Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

På 10.3.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt 15 millioner til overs og lyst på hytte kunne jeg fint valgt denne... Minuset er beliggenheten, et stykke unna noe skianlegg.

https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=71436402

Anonymkode: 2e239...ecd

Er ikke så langt unna Skeikampen da. 

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Plassbygd kjøkken. Ta kontakt med snekker. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Plassbygd kjøkken. Ta kontakt med snekker. 

Anonymkode: f8802...da6

er det dyrt?

Anonymkode: 7995c...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det dyrt?

Anonymkode: 7995c...86d

Tror nok det. Kanskje du kan få kjøpt et brukt som noen skal rive? Med flaks kan det tilpasses plassen du har. Jeg synes slike kjøkken er veldig fine, og ikke minst solid laget. 

Har sett slike kjøkken til salgs på Finn.no. 

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=143347610

Verdt 62 mill?  :riste: Prisen er galskap!

Anonymkode: fd8ef...c7f

Og i tillegg over 9400 i felleskostnader hver måned...😳 Men behovet for å vise at man har mye penger kan tydeligvis aldri undervurderes. 😂

Anonymkode: 92ceb...056

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Puny skrev:

Grisefint, men 62 mill tror jeg skal holde hardt. 

La oss simdu fjerner alle møblene, og så vurderer boligen på nytt. Det er ikke vanskelig å få et hus eller en leilighet til noen få mill til å se like fin ut. Unntaket er utsikten. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss simdu fjerner alle møblene, og så vurderer boligen på nytt. Det er ikke vanskelig å få et hus eller en leilighet til noen få mill til å se like fin ut. Unntaket er utsikten. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

Men du ser jo at det er kvallitet over. I tillegg til ganske unike ting som vaskehall, privat heis, grovkjøkken, 3 soveromssvitter etc. Sikkert poppulært i et område preget av villabebyggelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Men du ser jo at det er kvallitet over. I tillegg til ganske unike ting som vaskehall, privat heis, grovkjøkken, 3 soveromssvitter etc. Sikkert poppulært i et område preget av villabebyggelse. 

Disse kvalitetene kan man fint bygge/få til i en hvilken som helst annen bolig til en langt lavere pris. 

Vaskehallen er den eneste det vil kreve en del for å få til i et annet bygg. Men hvem trenger vaskehall hjemme? Fem garasjeplasser er også litt i overkant. To er ikke uvanlig i nybygg. 

Privat heis er også mulig i for eksempel en selveierbolig. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse kvalitetene kan man fint bygge/få til i en hvilken som helst annen bolig til en langt lavere pris. 

Vaskehallen er den eneste det vil kreve en del for å få til i et annet bygg. Men hvem trenger vaskehall hjemme? Fem garasjeplasser er også litt i overkant. To er ikke uvanlig i nybygg. 

Privat heis er også mulig i for eksempel en selveierbolig. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

Men for  folk som vil ha denne leiligheten så er det neppe "i overkant". De vil vel neppe ha en enebolig? Det finnes ikke mange tilsvarende leiligheter i akkurat dette området. Jeg tror som sagt kanskje ikke de får 62 mill, men jeg ser jo også hvor pengene har gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=129819342

Holmen? Jatakk. Men huset som følger med? Absolutt ikke! Her er det tydelig at megler bruker holmen for å få solgt boligen. De frister så fint med at man kan beholde holmen og selge huset videre. Men det blir en dyr holme om man blir stuck med en bolig man ikke får solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.3.2019 den 11.14, Cata skrev:

Det kan da ikke koste så vanvittig mye mer å slenge opp en lettvegg - enten hel eller halv for å skille litt av i det minste? Har åpen løsning selv, men da ligger kjøkkenet i en separat krok og ikke langs stueveggen. 

Og sånn for å bidra til trådens egentlige tema og ikke spore aldeles av - dette ser ut som et helt greit krypinn dersom man vil bli kvitt en del millioner. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=141928272 Har alltid ønsket meg bibliotek og den vinkjelleren var heller ikke verst (og jeg er ikke en gang særlig glad i vin :ler: ). 

Det handler ikke om kostnader til en vegg, men at innenfor den veggen skal det være en viss mengde kvadratmeter for å kunne få kalle kjøkkenet et kjøkken. Ved å sette kjøkkenet i stua og stua på kjøkkenet kan utbygger bygge midre boeheter på samme tomt og dermed få solgt flere boenheter og ha bedre arealutnyttelse og få bedre pris for det som blir bygd på tompten. 

Nok avsporing.

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=137792968 se på denne deilige tomten og nydelige utsikten. Tenk å kunne rive huset og bygge nytt drømmehus på tomten. Arkitekttegnet, med maks utnyttelse av utsikt og tomt. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Disse kvalitetene kan man fint bygge/få til i en hvilken som helst annen bolig til en langt lavere pris. 

Vaskehallen er den eneste det vil kreve en del for å få til i et annet bygg. Men hvem trenger vaskehall hjemme? Fem garasjeplasser er også litt i overkant. To er ikke uvanlig i nybygg. 

Privat heis er også mulig i for eksempel en selveierbolig. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

Den/de som kjøper leiligheten kjøper jo ikke bare den fysiske boligen. Man betaler masse for beliggenheten og utsikten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, T-Rex skrev:

"Hotellfølelsen" skal være noe positivt, ifølge noen. For folk som kan betale 60 mill er den ikke det. Dette til orientering.

Ok, her er jeg litt... ett elelr annet, kanskje hotellskadet. Har bodd på hotell i forbindelse med skade på bolig. Hotellfølelsen er derfor bare negativ i mitt følelsesregister. Derfor forstår jeg nok ikke det positive med å ha hotellføelse hjemme. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, her er jeg litt... ett elelr annet, kanskje hotellskadet. Har bodd på hotell i forbindelse med skade på bolig. Hotellfølelsen er derfor bare negativ i mitt følelsesregister. Derfor forstår jeg nok ikke det positive med å ha hotellføelse hjemme. 

Anonymkode: fd8ef...c7f

Det kommer vel an på hvilket hotell du bodde på. Billigkjede gir deg ikke den optimale hotellfølelsen. 

Jeg som ofte bor på luksushotell, liker å ta med meg den luksusen hjem. 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...