Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Huff, er så trist å lese Teita. Men er som Teriyaki sier, dere kommer ut av den igjen :)

Håper du får jobben. Hvilken jobb er det? Du kan jo evt få deg en helgejobb eller noe? Sånn av og til. Eller en vaskejobb som du kan ta på ettermiddagen/kveldene? Er jo dumt om dere skal måtte selge alt for å få ting til å gå rundt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, er så trist å lese Teita. Men er som Teriyaki sier, dere kommer ut av den igjen :)

Håper du får jobben. Hvilken jobb er det? Du kan jo evt få deg en helgejobb eller noe? Sånn av og til. Eller en vaskejobb som du kan ta på ettermiddagen/kveldene? Er jo dumt om dere skal måtte selge alt for å få ting til å gå rundt liksom...

Det er den jobben jeg ble permittert fra når jeg var i mammapermisjon. Altså den jobben jeg hadde før. Blir uansett spennende å se om jeg skal tilbake i jobb noen måneder eller hva som skjer..

Vi selger ikke alt, bare ting som er i overflod. Altså ting vi egentlig ikke trenger.

Hyggelig at du kom innom dagboken min, og la igjen en kommentar :) Du har falt ut av mine innlegg av en eller annen merkelig grunn, så jeg må finne deg igjen.

De fleste sykehjem trenger deltidsansatte til helgejobber nå i disse dager.. ;)

Ja, det er jo en mulighet :)

S sov nesten FEMTEN timer i natt! Skjønner ikke hva som har skjedd med henne, hun sover jo nesten hele tiden! Ikke det at jeg klager, men..

I dag kommer Niennas, T og Fie på middagsbesøk. Det blir koselig :) Vi har ryddet litt, og holder på å lage litt mat innimellom. Nå skal S sove, så hun ligger på fanget til pappaen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, femten timer!! Det var lenge! O sov til sammen ni timer han.. :fnise: Fra halv åtte til halv seks, men med en time våkentid hvor han gråt etter pupp. ;)

Kos dere med middagsbesøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, femten timer!! Det var lenge! O sov til sammen ni timer han.. :fnise: Fra halv åtte til halv seks, men med en time våkentid hvor han gråt etter pupp. ;)

Kos dere med middagsbesøk :)

Ja, det var lenge. I dag måtte vi vekke henne etter 16 timer! :O Skjønner ikke hva som har skjedd med babyen min.

Tusen takk :) Vi hadde det koselig.

I dag skal jeg til Niennas, for å hjelpe til med litt husarbeid, så skal vi ut å spise i kveld med noen jenter fra KG.

S skal være hjemme med pappaen, men det går nok veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som har skjedd med S! I dag vekte vi henne etter 15,5 timer sammenhengende.. Kan da ikke være bra å sove så mye? :klo:

Var på KG- middag i går, med Niennas og noen hun har funnet på KG. Det var koselig :) Noen av de samme folkene skal samles i bursdagsselskapet til Niennas på fredag.

I dag har vi hatt storrengjøring her hjemme. :husarbeid: Og nå ligger S å sover, mens pappaen har dratt til naboen for å klippe plenen hans. Her tar vi med oss alt vi kan! Etterpå skal vi hjelpe moren min litt i hagen, og i kveld skal vi i familieselskap hos Niennas, mens mormoren til S passer på babycallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

Hun tar igjen søvnen hun tapte som mindre? :fnise: Nei, hvis du er bekymret, så kan det jo være greit med en telefon til legen. Hun har kanskje ikke lurer på dagtid? C sover av og til 13 timer sammenhengende, men da har hun få eller ingen lurer på dagtid.

Høres koselig ut, og det er så greit å være med andre folk en gang i blant. :jepp:

Synes dere er flinke som står i og gjør det beste ut av situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O sover som oftest 10 timer til sammen, så siden vi legger han mellom syv og halv åtte, så må man legge seg tidlig hvis man skal få nok søvn selv :gjeiper:

Men kan jo være hun har et utviklingssprang. Noen unger sover mer da, mens andre sover mindre ;) Kanskje det er like før hun går.. :)

Men du kunne jo ringt helsesøsteren da for å høre hva hun sier. Tror nok hs har mer å komme med i forhold til det, enn en fastlege som ikke er spesialisert på barn.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også ha ringt HS, som jeg fortalte deg tidligere. Men hvis hun sier at det ikke er noe farlig, ville jeg brukt dette for alt det var verdt, å lagt S tidligere :P

Gleder meg til å se dere etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi oi for et sovehjerte :D Hun kan jo sende noen timer søvn over til min lille S :jepp:

Til min også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar igjen søvnen hun tapte som mindre? :fnise: Nei, hvis du er bekymret, så kan det jo være greit med en telefon til legen. Hun har kanskje ikke lurer på dagtid? C sover av og til 13 timer sammenhengende, men da har hun få eller ingen lurer på dagtid.

Høres koselig ut, og det er så greit å være med andre folk en gang i blant. :jepp:

Synes dere er flinke som står i og gjør det beste ut av situasjonen!

Hun har bare en lur på dagtid, men det varierer hvor lenge den varer, og når den er.

Tusen takk :) Vi prøver!

O sover som oftest 10 timer til sammen, så siden vi legger han mellom syv og halv åtte, så må man legge seg tidlig hvis man skal få nok søvn selv :gjeiper:

Men kan jo være hun har et utviklingssprang. Noen unger sover mer da, mens andre sover mindre ;) Kanskje det er like før hun går.. :)

Men du kunne jo ringt helsesøsteren da for å høre hva hun sier. Tror nok hs har mer å komme med i forhold til det, enn en fastlege som ikke er spesialisert på barn.

Det kan være. Hun tar noen skritt nå.

Jeg ringte henne, og hun sa det hørtes normalt ut, og at jeg ikke skulle bekymre meg.

Jeg ville også ha ringt HS, som jeg fortalte deg tidligere. Men hvis hun sier at det ikke er noe farlig, ville jeg brukt dette for alt det var verdt, å lagt S tidligere :P

Gleder meg til å se dere etterpå :)

Det har gått litt over nå da :fnise: Sover ikke fullt så lenge.

Oi oi oi for et sovehjerte :D Hun kan jo sende noen timer søvn over til min lille S :jepp:

Skal prøve :fnise:

Til min også :fnise:

Ok :)

---

Litt dårlig på å oppdatere i det siste.. Tiden går så fort, og det er så mye som skjer.

S har begynt å vise interesse for å gå, og tar noen skritt nå. Ellers går hun ved at hun skyver ting foran seg, eller leier oss i hendene. Flinke jenta mi :rodmer:

Vi kranglet litt i går, men vi er flinke til å ta problemene når de dukker opp, og prate ut om de. Nå skal vi fokusere på å gjenvinne kjærligheten oss mellom, i stede for å irritere oss over husholdelige ting som vi ikke husker. For det er faktisk ikke det som er viktig nå. Jeg har så mange grunner til hvorfor jeg vil at dette skal fungere, så jeg er jo villig til å sloss med alt jeg har.

Sophie sover ikke fullt så lenge lenger, men hun sover 12-13 timer, og det er jo veldig bra det også :) Fortsatt like lett å legge henne, men hun sutrer litt i søvne noen ganger iløpet av natten, men da klarer hun å finne søvnen selv.

Ellers gå nå gangene. Denne uken har vært stappfull av avtaler, men det har vært koselig det :) I dag skulle jeg egentlig på barselmøte, men det fant jeg ut at jeg måtte avlyse, for det kom til å være midt i sovetiden til S, pluss at jeg egentlig ikke hadde noe lyst. Vi skulle på cafe, og det kan jeg ikke ta meg råd til heller.

Ikke så lenge til London heller. Kjenner jeg begynner å grue meg til å være borte fra S i tre døgn! Hjelp! Det går sikkert bra, men jeg kommer til å savne henne til døde.

Nei, nå får jeg avrunde. Har en million klær å brette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittei :)

Jeg driver og sniker og snoker rundt her for nå skal jeg overvåke livene deres via KG (dvs, jeg skal følge dagbøkene deres) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tittei :)

Jeg driver og sniker og snoker rundt her for nå skal jeg overvåke livene deres via KG (dvs, jeg skal følge dagbøkene deres) hehe...

Hei hei :)

Ja, det får du gjøre :fnise: Du har ikke noe dagbok du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

En liten oppdatering fra meg bare:

De siste dagene har jeg vært mye sammen med Niennas og Missy1. Det er koselig :) Vi strikker, hekler, spiser, er i byen, på cafe, og ellers så skravler vi bare.

S er ti måneder, og jeg syns tiden går altfor fort! Vil bare kose med lille babyen min, men hun er ikke så liten lenger. Bruker alt som gåstol, og kommer seg fremover. Går tre- fire skritt alene.

I dag skal jeg på gamle jobben min for å få noen papirer som NAV trengte. Irriterer meg grønn over NAV altså. Er så mye styr. Jeg holder jo på å søke dagpenger..

Ellers så går det bedre mellom meg og R. Vi krangler mye mindre, og er genrellt mer hyggelig mot hverandre. Tror rett og slett at den økonomiske krisen reddet oss :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns dagene går så fort, og nå er det vare 10 dager til vi reiser på kjæresteferie til London. Jeg gruer meg, og syns dagene frem mot avreise har gått alt for fort. Pga S selvfølgelig. Jeg kommer til å savne henne noe enormt! Klarer meg fint i ca fem timer, men så kjenner jeg savnet komme. Så det skal bli spennende.

Ellers går forholdet bedre. Det er lenge siden sist vi kranglet nå, og når vi ser at det holder på å utvikle seg til en krangel, så slutter vi. Han er fortsatt hjemme (permittert) så håper bare ikke vi blir lei av hverandre.

Jeg har holdt på frem og tilbake med NAV nå. Det er ikke lett altså, men håper jeg får søknaden om dagpenger innvilget, sånn at det blir litt mer penger på oss snart. Det blir ikke mye, men et par tusen ekstra i mnd vil hjelpe oss mye nå.

Ellers har S fått tre tenner nå. To nede og en oppe. I dag pakket vi vekk uroen hennes, og da kjente jeg at hun har blitt stor. Hun er stortsett en fornøyd jente, og går noen skritt alene. Ellers bruker hun alt som brukes kan; som gåstol.

Det er fortsatt veldig lett å legge henne om kvelden, og hun sover godt natten gjennom. Søvn på dagen har blitt litt verre, da R får henne til å sovne ved å vugge henne på lårene sine. Det går ikke å bare legge henne ned, og det går ikke å trille henne i søvn lenger. Så det skal bli spennende den dagen R ikke er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering! :)

Så flink S er som går noen skritt nå! Snart går hun vel over alt og så mye hun vil. :) Tror det blir en stund til O gjør det samme, men man vet jo aldri, plutselig løsner det. ;)

Får håpe dere får dagpengene invilget slik at det blir lettere med økonomien. I tillegg får du jo ekstra penger så snart S blir året, så det vil jo så klart hjelpe på. :)

Skjønner du gruer deg litt til London, men det blir sikkert en kjempetur, også blir det nok deilig når du kommer hjem til jenta di igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flink til å lese dagboka di, men jeg er elendig til å skrive i den!

Jeg tror Londonturen blir kjempefin, iallefall hvis du tar deg litt i nakken og tenker "Jeg vet at S har det bra, jeg har kun 4 dager til å kose meg gløgg og KUN være kjærester, jeg burde bruke tiden godt!"

Jeg er glad for at du og R har det bedre, og at dere krangler mindre. Det er viktig for meg at du har det bra :klemmer:

Fie fikk nok nyss i at S har fått sin andre tann, for idag begynte tann nr. 3 å komme her også. Vi skal faen ikke være dårligere enn S! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med oppdatering! :)

Så flink S er som går noen skritt nå! Snart går hun vel over alt og så mye hun vil. :) Tror det blir en stund til O gjør det samme, men man vet jo aldri, plutselig løsner det. ;)

Får håpe dere får dagpengene invilget slik at det blir lettere med økonomien. I tillegg får du jo ekstra penger så snart S blir året, så det vil jo så klart hjelpe på. :)

Skjønner du gruer deg litt til London, men det blir sikkert en kjempetur, også blir det nok deilig når du kommer hjem til jenta di igjen. :)

Takk for koselig kommentar :)

Gjenstår å se når hun begynner å gå skikkelig selv. Hun syns det er kjempe stas å bli gått med, og det likte hun ikke før, og hun er mer på to bein, enn på fire, men :fnise:

Jeg er veldig flink til å lese dagboka di, men jeg er elendig til å skrive i den!

Jeg tror Londonturen blir kjempefin, iallefall hvis du tar deg litt i nakken og tenker "Jeg vet at S har det bra, jeg har kun 4 dager til å kose meg gløgg og KUN være kjærester, jeg burde bruke tiden godt!"

Jeg er glad for at du og R har det bedre, og at dere krangler mindre. Det er viktig for meg at du har det bra :klemmer:

Fie fikk nok nyss i at S har fått sin andre tann, for idag begynte tann nr. 3 å komme her også. Vi skal faen ikke være dårligere enn S! ;)

Det er sant det du sier. Jeg får prøve å glemme det akkurat da, og prøve å fokusere på å få en koselig kjærestetur :) Vet ihvertfall at hun kommer til å kose seg glugg hos bestefar de første to nettene.

Tann nummer fire er på vei ut nå :fnise: Men så har jo faktisk Fie 2 måneder og 1 dag å gå på også :jepp: S er ikke noe spesielt tidlig ute med tenner, men det er jo bare bra.

--

I dag har jeg vasket hos moren min, og ellers bare småpuslet litt hjemme. Bestefaren til S kom en liten tur, så det var koselig :) Ellers har vi laget middag sammen, og akkurat spist den. Vi prøvde oss på hjemmelagde løkringer for første gang, men vi syntes ikke de var noe gode. Bere lykke neste gang.

I kveld skal jeg strikke litt, og se sesongfinalen av Suits. I morgen skal R ut på byen, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...