Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

Interessant. Det er komplett motsatt av min drøm. 

Ukoselig og sterilt innvendig. Gammel og nytt som integreres dårlig. Dårlig beliggenhet. Rekkehus. Dårlig planløsning. Altfor høy pris. 

Hadde jeg bodd der skulle du fått huset av meg. 

Anonymkode: 68194...fa5

At det er dyrt er jeg enig i, men du kan neppe være lokalkjent? Det er en veldig sentral og samtidig rolig beliggenhet i Oslo, rett ved Løren som har blitt et dyrt område, men fortsatt i gangavstand til Tøyen og Grünerløkka. Området akkurat her består av mest av rekkehus og eneboliger og er lite trafikkert.

Rekkehus i Oslo er forresten noe få har råd til, så hvordan det kan være negativt forstår ikke jeg.

Jeg syns det var en fin bolig, men kanskje mest for et par uten barn, som ikke er dårlig til beins (ref. hems og bratt trapp). Stua/kjøkkenet er veldig lite, men man har jo stuemulighet høyere opp.

Anonymkode: 958c2...98e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

https://www.finn.no/170501871

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

ENJOY. 

Anonymkode: 5faaf...6e5

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FrøkenMånestråle
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vår tidligere nabo (ikke overraskende var han virkelig ikke en hyggelig type, ofte full og med ny thaidame i tide og utide, ofte naken i jacuzzien). Han har prøvd å selge dette overprisa huset i en halv evighet, kanskje ikke overraskende at det ikke selger 🙃

Regner med det har vært postet her før fordi han har holdt på så lenge, men det er virkelig en høydare likevel. 

ENJOY. 

:ler: Speil i taket på kjøkkenet ja... Det var spenstige greier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

At det er dyrt er jeg enig i, men du kan neppe være lokalkjent? Det er en veldig sentral og samtidig rolig beliggenhet i Oslo, rett ved Løren som har blitt et dyrt område, men fortsatt i gangavstand til Tøyen og Grünerløkka. Området akkurat her består av mest av rekkehus og eneboliger og er lite trafikkert.

Rekkehus i Oslo er forresten noe få har råd til, så hvordan det kan være negativt forstår ikke jeg.

Jeg syns det var en fin bolig, men kanskje mest for et par uten barn, som ikke er dårlig til beins (ref. hems og bratt trapp). Stua/kjøkkenet er veldig lite, men man har jo stuemulighet høyere opp.

Anonymkode: 958c2...98e

Du har helt rett i at jeg ikke er lokalkjent. Det er vel derfor jeg reagerer på at noen kan betrakte dette som en drøm. Når man vet hvordan markedet fungerer utenifra og når man vet hva man får overalt ellers, så kan jeg si at det huset langt ifra fremstår som en drøm. 

Men det er vel det "beste" man kan få i Oslo til den prisen. Det sier vel kanskje sitt om Oslo?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

ENJOY. 

Skal ha for gjennomført dårlig smak iallefall. 😂😂😂

Anonymkode: 45ade...0aa

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frida
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

ENJOY. 

Ord blir en smule fattige...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har helt rett i at jeg ikke er lokalkjent. Det er vel derfor jeg reagerer på at noen kan betrakte dette som en drøm. Når man vet hvordan markedet fungerer utenifra og når man vet hva man får overalt ellers, så kan jeg si at det huset langt ifra fremstår som en drøm. 

Men det er vel det "beste" man kan få i Oslo til den prisen. Det sier vel kanskje sitt om Oslo?

Det sier vel mest om deg og dine virkelighetsfjerne forventinger. 

Anonymkode: 5fd48...901

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

ENJOY. 

Å herregud! Det var helt vanvittig glorete; som et levende mareritt 🙈

Anonymkode: f1c8a...6f3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

ENJOY. 

Jeg klarte å finne noe av det mest fantastiske bryllupsbilde av han og kona, det var unikt.:hoho:

Anonymkode: d7286...e93

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
loveli skrev (Akkurat nå):

https://www.finn.no/222143558

En arkitekt som har klikka i vinkel. :lur:

Må vel være en kombinasjon av arkitekt og huseier dette. At huseier hadde spesielle krav. Det ser helt merkelig ut. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg klarte å finne noe av det mest fantastiske bryllupsbilde av han og kona, det var unikt.:hoho:

I know, jeg tenkte liksom jeg skulle være for god til å nevne akkurat det men du så kanskje tegninga 😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
loveli

ENJOY. 

Hvorfor er det mikrobølgeovn i alle soverom? 🤣

Noen sier de så bryllupsbilde, hvor? Jeg har bare mobil og bildene er veldig små. 😛 Ble nysgjerrig. Hvis det ikke bare var en spøk da. 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det sier vel mest om deg og dine virkelighetsfjerne forventinger. 

Ja for Oslo er vel hele Norge? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

I know, jeg tenkte liksom jeg skulle være for god til å nevne akkurat det men du så kanskje tegninga 😂

Kjeder meg så jeg måtte google litt. 😄 Når jeg så bildet så forstå jeg opphenget i speil overalt.:rulle:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...