Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig spesielt å kjøpe og ikke vite når man får den og i tillegg betale for utgiftene. 

Vi bor i ett hus som flere ønsker å kjøpe, men selv kjøperne er ikke interessert i en sånn avtale som de fra Horten vil ha. Horten er ikke akkurat verdens navle. Hadde de solgt huset for 1kr så kanskje. 

 

Anonymkode: 3b6c0...87f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Svigermor skrev:

Hva med dette, da? Koster bare 1 362 636 000 kr. Løp og kjøp!

Det stedet kunne jeg tenke meg å besøke, men hadde aldri hatt råd til å bo der. :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken om en egen øy er veldig forlokkende. :rodmer:  Jatakk til beliggenheten sånn sett, men...det blir noe stort liksom. Likte orkidèveggene...og treningsfasilitetene, godt med plass var det jo og det blir ikke veldig feil. Alarm og kodesystemer for å komme seg inn til vinene virker noe overdrevet på meg, men jeg er en enkel sjel og hadde nok nøyd meg med ei lita flaske...på deling med noen. :fnise:  Tror jeg velger å bruke alle mine få penger på noe litt mindre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Svigermor skrev:

Hva med dette, da? Koster bare 1 362 636 000 kr. Løp og kjøp!

Med tanke på at Florida ligger i orkan-rammet område, ville jeg følte meg som en padde på en rullebane i den utsatte eiendommen der. Kan bli feid på sjøen ved neste storm.

Anonymkode: 5eaa6...beb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Ja, altså det er nok værforholdene som gjør at jeg ikke tar meg råd til det stedet også. :jolie:

(Jeg klarer ikke en gang forstå hva den prisen blir i klar tale ... for mange siffer for meg det der altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har ikke været noe å si. Har det stått i 15 år, så klarer det nok å stå lenger. Hadde været hatt så stor betydning, hadde det ikke bodd noen i det hele tatt på kyststripen mellom (og inkludert) Florida Keys og New York, samt hele kyststripen rundt Mexico-gulfen og øyene i selve gulfen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blondie65 skrev:

(Jeg klarer ikke en gang forstå hva den prisen blir i klar tale ... for mange siffer for meg det der altså)

Jeg lurte litt på det jeg og. Er det en milliard trehundreogsekstito millioner osv?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, tror det skulle bli det. Jeg er litt blakk for tiden, men kanskje det går om vi spleiser? :fnise: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!! Hadde jeg ikke vært så redd for krokodiller og hatt for få 0er i banken skulle jeg slått til. Wow!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Svigermor skrev:

Jeg lurte litt på det jeg og. Er det en milliard trehundreogsekstito millioner osv?

Dere blander ikke prisen med telefonnunmeret, da? 🤔😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.7.2017 den 18.22, AnonymBruker skrev:

https://www.finn.no/realestate/plots/ad.html?finnkode=99656202

Her kan dere virkelig gjøre ett kupp. 😂

Anonymkode: d3b28...050

Jada, litt av et kupp. De vil selge til takst OG bo der til de dør. 

Om de vurderer å selge for en million eller toppen to, så er det kanskje en mulighet. Alt annet er jo bare tull.  Men de skal få kred for forsøket. ☺️

Endret av Infinity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Margit Spat
11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Denne skiller seg ut. En spesiell stil for spesielt interesserte.
Ville du ha bodd her? Jeg funderer litt en stund til før jeg kjøper... :klo: 
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=100204154
_508754151.jpg

For et fantastisk sted! Ja takk, sier jeg også. Må bare pante noen flasker først, og kanskje legge ut et par-tre saker på Finn-torget slik at jeg får frigjort litt kapital. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Men for den prisen vil jeg ha sjøutsikt altså.

Så vidt jeg kan se så har de en integrert vannpytt der. Er det ikke nok altså? :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
10 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Så vidt jeg kan se så har de en integrert vannpytt der. Er det ikke nok altså? :laugh: 

Vannpytter er fint men det er ikke sjø altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...