Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg får lyst til å finne meg et pent hvitt hus på Sørlandet. Men det er så dyrt ved sjøen. Dette var rimelig og pent. Ville pusset opp kjøkkenet. Likte at det er mange soverom. 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121612236

Anonymkode: 095f2...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får lyst til å finne meg et pent hvitt hus på Sørlandet. Men det er så dyrt ved sjøen. Dette var rimelig og pent. Ville pusset opp kjøkkenet. Likte at det er mange soverom. 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121612236

Anonymkode: 095f2...d41

Gjør ikke noe at det er dyrt, her i tråden har vi råd til alt vi vil😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får lyst til å finne meg et pent hvitt hus på Sørlandet. Men det er så dyrt ved sjøen. Dette var rimelig og pent. Ville pusset opp kjøkkenet. Likte at det er mange soverom. 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121612236

Anonymkode: 095f2...d41

Det var et fint hus :) Jeg lkte spesielt at noen av veggene var rosa. Det er så alt for mye hvitt og grått å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de styrende krefter burde ha gitt gode tomter til bygg hvor eldre som klarer seg selv sånn någen lunde i sine siste år, kunne fått leid leilighet et sted hvor det var fin utsikt. Hav eller vidder. Høyt og fritt, eller med utsikt til dagsturer hvor en kan sitte på bryggekanten med tærne i tang og salt hav. Og en fiskestang. Og et glass med "no godt i". Og hyggelige aktivitører/pasientvennbesøkende som også kunne bidra til den gode samtalen i fred og ro. Litt livsglede selv om en er gammel og ikke har så mange årene igjen. Litt følelse av at en opplevde noe livsbejande og gledelig, fremfor trangbodde sykehjem med altfor mange demente på mentalt friske avdelinger, tidspress og utsikt til stedets kirkegård. 

Når jeg tenker meg om blir dette et stort løft, for i min verden må det jo selvfølgelig inkludere alle aldre og grupperinger som av ymse grunner må sitte/ligge/leve i rom uten utsikt eller opplevelser til å bli glad av. Jeg vet herved at mine zilliongevinster på "det store lotteriet" skal gå til denne øremerkede sak.

:jepp:  Æresord og speiderhilsen.

*litt utenfor trådens intensjon, men det har allikevel med bygningsmasser å gjøre...så jeg føler meg innafor*                                                                                                                                                        :laugh: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. :)  *skriver opp Rumlen som en selvfølgelig humørspreder på lista over ansatte* :lur: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk. :)  *skriver opp Rumlen som en selvfølgelig humørspreder på lista over ansatte* :lur: 

:fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2018 den 9.04, Hoppetaujenta skrev:

Jeg syns de styrende krefter burde ha gitt gode tomter til bygg hvor eldre som klarer seg selv sånn någen lunde i sine siste år, kunne fått leid leilighet et sted hvor det var fin utsikt. Hav eller vidder. Høyt og fritt, eller med utsikt til dagsturer hvor en kan sitte på bryggekanten med tærne i tang og salt hav. Og en fiskestang. Og et glass med "no godt i". Og hyggelige aktivitører/pasientvennbesøkende som også kunne bidra til den gode samtalen i fred og ro. Litt livsglede selv om en er gammel og ikke har så mange årene igjen. Litt følelse av at en opplevde noe livsbejande og gledelig, fremfor trangbodde sykehjem med altfor mange demente på mentalt friske avdelinger, tidspress og utsikt til stedets kirkegård. 

Når jeg tenker meg om blir dette et stort løft, for i min verden må det jo selvfølgelig inkludere alle aldre og grupperinger som av ymse grunner må sitte/ligge/leve i rom uten utsikt eller opplevelser til å bli glad av. Jeg vet herved at mine zilliongevinster på "det store lotteriet" skal gå til denne øremerkede sak.

:jepp:  Æresord og speiderhilsen.

*litt utenfor trådens intensjon, men det har allikevel med bygningsmasser å gjøre...så jeg føler meg innafor*                                                                                                                                                        :laugh: 

Jamen, jamenn, altså. 

Du lever i et fritt land. Planen din kan gjennomføres i praksis, om du vil. Slå deg sammen med andre med like(s) ønsker. Finn tomten, kjøp den. Finn en duganes arkitekt, og få igangsatt tegnearbeidet helt etter ditt hode. 

Trenger dere å være mer enn 8 - 10 stykk for å få prosjektet til? Neppe. Hvor mange venner har du kanskje på forumet, hæ :lur:

I dag har de fleste litt oppe i åra  en bolig å selge og dermed penger å invistere i prosjektet. 

Men utfordringen blir å bo tett oppi mengder av andre "tullinger" - zå nei, jeg blir ikke med, eller kanskje jeg skal si det er uaktuelt fordi jeg er ikke gammel nok? 

 

Anonymkode: b2f67...0bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...joda, jeg lever i et fritt land, men det kan ikke gjennomføres fordi jeg er en eremitt som vil bo mutters alene. 
Der har du hele grunnen. Jeg har levd lenge nok til å vite at alle har sine egne meninger om hvordan ting skal være
og jeg har til og med testet ut hvordan sånn sameksistens er i praksis, så jeg sier pent neitakk til kollektive boformer.
I all evighet.  ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2018 den 1.48, AnonymBruker skrev:

Jeg får lyst til å finne meg et pent hvitt hus på Sørlandet. Men det er så dyrt ved sjøen. Dette var rimelig og pent. Ville pusset opp kjøkkenet. Likte at det er mange soverom. 

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=121612236

Anonymkode: 095f2...d41

Du kan få lov til å kjøpe vårt til 2,1, 500m til sjøen. Må bare passere 1km med skog først. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil drømme meg bort i en hytte på egen øy, eget fjell eller noe liknende borte fra alle andre.

Noen som har sett noe sånt i det siste? Trenger ikke være i Norge, gjerne i Middelhavet f.eks. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Saul skrev:

Jeg vil drømme meg bort i en hytte på egen øy, eget fjell eller noe liknende borte fra alle andre.

Noen som har sett noe sånt i det siste? Trenger ikke være i Norge, gjerne i Middelhavet f.eks. 😁

http://www.agderposten.no/kjop-tilgang?aId=1.2328538

https://rede-eiendom.no/boliger-til-salgs/?finn_ad=121606851

https://www.hegnar.no/Nyheter/Eiendom/2018/05/Selger-plankeskur-for-17-mill

 

Anonymkode: e7585...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste der var trist å se nytt om. Fine plasser går til pengesterke utlendinger. :sukk: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den midterste hadde jo sin sjarm, men 17 millioner for fem bygg som må rives? Det er ikke noe å drømme seg bort i ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den ligger i Lillesand kommune, og der er det boplikt? – Det er helt riktig. Og det er en boligeiendom. Kjøperen kan selvfølgelig velge å bo der på helårsbasis. Men selger har også en vaktmester boende på eiendommen slik at boplikten er oppfylt. En kjøper kan om ønskelig videreføre leieavtalen med vaktmesteren"https://www.dn.no/nyheter/2018/06/07/1556/Eiendom/dag-hoili-prover-a-selge-for-fjerde-gang-i-blindleia

Fristende :) 

Anonymkode: e7585...836

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2018 den 15.03, Rumle skrev:

Opp med nebbet og bli med til parfymebyen!

   Ok da, siden du betaler så... :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...