... Det er jo smart Men er nok grenser til hvor lenge jeg orker å holde på med den pumpa også. Det er kjedelig syntes jeg. Hehe. Det skjønner jeg godt! I begynnelsen var det bare det at hun vrei seg unna, og alt annet var mer spennende, men nå blir jeg klort og slått i puppen, og brystvortene mine er veldig følsomme, så det gjør vondt.. Skjønner du ikke orker mer snart når det har blitt som det har blitt. Vil tro det går fint i alle fall hvis du pumper litt på dagen.. Fikk skikkelig melkespreng i går! Så ut som jeg hadde svulster, men siden jeg ikke var hjemme, så hadde jeg ikke med meg pumpa mi, men jeg fikk S til å fjerne sprengen etter mye jobb. --- Jeg er SÅ trøtt! Begynte på allergimedisiner i går, og det skulle visst også gjøre meg trøtt. Pluss at S våknet 0040, og holdet det gående til 02. Hun sovnet i armene mine etter to sekunder med byssing, men hver gang jeg la henne ned, så våknet hun og gråt. Jeg tror det ble for mange inntrykk for hun i går. Var mye på farta, og i femtiårslaget var det mange mennesker og mye lyd fra andre småbarn osv. Håper bare ikke det blir en trend å våkne på natten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. april 2012 #2117 Del Skrevet 20. april 2012 Hun sovnet i armene mine etter to sekunder med byssing, men hver gang jeg la henne ned, så våknet hun og gråt. Sånn er det hver gang vi legger Fie Vi må ofte legge henne 3-4 ganger før hun slutter å protestere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. april 2012 #2118 Del Skrevet 20. april 2012 Huff, hørtes ut som en slitsom natt! Men kan jo så klart hende det var pga mye inntrykk og sånt. Får håpe natten som kommer blir bedre. Men nå er det helg, så da får du vel sovet ut litt en av dagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 20. april 2012 Forfatter #2119 Del Skrevet 20. april 2012 Sånn er det hver gang vi legger Fie Vi må ofte legge henne 3-4 ganger før hun slutter å protestere. Etter tiende gangen ga jeg opp å vekket R.. Han holdt på med henne litt, så jeg, så han, så sovnet hun.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 20. april 2012 #2120 Del Skrevet 20. april 2012 Jeg er SÅ trøtt! Begynte på allergimedisiner i går, og det skulle visst også gjøre meg trøtt. Pluss at S våknet 0040, og holdet det gående til 02. Hun sovnet i armene mine etter to sekunder med byssing, men hver gang jeg la henne ned, så våknet hun og gråt. Jeg tror det ble for mange inntrykk for hun i går. Var mye på farta, og i femtiårslaget var det mange mennesker og mye lyd fra andre småbarn osv. Håper bare ikke det blir en trend å våkne på natten.. Det kan ha blitt for mange inntrykk, så hun var oppspilt! Forhåpentligvis er det ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå