Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke at man vil bo så tett-i-tett. Mye penger er et must og trangen til privatliv omtrent lik null. 
Kunne ikke ha bodd der selv, uansett om jeg hadde kontoen smekkfull. Personlig frihet er helt borte her.

https://www.finn.no/realestate/newbuildings/ad.html?finnkode=116307812&facilities=4&floor_navigator=BIG&no_of_bedrooms_from=3&property_type=3

812_1486556688.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1/13/2019 at 7:58 PM, AnonymBruker said:

Det kan jo være fordi selger er lite samarbeidsvillig da. 

Har sett annonser der megler advarer at selger nekter å samarbeide eller kan opptre truende under visning. 

Anonymkode: bdb83...bef

At det ikke finnes innebilder i annonsen kan kanskje ha noe å gjøre med at selger er vrangvillig, men det går an å oppgi riktig adresse til boligen...

Anonymkode: 938f3...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At det ikke finnes innebilder i annonsen kan kanskje ha noe å gjøre med at selger er vrangvillig, men det går an å oppgi riktig adresse til boligen...

Anonymkode: 938f3...576

Ja, akkurat det var meget sløvt. 

Anonymkode: bdb83...bef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører hesteprusting og bjelleklang bare ved å se bildet.
                                       Eller...det kan faktisk kanskje være @Jerry Lee som tar snøbad. :lur: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hører hesteprusting og bjelleklang bare ved å se bildet.
                                       Eller...det kan faktisk kanskje være @Jerry Lee som tar snøbad. :lur: 

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKKE Drømm. -Plan... -Får se hva Kirurga syr ihop...

Kan noen se en likhet... https://forum.kvinneguiden.no/topic/1240102-hvorfor-er-nordmenn-så-besatt-av-fornuft/?do=findComment&comment=22602332 En Megler fått jobb, -For Måneder siden... -Tråle Vest Europa...

Tar Dette  SOM ETT TEGN... Denna byr jeg på, om den Sjekker ut OK. :tommelopp: -OG Jeg rekker å bli kvitt Kåken tids nåkk...

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=137156415

415_704846385.jpg

415_44922470.jpg

Og billig Småbruk -eller en teit liten Bo-box i  Oslo. -Leie ut... -SEFF. Handle Etter Kollapsen Som Kommer SNART...

Timing... Boligpriser VS Inflasjon ... KOS å bo her så lenge... -Spennende tider vi Snart går i møte...

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
26 minutter siden, Frøkensina skrev:

:rodmer: Den hagen da, og peisen! Og det blå badet :ninuskapus:  

Jaaaa! :hoppe:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden er full av vakre bosteder.... :rodmer:  ...men KG-Rumlehagen er den vakreste av dem alle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Verden er full av vakre bosteder.... :rodmer:  ...men KG-Rumlehagen er den vakreste av dem alle. 

:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Peanut skrev:

Mnjo, men likevel da :sjokkbla: En parkeringsplass 🤯

Apropos Frogner: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=141471948 

Heftig kunst på veggene der :blink: 

(Jeg bor i nærheten så ser dette huset ofte. Ellers er Espresso House byttet ut med Oslo K). 

Ååå, jeg ELSKER sånn arkitektur! Hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt den på flekken! 

Likte kunsten også jeg 😄 Mye av den hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
4 minutter siden, bippo skrev:

Ååå, jeg ELSKER sånn arkitektur! Hadde jeg hatt pengene hadde jeg kjøpt den på flekken! 

Ja, arkitekturen er kjempefin :rodmer: Jeg liker spesielt den andre delenden av rekkehuset fordi det har blyglassvinduer, og det synes jeg er så pent ^^, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...