Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Rumle skrev:

Jaaaaa! Så du vinterbildene? :hoppe:

Jaaa!!! Så vakkert!!!

 

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

         JEG KUNNE HA BODD DER HELE LIVET!  :jepp: 
*overgå Thildamor og forvente å gå av med seieren når lotteriet trekkes* 

P.s. hold @Jerry Lee unna den plassen ellers tar han den. lol

Det kunne jeg også ha gjort!!! 😍😍😍😍 sammen med kattene mine!! 🐈🐈🐈🐈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Rumle skrev:

Jeg har tatt den alleredeeeeeeeee jo! :fnise:

Jammen...hvis du tenker deg litt om nå, så er det veldig hardført klima der og ingenting vil gro da. :jolie: 
Fryktelige stormer annen hver dag og om du fyller på jord blåser det bare vekk. Rumlekatten forsvinner også... 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jammen...hvis du tenker deg litt om nå, så er det veldig hardført klima der og ingenting vil gro da. :jolie: 
Fryktelige stormer annen hvar dag og om du fyller på jord blåser det bare vekk. Rumlekatten forsvinner også... 

Neida, det går bra .. din luring :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg undersøkt litt og...det er derfor det er til salgs. De hadde kattepensjonat og fine drivhus der.
ALT er borte for tre hundre år siden......   :jepp:                                                                                                     ( :fnise: )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Nå har jeg undersøkt litt og...det er derfor det er til salgs. De hadde kattepensjonat og fine drivhus der.
ALT er borte for tre hundre år siden......   :jepp:                                                                                                     ( :fnise: )

Jeg må se meg slått. Jeg hadde bare tenkt å klage på vindusstørrelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nå har jeg undersøkt litt og...det er derfor det er til salgs. De hadde kattepensjonat og fine drivhus der.
ALT er borte for tre hundre år siden......   :jepp:                                                                                                     ( :fnise: )

Jeg kan bygge nytt drivhus!! Ikke noe problem!! Jeg skal dyrke litt av hvert!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

 

P.s. hold @Jerry Lee unna den plassen ellers tar han den. lol

Det der er da mitt allerede.   :regler:     :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Rumle skrev:

For seint! :nigo:

 

Ok, da. Innrømmer et tap for én gangs skyld...   😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blåser det! Men bardunering er en mulighet. Av drivhuset, mener jeg.

Finnes det ikke en "hold-på-hatten" emoticon?

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, den lå lunt for seg selv og alt sånn...selv om vi ikke får se inni...jeg kunne aldri ha kjøpt noe
som gikk på tvangssalg. Sånn er jeg skrudd sammen. Kan ligge mange vonde følelser fra mange mennesker 
i en slik, muligens veldig trist og uønsket handling, så jeg sier høflig neitakk til den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når det ikke er bilder fra inne, får det meg alltid til å lure på hvor dårlig det er der.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 10.59, Wonders skrev:

Her er det mye jobb som må gjøres, men mye bra her. Ikke beliggenheten da men...Prisen er ok når man må pusse opp så mye.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=125185088

088_834482428.jpg

 

På 5.10.2018 den 23.07, Wonders skrev:

Totalrenovering og detta blir mitt krypinn i Homansbyen. 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=130840727

Er det dårlig tg på disse husene? Hvis ikke så ser jeg ikke helt hvorfor det må pusses opp og totalrenoveres. Det er svært få hus igjen i dette landet som har så mange originale detaljer. Alt for mange hus har blitt "ødelagt" med modernisering, hvor parkett, gips og senket tak ikke hører hjemme. Kvaliteten på innredningen i disse husene får man nesten ikke lenger. Jeg synes flere hus bør fredes interiørmessig.

Anonymkode: 8ba71...df1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Hoppetaujenta said:

Joo, den lå lunt for seg selv og alt sånn...selv om vi ikke får se inni...jeg kunne aldri ha kjøpt noe
som gikk på tvangssalg. Sånn er jeg skrudd sammen. Kan ligge mange vonde følelser fra mange mennesker 
i en slik, muligens veldig trist og uønsket handling, så jeg sier høflig neitakk til den.

Jeg kan være litt enig. På den andre siden synes jeg det er for galt om boligen skal selges for billig, fordi advokatfirmaet som står for salget ikke gidder å gjøre jobben sin ordentlig. Da taper stakkaren(e) enda mer penger.

Anonymkode: 938f3...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan være litt enig. På den andre siden synes jeg det er for galt om boligen skal selges for billig, fordi advokatfirmaet som står for salget ikke gidder å gjøre jobben sin ordentlig. Da taper stakkaren(e) enda mer penger.

Anonymkode: 938f3...576

Det kan jo være fordi selger er lite samarbeidsvillig da. 

Har sett annonser der megler advarer at selger nekter å samarbeide eller kan opptre truende under visning. 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...