Gå til innhold

Yme's Lunsj & Bordell


Yme

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladebolle

Hva har Yme drevet med i sommer? Har du fått satt i gang prosjektet med å samle alle med mange kjønnsorgan i en landsby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hva har Yme drevet med i sommer? Har du fått satt i gang prosjektet med å samle alle med mange kjønnsorgan i en landsby?

Hei hei!

Jeg har ikke gjort en dritt i sommer. Var en tur i italia, men stort sett har jeg sitti på sofaen min og stirra i veggen. Det syns jeg er greie saker. Du da? Når skal du legge egg?

Denne er til deg, Yme!

Så staaaaas! Det var skikkelig nydelig, må jeg innrømme... Kan jeg få kjenne litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Jeg har ikke gjort en dritt i sommer. Var en tur i italia, men stort sett har jeg sitti på sofaen min og stirra i veggen. Det syns jeg er greie saker. Du da? Når skal du legge egg?

Så staaaaas! Det var skikkelig nydelig, må jeg innrømme... Kan jeg få kjenne litt??

:fnise:

Du kan få kjenne så mye du bare vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gleder jeg meg skikkelig! Burde jeg smøre fingrene mine først, med sånn håndkrem som styrker neglene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest NozMonster

denne tråden har falt vekk fra mine innlegg!

dritt-tråd! - sånn oppførsel tolererer jeg ikke...

men her var det da lite oppdateringer å spore........? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pikk og pung!!

Det er det jeg er best på, så det skal jeg fikse! Slenger ut iløpet av dagen.

Er du villig til å tegne/male ting mot betaling, Ymis?

Ja, men hvis det er kompliserte greier, kan det bli ganske dyrt, med tanke på ting som at 1 tegneblyant koster 50 kr, og det gjerne går flere på en komplisert skravering, og at det kan ta flere uker å lage noe.

Hvis du forteller meg hva du vil ha, og hvilken størrelse det skal være i, kan jeg stikke innom butikken og se hva materialene vil koste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...