Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke vært veldig lei meg for å bo slik...

Pluss fra meg til denne. Kjempefine skråtak og vinduløsninger. Mye lys og luft er viktig i min fantasiverden. :nigo:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra her også ja. :jepp: Jeg har aldri hatt en slik "øy" på noen av mine kjøkken, så det frister veldig. Godt med skapplass og benkeplass på et kjøkken er viktig.

Når det gjelder store vinduer (veldig fint syns jeg) som gir mye utsyn, da kommer det helt an på hva som ligger rundt, for vinduene gir også like mye innsyn når det er mørkt. Liker ikke følelsen av å leve på en opplyst scene foran alle naboene. Privatliv er et must. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg finner litt her og litt der som jeg ønsker, men aldri alt fra samme huset (eller omgivelsene).

Forøvrig har jeg ganske definerte bilder i hodet mitt, som gjør at uansett hvilket hus jeg kjøpte ville jeg måtte forandre på mye for å få det som jeg vil. Uten å gå i detalj så finnes ikke stilen jeg liker her i Norge, så det jeg egentlig burde gjøre var å finne den perfekte tomten og bygge nytt :fnise: Altså, med fantasipengene mine... :popcorn:

*drømme* .........

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg kunne tenkt meg dette som feriested!

Åhh! :biggrin: DET kunne jeg ha tenkt meg som helårsbolig! :jepp: Plass nok til å proviantere for et halvt år av gangen der, skulle jeg tro.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et delvis menneskeskapt og utbedret sted, men de fargene på hav og strender får meg til å falle ørlite granne :) ...og jeg hadde bodd der litt utenom sesongen, så det verste turistmaset hadde roet seg.

http://www.finn.no/finn/realestate/newbuildings/viewimagewide?finnkode=24698620

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette så sykt fint ut!

Fint og lunt sted, tenk å ligge i bassenget der ... :jepp:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener, røde vegger???

Jeg tror at de har vært over snittet glad i grell-mønstrete kvalitetstapeter i denne heimen... :fnise: Ellers var det store og fine rom, og huset var fint det ja. :jepp:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...