Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men det du egentlig sier er at jeg ikke er riv rav ruskende gal i dag og ser rariteten du også? Isåfall takk. :) 

Jeg fikk følelsen av å være i en båt som står på skrått, av å fokusere for lenge på det øverste bildet. Gulvet heller jo bratt nedover mot høyre :laugh:

Anonymkode: e7585...836

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men det du egentlig sier er at jeg ikke er riv rav ruskende gal i dag og ser rariteten du også? Isåfall takk. :) 

Jeg fikk følelsen av å være i en båt som står på skrått, av å fokusere for lenge på det øverste bildet. Gulvet heller jo bratt nedover mot høyre venstre  :laugh:

Anonymkode: e7585...836

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe jeg har merket meg mer og mer er bruken av ordet "spisekjøkken" når det er bilde av kjøkkenet. Er det noen som vet hva dette kommer av? Er det et "gammelt ord" som kommer tilbake? Er det beskrivelse av et kjøkken hvor det også er plass til spisebord? Ikke at jeg har lagt merke til at alle bildene av kjøkken med teksten "spisekjøkken" har hatt plass til spisebord. 

Jeg er meget forvirret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg har lagt merke til dette. :klo: Er  det kanskje der hvor det ikke er plass til "spisestue"? 
Det normale var vel at det er plass til et lite bord ved et vindu, men kanskje kjøkken blir komprimert
og kun har arbeidsbenker i nyere hus og at spiseplassen er ved en oppkonstruert "frokostbar" el.l? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 9.07, AnonymBruker skrev:

I mitt nabolag😀

Anonymkode: d14a1...3c4

Og ikke overraskende solgt etter første visning! Lurer på hvem som kjøpte 😉 Må følge med på siste.eiendomspriser.no...

Anonymkode: d14a1...3c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være fint å se seg ut et sted og bestemme seg for at en vil ha det uansett hva sluttsummen blir...og ha råd til det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2018 den 14.04, Hoppetaujenta skrev:

Kan ikke si at jeg har lagt merke til dette. :klo: Er  det kanskje der hvor det ikke er plass til "spisestue"? 
Det normale var vel at det er plass til et lite bord ved et vindu, men kanskje kjøkken blir komprimert
og kun har arbeidsbenker i nyere hus og at spiseplassen er ved en oppkonstruert "frokostbar" el.l? 

Har sett det på mange leiligheter i Oslo i allefall..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 21.1.2018 den 13.58, Nuttery skrev:

Noe jeg har merket meg mer og mer er bruken av ordet "spisekjøkken" når det er bilde av kjøkkenet. Er det noen som vet hva dette kommer av? Er det et "gammelt ord" som kommer tilbake? Er det beskrivelse av et kjøkken hvor det også er plass til spisebord? Ikke at jeg har lagt merke til at alle bildene av kjøkken med teksten "spisekjøkken" har hatt plass til spisebord. 

Jeg er meget forvirret.

En beskrivelse av der det er plass til spisebord. Ellers står det bare kjøkken/kombinert kjøkken stue. 

Anonymkode: 3900f...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her kunne jeg fint bodd, med butler, hushjelp og vaktmester. Anonymkode: 3900f...0e9

Åhh...den likte jeg og kunne godt ha droppet det du nevner, bare jeg fikk kjøpe det. :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Åhh...den likte jeg og kunne godt ha droppet det du nevner, bare jeg fikk kjøpe det. :rodmer: 

Den er til salgs, løp og kjøp :mynona::ler:

Anonymkode: 3900f...0e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 11.06, AnonymBruker skrev:

Min drømmebolig 😍 sukk..

 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=108375533

Anonymkode: 9db5b...8b0

Herregud ! Jeg så ikke det huset på finn fordi vi begynte å se etter enebolig annonser etter at finansieringen var på plass. (((( Kunne godt tenke meg

Anonymkode: 8a619...30d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2018 den 16.27, Hoppetaujenta skrev:

Skal bare pante de siste kjempesekkene med flasker så tar jeg den. :jolie: 

Åssen går det med pantinga? Unnskyld avsporing og forstyrrelser, altså :jolie:

Anonymkode: 3900f...0e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...