Teita Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1841 Del Skrevet 3. februar 2012 Huffda... Ekstra kjedelig å være syk med en liten en! Fortsatt god bedring Ja, veldig. Godt jeg har hatt kjæresten hjemme med meg, ellers vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Håper teiting er flink til å avlaste når du er syk Han har ihvertfall vært hjemme, og tatt S om morningen sånn at jeg har fått sove litt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #1842 Del Skrevet 3. februar 2012 Har ikke vært så flink til å oppdatere den siste uken, men kjæresten har vært hjemme sammen med meg denne uken fordi jeg har ligget syk med influensa, og har derfor trengt hjelp til å ta meg av S. Etter diverse krangler og diskusjoner oss i mellom, så har vi lagt et lite dataforbud når vi er sammen, så derfor har jeg ikke fått vært noe særlig på KG heller. Men jeg har fulgt godt med i alle dagbøkene deres, hver gang jeg har ammet, ihvertfall Formen er litt bedre nå. Men jeg tror kroppen har brukt all energien sin på å være syk, sånn at den er helt utslitt nå. Sovner nesten hele tiden. Er ihvertfall på bedringenes vei, og det er deilig Er ikke så veldig mye å oppdatere egentlig.. S er snart fire måneder, så hun har fått litt smaksprøver fra 4 mndrs hyllen i butikken. Vi har prøvd grøt og blåbærmos. Det var utrolig morsomt å se på henne få blåbærmos for hun var lilla i hele trynet Også kom den bæsjebleia etterpå. Tydelig at noe skjedde der. Grøt er litt verre. Syns det er vanskelig å mate henne for hun er så aktiv og ser ut som en orm Men har hørt at det kan ta laaang tid før man klarer å gi babyen et helt måltid med grøt. Planen er ihvertfall etterhvert å få til å gi henne litt grøt på kveldstid, for jeg tror hun trenger litt mer enn pupp nå. Noen kvelder har hun fått litt MME, mens andre dager er hun fornøyd med melken jeg gir henne. Ellers går alt egentlig veldig fint her. S smiler og ler hele tiden, og det smelter mammahjertet hele tiden I går hadde hun så lættis at pappaen trodde hun holdt på å miste pusten, for hun hikstet sånn. Vi ble ganske redde og plukket henne opp for å dunke på ryggen hennes, men hun bare smilte fra øre til øre, så det var visst bare en latterkrampe Hun blir større nå, og det er superkos å følge med på utviklingen hennes. Hun klarer ikke rulle fra mage til rygg eller omvendt enda, men hun prøver noe iherdig, og blir kjempesinna når hun ikke får det til. Hun er en aktiv liten krabat som bare vil sitte eller stå. Nekter å ligge stille, for det er kjedelig! Skal komme sterkere tilbake etter helgen Kos dere masse alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. februar 2012 #1843 Del Skrevet 5. februar 2012 Godt å høre du er på bedringens vei. Ikke noe gøy med influensa! Kanskje greit å overholde regler man har satt felles ja Så utrolig herlig S høres ut... Latterkrampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. februar 2012 #1844 Del Skrevet 5. februar 2012 Det er trist å lese at det blir krangler og opphetede diskusjoner, liker ikke det, men slikt skjer nå en del. Her skjer det av og til også, rett og slett fordi man er slitne. C prøver iherdig hun også, men nå blir hun ikke så sur lengre, hun har kontroll sånn halvveis når hun snur seg fra rygg til siden. Sånn kan hun ligge en stund før hun ruller tilbake. Det er mye sprell fra disse småjentene våre. Leser du har blitt bedre, men håper det bedrer seg enda mer, og så får du ha en god helg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #1845 Del Skrevet 5. februar 2012 Nå er jeg så og si frisk igjen! Endelig I morgen er det barselmøte, og jeg tror planen er å gå tur og drikke noe varmt med noe attåt etterpå. Skal bli deilig å komme seg litt ut igjen. Blir veldig isolert av å være hjemme, inne, i ti dager i strekk. Men vi var en liten tur hos Niennas og Co på lørdagen da S er så herlig for tiden. Tror jeg er over gjennomsnittet glad i jenta mi Hun får ihvertfall nok kjærlighet, om ikke annet. Men.. Nå må jeg sovne snart! S har jo allerede sovet et par timer, så om jeg skal få meg noe søvn før første amming, så må jeg tvinge meg selv til å sovne nå. Forloveden til S til morningen i dag, så jeg fikk sove til 12. Så, ja.. Ikke så trøtt som jeg pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. februar 2012 #1846 Del Skrevet 6. februar 2012 Sov godt.. Jeg burde egentlig gjøre det samme selv, men vil bare forsikre meg om at jenta mi får sovet godt nå... Mors kjærlighet til sitt barn må være den største av alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #1847 Del Skrevet 6. februar 2012 Sov godt.. Jeg burde egentlig gjøre det samme selv, men vil bare forsikre meg om at jenta mi får sovet godt nå... Mors kjærlighet til sitt barn må være den største av alle Det tror jeg! Trøtt! Men det er ikke S sin feil da. Jeg fikk ikke sove før nærmere 03 i natt, også våknet jeg av melkespreng som verket, så da måtte jeg bare løfte S opp fra sengen sin, og hekte hun på puppen. Tok lang tid før jeg fikk sove igjen, og sov av og på frem til 09. Så det ble ikke så mange timene sammenhengende. Men S var veldig flink, hun sovnet 23, til jeg vekte henne 06, og sov videre frem til 09. Så det skal jeg ikke klage på! Hun hadde kanskje sovet til 07, hadde det ikke vært for melkesprengen min. Nå sitter vi ferdig påkledd og ordnet begge to i sofaen, og venter egentlig bare på å dra på barselmøte om en time. Planen var jo å gå tur i dag, men tror ikke det blir noe av, for det føyker snø og blåser surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. februar 2012 #1848 Del Skrevet 6. februar 2012 Oi, det var mange timer sammenhengende! Synd du ikke klarte å sove, da. Får håpe neste natt blir bedre. Kos deg på barseltreff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. februar 2012 #1849 Del Skrevet 6. februar 2012 Skal også på barselstreff idag, skal møte masse nye folk (dette er ikke unge mødre-treffet, men det lokale treffet). Jeg håper dere koser dere idag. Gi S en stooor klem fra meg og Fie, du vet jo hvor glad Fie er i å gi Sophie klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 6. februar 2012 #1850 Del Skrevet 6. februar 2012 Håper dere koser dere idag Helt utrolig hvor glad vi blir i de lille skjønnhetene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #1851 Del Skrevet 6. februar 2012 Oi, det var mange timer sammenhengende! Synd du ikke klarte å sove, da. Får håpe neste natt blir bedre. Kos deg på barseltreff Ja, det var en veldig fin natt sånn sett Håper neste blir lik, og at jeg får sove også. Takk. Skal også på barselstreff idag, skal møte masse nye folk (dette er ikke unge mødre-treffet, men det lokale treffet). Jeg håper dere koser dere idag. Gi S en stooor klem fra meg og Fie, du vet jo hvor glad Fie er i å gi Sophie klemmer Håper du hadde det fint på barselmøte S sier takk for klemmen. Håper dere koser dere idag Helt utrolig hvor glad vi blir i de lille skjønnhetene Ja Barselmøte var koselig, men nå er jeg så trøtt at jeg nesten ser stjerner. Tror jeg skal legge meg nedpå litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #1852 Del Skrevet 7. februar 2012 Trøtt igjen. S fikk ikke sovet sine vanlige lurer på dagen i går, pga barselmøtet, så hun tok natten 2130, i stede for mellom 22-00 som hun pleier. Vi ga henne MME rett før det, så jeg fikk jo ikke ammet meg selv i søvn. Tror det var det som var problemet. For det var jo ikke snakk om at jeg skulle få sove før 0230, etter første nattamming. Så i kveld skal jeg amme for å se om det hjelper. Blir jo trøtt av det, så kroppen min har sikkert blitt vandt til å måtte amme før jeg skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #1853 Del Skrevet 7. februar 2012 Dette har vært en slitsom dag.. S har ikke klart å finne roen slik som hun pleier, og vi har hatt flere timer med gråt pga hun har vært overtrøtt. Som regel så sover hun tilsammen ca. fire timer mens pappaen er på jobb, men i dag har hun bare sovet en time til sammen. Bare smålurer altså. Var så sliten at jeg ba mamma ta henne en time i sta, sånn at jeg fikk sove, og var litt mer uthvilt til forloveden kom hjem, sånn at han fikk slappet av litt etter jobb hvis han ville. Han sitter nå med S sovende på lårene sine, mens jeg fikk gå på rommet for å slappe av litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #1854 Del Skrevet 7. februar 2012 S har klart å snu seg fra mage til rygg for første gang i dag! Stolt mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. februar 2012 #1855 Del Skrevet 7. februar 2012 S har klart å snu seg fra mage til rygg for første gang i dag! Stolt mamma! skjønner godt det. C trives best på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. februar 2012 #1856 Del Skrevet 8. februar 2012 S har klart å snu seg fra mage til rygg for første gang i dag! Stolt mamma! Så gøy!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. februar 2012 #1857 Del Skrevet 8. februar 2012 Så flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. februar 2012 #1858 Del Skrevet 8. februar 2012 Så flink! Er så kos med disse milepælene som kommer stadig vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #1859 Del Skrevet 8. februar 2012 Liker denne tiden veldig godt. Syntes det skjer noe nytt hver eneste dag, og det er så koselig å følge med på utviklingen til de små Har akkurat kommet hjem fra tur hos en venninne som har en jenten som er seks dager yngre enn S, og hun hadde besøk av en annen venninne igjen, som har en gutt som er to måneder. Nesten litt barseltreff, men det var koselig. Ble servert lunch, og blåbærpai til dessert. Hun bor bare 200 meter fra meg, så jeg la S i vognen og trillet opp. Hun lå ute å sov i nesten tre timer. Deilig. Sovnet også nå, på vei hjem igjen, og ligger ute å sover. Tror nok ikke hun kommer til å sove så lenge nå, men det er deilig med litt alenetid før forloveden kommer hjem også Ellers sovnet hun 2330 i går, og våknet 0415, sov igjen fra 0430 til 0830, og da sto vi opp. Jeg sliter litt med å sovne for tiden, men jeg fikk ihvertfall mer søvn enn natten før, så jeg skal ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #1860 Del Skrevet 9. februar 2012 S strekker seg etter leker nå, og putter alt i munnen Jeg måtte vaske lekene til hun vi var hos i går, for S tok bare tak i alt, puttet de i munnen og siklet på de.. Er så glad for at leker endelig begynner å bli interessant, for da kan hun bli stimulert på litt andre måter enn meg. Babygym er enda ikke så veldig interessant, men det kan jeg vel egentlig skylde meg selv for. Har ikke vært noe flink til å legge henne på den og øve. Hun ligger som regel ved siden av meg i sofaen på magen, og ser på TV om morningen. Skikkelig TV-slave allerede Sov bedre i natt. S sovnet 2330-0530, og 0545-0845. Jeg sovnet 0030 ca. Håper det fortsetter sånn, for jeg liker ikke at S sover i mange timer, og jeg bare ligger der og ikke klarer å finne søvnen. Sliter litt med søvnen min i perioder, så håper denne er på vei til å gå over. Ihvertfall nå som S sover så bra, for da har jeg jo muligheten til å faktisk få meg endel timer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå