Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting annet å gjøre her enn å skrelle ut alt innvendig:  Trykk på linken og la deg sjokkere. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151026853 

Anonymkode: 3900f...0e9

Tror faktisk jeg hadde spart på furuen, syns det var litt fint. Kanskje ikke i kombinasjon med de skitne strieveggene, men med rene gipsvegger tror jeg det kunne blitt fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyoppusset enebolig i Bærum hvor absolutt alt av gulv er lagd feil, både laminat og fliser. Kunne du leve med sånt gulv? Kunne ikke jeg.. Til 8 millioner kan du nå kjøpe et hus hvor man må legge om alt gulv. Og hva sier det om kvalitet på resten av arbeidet.. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=150487158 Bilde 9, 12, osv. 

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nyoppusset enebolig i Bærum hvor absolutt alt av gulv er lagd feil, både laminat og fliser. Kunne du leve med sånt gulv? Kunne ikke jeg.. Til 8 millioner kan du nå kjøpe et hus hvor man må legge om alt gulv. Og hva sier det om kvalitet på resten av arbeidet.. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=150487158 Bilde 9, 12, osv. 

Anonymkode: fdddf...f39

Hvordan kan du se at gulvene er lagt feil?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, sofie777 said:

Hvordan kan du se at gulvene er lagt feil?

mønster. Det er bare ikke sånn man skal legge flyttende gulv - laminat. Flis KAN man legge sånn men når de valgte flis som skal etterlikne laminat, så burde de lagt det annerledes, imo. Det er bare ikke pent.

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

mønster. Det er bare ikke sånn man skal legge flyttende gulv - laminat. Flis KAN man legge sånn men når de valgte flis som skal etterlikne laminat, så burde de lagt det annerledes, imo. Det er bare ikke pent.

Anonymkode: fdddf...f39

Altså personlig preferanse, ikke nødvendigvis en feil med huset?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, sofie777 skrev:

Altså personlig preferanse, ikke nødvendigvis en feil med huset?

Jo, jeg vil si det er en feil. Du ser skjøtene i laminaten går på samme sted på annethvert bord, det er hverken pent eller korrekt håndverksmessig. Skal legges i løpende lengder. 

Anonymkode: 2b988...124

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, jeg vil si det er en feil. Du ser skjøtene i laminaten går på samme sted på annethvert bord, det er hverken pent eller korrekt håndverksmessig. Skal legges i løpende lengder. 

Anonymkode: 2b988...124

Feil er det ikke, men personlig smak.

Anonymkode: 45ade...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, sofie777 said:

Altså personlig preferanse, ikke nødvendigvis en feil med huset?

Nei, for laminat er dette direkte feil. Det er ikke sånn man legger flyttende gulv. Feillegging gir svakere konstruksjon, dvs større sjanse at gulv vil gå opp i skøytene over tid. 

For fliser er det preferanse ja, gir ingen utslag over styrke på flisegulv. Men så pass direkte stygt ar jeg tror det ikke er bare min personlig preferanse. 😂

Anonymkode: fdddf...f39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk med meg det med det "flyttende" gulvet første gang. Jeg visste faktisk ikke at man skulle legge flytende gulv på den måten, da lærte jeg noe nytt i dag. Har aldri lagt gulv selv og skjøtene er noe jeg sjelden legger merke til.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, for laminat er dette direkte feil. Det er ikke sånn man legger flyttende gulv. Feillegging gir svakere konstruksjon, dvs større sjanse at gulv vil gå opp i skøytene over tid. 

For fliser er det preferanse ja, gir ingen utslag over styrke på flisegulv. Men så pass direkte stygt ar jeg tror det ikke er bare min personlig preferanse. 😂

Anonymkode: fdddf...f39

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

Fascinerende denne:  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147522725

Personlig synes jeg det er ufattelig lite pent med bygg som bryter opp arkitekturen i området. De fleste husene er fra første halvdel av 1900-tallet og vernet etter Plan- og bygningsloven. 

Også alltid fascinerende hvordan meglere smører tykt på: «Herfra spaserer du til både Vigelandsparken og Solli plass på ti minutter.» Jeg bor i området og vet at skal man komme til Solli på ti minutter, må man beine som f. Det tar ca rundt 20 min å spasere :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Peanut said:

Fascinerende denne:  https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=147522725

Personlig synes jeg det er ufattelig lite pent med bygg som bryter opp arkitekturen i området. De fleste husene er fra første halvdel av 1900-tallet og vernet etter Plan- og bygningsloven. 

Også alltid fascinerende hvordan meglere smører tykt på: «Herfra spaserer du til både Vigelandsparken og Solli plass på ti minutter.» Jeg bor i området og vet at skal man komme til Solli på ti minutter, må man beine som f. Det tar ca rundt 20 min å spasere :sleep:

Nettopp fordi det er veldig få nybygg i område, at det kan være attraktivt med nybygg? Kvaliteten blir jo annen. Men annen ting er at jeg sykler forbi der to ganger daglig på vei til jobb, og jeg undret meg over hvordan bygningen har pågått og hvem som utført det. Det så veldig lite profesjonelt ut. For 19 millioner ville jeg sjekket hver krok i den leiligheten for å forsikre meg at det er faktisk gjort etter forskriftene. 

Anonymkode: fdddf...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.6.2019 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Ingenting annet å gjøre her enn å skrelle ut alt innvendig:  Trykk på linken og la deg sjokkere. 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151026853 

Anonymkode: 3900f...0e9

Åh, det var kjempefint! Det verste er at idiotene som kjøper det kommer til å male alt hvitt og grått! Det er til å gråte av! 

Anonymkode: efa0e...b7d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp fordi det er veldig få nybygg i område, at det kan være attraktivt med nybygg? Kvaliteten blir jo annen. Men annen ting er at jeg sykler forbi der to ganger daglig på vei til jobb, og jeg undret meg over hvordan bygningen har pågått og hvem som utført det. Det så veldig lite profesjonelt ut. For 19 millioner ville jeg sjekket hver krok i den leiligheten for å forsikre meg at det er faktisk gjort etter forskriftene. 

Anonymkode: fdddf...f39

Om det skal være nybygg, så passer det best i samme stil som resten tenker jeg :sleep: Var i Paris og det jeg så laget av nybygg der var i samme stil som husene rundt, ikke noe sånn glass/ betong og aluminium som skilte seg ut som en ulv blant sauer :dry: 

Det er jo et annet uferdig bygg oppi den andre skråningen der som skulle ferdigstilles denne sommeren, men så ble dette huset bygget i stedet, og dette huset ble bygget forholdsvis kjapt. *Poof! Så var det noe der og *poof!* så var det ferdig 😳 Det huset oppi skråningen hadde samme plantegninger som det huset her. Hva som skal skje med dét «huset» vet jeg ikke, men det har nå stått tomt i 5-6 måneder. 

For øvrig er området avslappet, slik jeg føler det, men vil nok tro at en del som kjøper seg inn i slike nyere bygg har en «finere» oppfatning. Tror neppe de spaserer så mye til butikkene for å si det sånn 😌

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
18 timer siden, Jerry Lee skrev:

Festetomt er alltid nei-nei-NEI!   :sukk:

Men det er et flott sted.

Det har du rett i, men stedet likte jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...