Gå til innhold

Valentine's Day


Laila92

Anbefalte innlegg

:jepp: Hei!

Har dere noen planer på Valentine's dagen? Jeg vil finne på noe skikkelig fint sammen med han! Vi har aldri feiret Valentine's Day, egentlig.

Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre?

Hva er deres planer? Trenger inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, "veien er gjennom magen" x)

Tenkte jeg skulle bake sjokoladdekake, og "presse" ut hjerter og pynte de søtt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Det samme som hver dag ellers - gi han en klem, sende han en koselig sms og spise middag sammen. Valentines er ikke en spesiell dag for oss, hver dag er spesiell :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme som hver dag ellers - gi han en klem, sende han en koselig sms og spise middag sammen. Valentines er ikke en spesiell dag for oss, hver dag er spesiell :)

Ahh, det skulle vært en "liker"-knapp her inne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve meg på valentines mini bløtkake. Tenkte å farge kremen med rød gelefarge.Skal til svergie neste helg,så da skal jeg sjekke åssen kakepynt de har

Endret av mirandaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh, det skulle vært en "liker"-knapp her inne :hjerte:

det er en liker knapp(grønn runding med pluss) -------------->

Endret av mirandaa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en liker knapp(grønn runding med pluss) -------------->

Der ja! takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke:

Blir nok en kjedelig valentines day for min del, skole - jobb - sangtime - hjem å sove..

Aldri likt valentines day jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid pleid å feire Valentines dag med å gå ut og spise. De første årene pleide vi å gi gever også, mend et sluttet vi med, da vi har en sånn "årsdag" en uke før, der vi pleier å gi gaver til hverandre.

Men i år blir det faktisk ingen restaurant besøk for vår del, da det strekker ikke til med pengene. Får finne på noe koselig her hjemme: middag, vin & film kanskje?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri feiret denne dagen, og ha allerede gitt kjærestem valentines-day-fri, som betyr at han slipper å kjøpe gave ol. Men i det siste har jeg tenkt at jeg likevel vil gjøre noe for han. Kanskje bake?! Eller blir det dumt siden jeg har gitt han "fri"?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal dagen tilbringes i sengen:) Er ikke noen fan av gavehysteriet, hvor en kaster rundt seg med penger. Derfor har vi viet dagen til to nakne kropper, mye kos, sex og prating!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...