Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Leser hver gang du skriver. :-)

Huff så slitsomt med sykdom. Vi hadde en sånn lang periode før jul, så fikk ikke akkurat tatt julevasken. ;-)

Artig at du vil studere sykepleie. Det er et slitsomt studium, men er mye artig og interessant også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også innom og leser :)

Tror du kommer til å takle alle de nye rollene dine til høsten kjempefint. Jeg er også sånn som blir kjempelat av å "bare være hjemme". For at jeg skal fungere best bør jeg ha passe mye arbeid å gjøre på jobb, passe mye som skjer på privaten og passe mye fri. Så du skal se du plutselig får litt ny energi av å komme i jobb og møte nye mennesker også ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom titt og ofte. Mindre oppdateringer fra deg nå. Kanskje ikke rart mtp tilværelsen om dagen.

Godt at vesla er på bedringens vei og slapp innleggelse.

Høres ut som gode planer framover og det er bra.Du virker som ei tøff og sterk jente.Keep up the good work!! ;)

Tusen takk :) S er endelig frisk igjen :)

Leser hver gang du skriver. :-)

Huff så slitsomt med sykdom. Vi hadde en sånn lang periode før jul, så fikk ikke akkurat tatt julevasken. ;-)

Artig at du vil studere sykepleie. Det er et slitsomt studium, men er mye artig og interessant også. :-)

Vi er endelig friske nå alle sammen, så håper det var det for denne gang :jepp:

Jeg grue/ gleder meg. Gleder meg til å komme meg ut igjen, men gruer meg til omstillingen. Håper jeg kommer til å like det, og syntes det er interessant :)

Jeg er også innom og leser :)

Tror du kommer til å takle alle de nye rollene dine til høsten kjempefint. Jeg er også sånn som blir kjempelat av å "bare være hjemme". For at jeg skal fungere best bør jeg ha passe mye arbeid å gjøre på jobb, passe mye som skjer på privaten og passe mye fri. Så du skal se du plutselig får litt ny energi av å komme i jobb og møte nye mennesker også ;)

:klem:

Tusen takk :) Ja, man blir lat av å bare være hjemme.. Men jeg prøver sakte men sikkert å bevege på kroppen igjen :fnise:

I dag har vi grillet pølser ute som en familie :) Kjøpte engangsgrill og pølser, og kledde på oss ull og utedresser. Det var kaldt, men forfriskende :) Til dessert ble det banan fylt med sjokolade, som vi pakket inn i folie og la på grillen. Det var godt for liten og for stor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag har vi grillet pølser ute som en familie :) Kjøpte engangsgrill og pølser, og kledde på oss ull og utedresser. Det var kaldt, men forfriskende :) Til dessert ble det banan fylt med sjokolade, som vi pakket inn i folie og la på grillen. Det var godt for liten og for stor :fnise:

Åh! Det hørtes kjempetrivelig ut! Banan på grill med sjokolade er bare jømmi jømmi :sikle:

M syns ikke det har vært superstas å være ute i vinterdressen sammen med mor og far, så sånne hyggelige ting holder vi oss unna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei :)

Lenge siden jeg har skrevet nå, og har egentlig ikke så veldig mye nytt å spennende på lager, men jeg tenkte å skrive litt uansett :)

Dagene og månedene flyr avgårde, nå er S allerede rukket å bli 17 måneder, og utvikler språket sitt mer og mer. Nå kan jeg kommunisere med henne mye mer enn før, og kan for eksempel si: skal vi gå å legge oss? Så sier hun: neeeeei, og går å gjemmer seg :fnise: Hun er så nydelig, og jeg elsker henne mer enn jeg noen gang trodde var mulig. :hjerte:

I morgen skal jeg besøke en venninne som jeg frivillig mistet kontakten med etter ungdomsskolen, men da vi har funnet ut at vi har søkt på samme studie på samme skole til høsten, så har vi valgt å ta opp kontakten igjen.

På lørdag kommer en venninne fra Oslo, og vi skal ut alle sammen :) Jeg er veldig hjemmekjær og nesten aldri ute på byen, men nå gleder jeg meg!

Om tre uker skal jeg under kniven for første gang. Jeg skal ta silikon. Jepp, fylle opp de tomme ammepuppene mine. Det er skrekkblandet fryd. Gruer meg til operasjonen, mens mest post-op, smertene og at jeg ikke kam løfte S på en stund. Men jeg gleder meg skikkelig til å kunne føle meg som en kvinne, og til å glede meg til å ta med S på stranden, uten å føle at jeg må gjemme meg. Skal ikke ha store glamourballer, men små og naturlige implantater.

Forholdet mellom meg og samboeren er så som så, og jeg orker ikke gå noe spesielt inn på det. Vi har hatt noen stygge krangler i det siste, men vi får se..

Også har jeg såååå lyst til å shoppe en vår-garderobe, for jeg har ikke unnet meg så mye de to siste årene, men økonomien er ikke helt på topp, så jeg får ta litt og litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :klemmer:

Silikon ja! Kan ikke si jeg vet så voldsomt mye om det, men hvis du føler det er blitt så store forandringer at det påvirker deg så synes jeg det er flott du gjør det! Folk har jo mye fordommer, men det er slett ikke bare overfladiske bimboer med ønske om digre mugger som gjør det. :)

Gruer du deg til narkosen?

Jeg har heller ikke puppene jeg hadde, men det går greit. De har gått fra perfekt størrelse, faste og runde til litt mindre, litt heng og litt for lite fyll. Men føler fortsatt at det er meg på en måte, så tenker jeg har vært heldig. :-)

Og angående deg og kjæresten så vet du at tilbudet om å snakke gjelder deg også! Det hjelper å snakke med noen som er i samme situasjon kontra venninner som verken har barn eller seriøst forhold. For min del i alle fall. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :klemmer:

Silikon ja! Kan ikke si jeg vet så voldsomt mye om det, men hvis du føler det er blitt så store forandringer at det påvirker deg så synes jeg det er flott du gjør det! Folk har jo mye fordommer, men det er slett ikke bare overfladiske bimboer med ønske om digre mugger som gjør det. :)

Gruer du deg til narkosen?

Jeg har heller ikke puppene jeg hadde, men det går greit. De har gått fra perfekt størrelse, faste og runde til litt mindre, litt heng og litt for lite fyll. Men føler fortsatt at det er meg på en måte, så tenker jeg har vært heldig. :-)

Og angående deg og kjæresten så vet du at tilbudet om å snakke gjelder deg også! Det hjelper å snakke med noen som er i samme situasjon kontra venninner som verken har barn eller seriøst forhold. For min del i alle fall. :-)

Da har du nok vært heldig, ja :) Mine gikk fra små, men runde og faste, til kjempe mye større når melken kom, og nå er de bittesmå, med strekkmerker og henger. Små pupper som henger liksom.

Jeg har mye komplekser, og har ikke vært på stranda på en god stund, men nå gleder jeg meg. Selv om jeg er slapp i fisken, og er full sv strekkmerker og apelsinhud, så er jeg ihvertfall slank, og nå får jeg pupper, så da kanskje oppmerksomheten blir rettet dit i stedefor :fnise: lov å håpe!

Nei, jeg gruer meg ikke noe spesielt til narkosen. Har aldri tatt det før, men de gir visstnok en lett narkose, og operasjonen tar bare 45 minutter, så det går nok bra :) Jeg gruer meg mer til smertene i etterkant og til å bli handicappet i en ukes tid. Pga S selvfølgelig. Men jeg skal være en ekstra god mamma både før og etter det, så letter nok det litt på samvittigheten :)

Det skal jeg gjøre. Tenker jeg sender deg PM nå. Kan hende det tar litt tid, for jeg skriver på iPad, og den er ganske klikk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere med samme puppeproblem... Har tenkt tanken på å ta silikon jeg også, men har bestemt meg for å drøye til etter at jeg har fått alle barna vi vil ha. Er redd det blir forandringer etter ny ammerunde, og i og med at vi skal kaste oss på den vogna om bare få måneder, så får jeg prioritere meg selv litt senere...

Spennende med nye studier, da! Rart hvordan man plutselig kan få helt ok kontakt meg "eksvenninner" pga nye valg i livet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere med samme puppeproblem... Har tenkt tanken på å ta silikon jeg også, men har bestemt meg for å drøye til etter at jeg har fått alle barna vi vil ha. Er redd det blir forandringer etter ny ammerunde, og i og med at vi skal kaste oss på den vogna om bare få måneder, så får jeg prioritere meg selv litt senere...

Spennende med nye studier, da! Rart hvordan man plutselig kan få helt ok kontakt meg "eksvenninner" pga nye valg i livet :Nikke:

Det er nok veldig smart :) Selv har jeg lyst på et barn til, men det blir ikke før om noen år i såfall, så jeg velger å gjøre det nå, så jeg ihvertfall kan føle meg litt fin en stund.

Ja, det blir spennende. Stor forandring ihvertfall!

Så koselig at dere skal begynne å prøve på en til snart :) Skulle ønske ting lå til rette for at S kunne fått en lillebror eller lillesøster snart, for jeg ønsker egentlig to tette. Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God påske alle sammen :)

Dagene suser forbi, og jeg er egentlig veldig "bissi" for tiden. De fleste vennene mine er hjemme på ferie, så jeg er mye ute av huset om dagen, og det er veldig koselig. I dag skal vi først på påskemiddag, og så skal jeg ut på byen, og bli fin på :vin:

S har blitt syk, og sover urolig og står opp tidlig. Hun har blitt veldig surklete og snørrete, men det er nok fordi hun har lekt ute flere timer hver dag, og fordi hun tar av seg lua. Den påskeluften er jo litt sur. Hun stod opp klokken 06 i dag, og det ser ut som hun endelig har sovnet nå. Ikke noe gøy å være syk, stakkar.

I morgen skal vi til svigers og spise Raclette. Nam nam. Jeg syntes det er så koselig å være der, for de er så flinke med S, og hun er så glad i de.

Ellers så gleder jeg meg bare til 9. april. 10 dager til jeg får meg pupper! Whooho! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er så altfor skjelden innom KG nå. Men tenkte ta meg en liten runde. Var jo veldig spent på hvordan det går med deg og dine!

Ser det nærmer seg en stor dag for deg. Spennende. Jeg har lyst til å gjøre det samme, blir rart å kle seg i bikinien i år... Men, men, tror jeg blir å vente til etter nummer to, som blir om maks to år.

Lykke til! Jeg skal komme innom og se om du skriver noe om hvordan det var etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst til å ta en "fett-transplantasjon", hvis det går an! :jepp: dvs. suge ut fett fra magen og legge det inn i brystene. For min del gjør det ikke at det er litt heng, problemet er at det er knapt noe fyll i de. Vet du Teita, om det går? :)

Det blir i så fall, som Ripsy sier (håper du har det bra, Ripsy!), etter man har fått alle barna, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er så altfor skjelden innom KG nå. Men tenkte ta meg en liten runde. Var jo veldig spent på hvordan det går med deg og dine!

Ser det nærmer seg en stor dag for deg. Spennende. Jeg har lyst til å gjøre det samme, blir rart å kle seg i bikinien i år... Men, men, tror jeg blir å vente til etter nummer to, som blir om maks to år.

Lykke til! Jeg skal komme innom og se om du skriver noe om hvordan det var etterpå!

Så koselig at du kom innom :) Jeg kommer nok til å oppdatere etter operasjonen, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å ta en "fett-transplantasjon", hvis det går an! :jepp: dvs. suge ut fett fra magen og legge det inn i brystene. For min del gjør det ikke at det er litt heng, problemet er at det er knapt noe fyll i de. Vet du Teita, om det går? :)

Det blir i så fall, som Ripsy sier (håper du har det bra, Ripsy!), etter man har fått alle barna, :)

Ja, det går an :) Du kan lese om det på f. Eks fornebuklinikken sin hjemmeside :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det går an :) Du kan lese om det på f. Eks fornebuklinikken sin hjemmeside :)

Å så bra! Da skal jeg lese litt. :) Aner ikke om jeg kommer til å velge å gjøre det, men hvis puppene blir "værre" etter 1-2 unger til med amming, så tror jeg at jeg vil gjøre det.

Edit: Sjokket over at det er dyrere enn vanlig brystforstørrelse, men det krever kanskje mer avansert utstyr! Tror jeg må begynne å spare ti år i forveien :ler: 50 000!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra! Da skal jeg lese litt. :) Aner ikke om jeg kommer til å velge å gjøre det, men hvis puppene blir "værre" etter 1-2 unger til med amming, så tror jeg at jeg vil gjøre det.

Edit: Sjokket over at det er dyrere enn vanlig brystforstørrelse, men det krever kanskje mer avansert utstyr! Tror jeg må begynne å spare ti år i forveien :ler: 50 000!

Det er dyrt ja! Ja, det kreves litt mer når man skal "fettsuge", og flytte fettet. Puppene mine kommer på 37000 kroner *hysj* :sjenert:

Nå har jeg ligger syk i nesten en uke, og begynner å bli lei. Har valgt å ta det veldig forsiktig, siden jeg skal operere til tirsdag, og de opererer ikke hvis man er syk. Så jeg er bare pent nødt til å bli helt frisk.

I dag har S vært med mormor til byen, og fått et par sandaler og et par sommersko :) 3 for 2 på Skoringen. Hadde egentlig tenkt å få gjort litt av hvert i dag, men kjenner at formen ikke er helt bra enda, så jeg tar det med ro.

I morgen er vi nødt å ta en skikkelig grundig vask av leiligheten, da jeg blir sengeliggende en periode og ikke får gjort noe. Må også få vasket alt av klær, sånn at skittentøyskurven er tom, og på mandag skal jeg til byen å kjøpe inn litt nødvendigheter og få ut reseptene på apoteket, og legge på rent sengetøy sånn at det er klart til jeg kommer hjem fra operasjon. Mye som må times og tilrettelegges, ja :fnise:

S er så fin for tiden. Sier hele tiden: "mamma, pappa, voffa, mommo osv." Voffa er hunden til mormor, og det er S sin beste venn. Hun begynner å oppføre seg som en hund, og legger seg ned på alle fire og tar opp ting med munnen. Skal bli bra når hun kommer seg i barnehagen og får noen menneskelige venner :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering.

Jeg ankom Fornebuklinikken kl. 11, og ble fulgt inn på et venterom for pasienter. Dit kom det en sykepleier som ga meg litt praktisk informasjon, og som spurte om jeg hadde tatt de medisinene jeg skulle, og dusjet med hibiscrub. 1135 kom Dr. Marius Barstad og hentet meg, og vi gikk inn på kontoret hans.

Jeg fikk beskjed om å kle av meg på overkroppen, og han begynte å tegne rundt og på puppene mine, og målte med en slags linjal. Så fikk jeg en sånn sexy helsetruse, skjorte, morgenkåpe og tøfler, og skiftet til det.

Så gikk vi inn på operasjonsrommet, og jeg skulle legge meg på operasjonsbordet. Da var jeg litt nervøs, for det var så sykt lyst der, og senga minnet meg om et kors :fnise: Men jeg la meg ned, og en dansk anestesisykepleier tok høyrearmen min og stakk inn kanylen. Så sprøytet hun inn noe som skulle gjøre meg litt susete i hodet, og jeg kjente at jeg ble det. Det var litt vanskelig å forstå hva hun sa, siden hun var dansk, men jeg tror hun sa: "Du får ikke narkosen helt enda", og jeg trodde vi skulle vente på doktoren eller at de skulle vaske meg med den spriten eller noe først, men jeg svarte: "okei", og etter det husker jeg jammen ikke mer.

Våknet opp i en annen seng på et annet rom, og ropte aaaaau, og da kom en sykepleier løpende med smertestillende. Gråt litt, men det gikk fort over. Jeg skalv og frøys veldig, så jeg fikk en dyne til. Var også VELDIG tørst, så jeg drakk to glass med vann og et glass med apelsinjuice, men da fikk jeg beskjed om å roe ned litt, så ikke jeg kastet opp. Ba om mat, for jeg var veldig sulten, men jeg klarte ikke å spise når jeg endelig fikk den, for jeg hadde blitt intubert under narkosen, og det ga meg skikkelig vondt i halsen. På vei hjem hadde jeg faktisk mer vondt i halsen enn i puppene :fnise: Fikk beskjed om at jeg hadde fått 335 gram i stede for 295 som avtalt, så det var jeg fornøyd med :)

Jeg forlot klinikken ca. klokken to, og da hadde jeg klart å gå på do alene, og gikk ut i ventehallen for å møte moren min, som skulle kjøre meg hjem. Bilturen hjem gikk overraskende greit. Har ikke vært noe kvalm enda, bare litt svimmel innimellom.

Det er vondt, men det er ikke sånn at jeg dør av smerter. Er flink å tar pillene mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra! Hvordan føles det å ha nye pupper? :) Du har vel kanskje ikke fått sett så mye på de enda, men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...