Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos Kvinnedoktoren og tatt UL. UL termin ble fastslått til 9+0, så da var jeg ikke så langt på vei som jeg trodde. Men det er jeg egentlig bare glad for, for det gir meg litt ekstra tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Delphina

Så flott at du vet hvor langt du er i hvertfall! Om bare 3 uker, så når du den magiske grensen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir bra :) Håper den klamrer seg fast, for jeg og den kommende mormoren har allerede kjøpt noen søte babyklær. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hallo...? Hvordan gikk det? Blir helt nervøs her! Er så spent på å høre hva de fant ut på ul:)

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen fant ut at jeg var + - 9 uker. Alle mål passet med 9 uker. Alt så bra ut, og alle målene var normale. Jeg fikk også høre på hjertelyden, og det dunket fort. Hehe. Noe mer får jeg ikke vite før jeg skal tilbake om tre uker. (Den magiske uke 12). Da skal vi ta UL, og legen har lovet å lete etter downs - tegn, da jeg har helt skrekken for det :(

Gleder meg til å få vite kjønn. Jeg vil strikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, alle disse hormonene som florerer rundt i kroppen min altså :( Det er akkurat som om jeg kan kjenne når de kommer trengende gjennom kroppen min, uten at jeg kan gjøre noe for å stoppe de.

Det går nok mest utover barnefaren, stakkars. Håper det blir bedre etterhvert, sånn at jeg kan glede meg over graviditeten og være mer hyggelig med folkene rundt meg.

Fant forresten denne badebaljen på nettet:

LINK

Har kjempe lyst til å kjøpe den i enten rosa eller blå (hehe). Ser utrolig praktisk ut, og ikke så altfor dyr heller :) Noen som har noen erfaring med det?

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 uker i dag :danse: Kun to uker til den magiske grensen, og da de resterende familiemedlemmene og vennene våre skal få vite det. Spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! Jeg får igjen på skatten! :hoppe: Og pengene er selvfølgeig øremerket baby. Jeg får ikke så altfor mye, men alt i + er + :) Pluss at jeg og samboer får greit med feriepenger i år også. Så nå kommer vi til å klare oss, og det er en utrolig deilig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og kikker litt:)

Grattis på skatten! Ikke fått mitt pengebrev enda..!!

Håper du sover godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du kom innom en tur igjen, Skytte :)

Jeg sjekket skatten på www.altinn.no

Nå håper jeg snart det er din tur igjen. Krysser alt som krysses kan for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei du! Her vil jeg gjerne følge med! :)

Heldige du som er hele 4 uker lenger enn meg. Jeg misunner alle som er over 12 uker akkurat nå, jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du tittet innom, Teriyaki :)

Ja, gleder meg til jeg er over den 12 ukers - kneika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fortalt alle de kommende besteforeldrene og onkler og tanter om graviditeten :) utrolig deilig å ha det overstått. De aller fleste ble glade på våre vegne, og tok nyheten godt imot. Så det var deilig :) Nå gjenstår bare jobben, men den vil jeg vente litt lenger med. Ihvertfall over 12-ukern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med nok en uke unnagjort!! Snart går det bare fortere og fortere:) Og vips har du gullet i armene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Ja, jeg er så utolmodig. Vil bli ferdig nå! Hehe.

Meen, jeg må nok vente. Skal vi se; ca. 24 uker til.

Jeg har forressten begynt å skrive en svangerskapsdagbok for hånd som lille nurk kan få den gang han eller hun er gammel nok, og vil :) Litt scrapping er bare gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

Ååååh, det hørtes skikkelig koselig ut da, at lille nurket får en svangerskapsbok! :rodmer:

Hvem vil ikke bli ferdig med svangerskapet? Ikke det at det er slitsomt, jeg elsker å gå gravid, men tror vi begge har lyst til å møte den lille som vokser inni oss. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom!

Jeg har sånn bok til gutten min:) Og fem album til nå... Og enda henger jeg et år bak skjema på å sette inn bilder... Jeg er fryktelig glad i å ta bilder og har liksom spart på alt:) Tenker vel kanskje at nr to ikke blir like godt "dokumentert" stakkar:)

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delphina Ja, jeg syns det er litt koselig :) Skriver uke for uke da.

Jeg vil gjerne bli ferdig med svangerskapet så fort som mulig fordi jeg er en genrellt utolmodig person, pluss at jeg er lei av å være sulten og trøtt hele tiden. Hehe. Men jeg har hørt at det går fortere og fortere, uke for uke, så jeg får bare smøre meg med tolmodighet. Og selvfølgelig gleder jeg med til å holde lille nurket mitt i armene mine for aller første gang :rodmer:

Skytte Haha, 5 album er ikke dårlig! Jeg har et speilreflekskamera som jeg vet kommer til å bli flittig brukt etter at småen kommer! Garantert :) Så det kan jo hende at jeg ender opp med fem album jeg også. Hehe. Men det er utrolig koselig å ha da, både for dere som foreldre og for barnet. Mine foreldre har bare to eller tre babybilder av meg som fremdeles eksisterer, og jeg syns det er litt trist :( Så den samme feilen skal ikke jeg gjøre med mine barn, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, nattesøvn - du kjære nattesøvn. Hvor har du blitt av?

En av "the down sides" ved å være gravid er at nattesøvnen min har blitt skikkelig forstyrret. Våkner flere ganger i løpet av natten, for å tisse. Selvom jeg ikke har drukket noenting på flere timer. Jaja. Er vel kroppens måte å forberede seg til våkennetter på.

Jeg har vært veldig heldig å sluppet unna svangerskapskvalme, men de to siste kveldene har jeg vært utrolig kvalm. Jeg har alltid hatt store problemer med å kaste opp, men jeg er veldig sikker på at hvis jeg klarte dette, måtte jeg gjort det. Hmm, jaja.

Måtte bare klage litt siden jeg sitter på jobb og gjesper som aldri før

Testet forresten det kinesiske fødselshoroskopet (eller hva det het igjen) og i følge det så er det en liten jente som vokser inni meg. Selv har jeg gutt på følelsen.

Hva blir det tro, :babygutt: eller :babyjente: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...