Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Neida, tror ikke de gir slipp på Charlotte så fort

Whyy! :snurt:

Skrevet

Whyy! :snurt:

Det lurer jeg på og: WHYYYYYYYYYYY!??!?!?!?

Go Claudia!

Skrevet

Æsj, Brita er litt forsinket igjen?! Gleder meg stort til lesning, igjen :)

AnonymBruker
Skrevet

Heier på Claudia eller Maiken. Har sansen for Roberta også

Skrevet

Claudia er helt nydelig da, og så kan hun jo til en viss grad vise litt uttrykk i ansiktet, i motsetning til mange av de andre.

Ellers skjønner jeg forøvrig ikke hvorfor de har klipt det når dommerene prater sammen sånn at man ikke vet hvem de prater om... er det kanskje muligens bare fordi de egentlig ikke har noe å komme med :roll: Er vel i grunn slik at klippinga/redigeringa generelt er dårlig og fryktelig irriterende... Fotoshootene sier jeg bare...

Skrevet

De tenkte grønt og tok flytoget til Gardermoen hvert fall :sjenert:

Gjest Cerridwen
Skrevet

That's it.

Gidd verkeleg ikkje å bruke meir tid på denne latterlege lavbudsjett smørja.

Skrevet (endret)

syns faktisk alle jentene er direkte mindre pene, for å si det pent.....sjelden jeg har sett så mange mindre pene jenter samlet i ett sånt program!Herregud, jeg kunne ha sendt inn hele venninne gjengen min og alle hadde gjort det bedre enn den gjengen som er der nå.

Endret av Jens
Gjest Jente1990:)
Skrevet

syns faktisk alle jentene er direkte mindre pene, for å si det pent.....sjelden jeg har sett så mange mindre pene jenter samlet i ett sånt program!Herregud, jeg kunne ha sendt inn hele venninne gjengen min og alle hadde gjort det bedre enn den gjengen som er der nå.

Signerer.

Skrevet (endret)

Tror jeg begynner å like Claudia (hun rødhårede). Hun ligner jo Lily Cole på en prikk :O

Syns forresten det var rart at ikke Claudia sitt bilde ble valgt først i går.Hun er desidert den som kommer til å få en karriere i utlandet, blant de andre (evneveike)........

Endret av sophiaM
Skrevet

Det å være modell hanlder jo ikke om å være "typisk pen". Det som er viktig er å ha et ansikt som kan uttrykke følelser, og totalforvandles etter hvilken sminke som brukes. En som klarer det er mye mer interessant å se på enn en som er vanlig (kjedelig) pen.

• Liker 1
Gjest Passing by
Skrevet

Det å være modell hanlder jo ikke om å være "typisk pen". Det som er viktig er å ha et ansikt som kan uttrykke følelser, og totalforvandles etter hvilken sminke som brukes. En som klarer det er mye mer interessant å se på enn en som er vanlig (kjedelig) pen.

Ja, det er mye mer enn typisk penhet som skal til for å få et bra bilde.

Gjest Raindrops
Skrevet

Wow, hvis de er mindre pene (og det er sagt med godvilje), lurer jeg på hvor lite som skal til før man er stygg. Greit at de ikke er tiere på skalaen, men de er jo pene jenter.

• Liker 1
Skrevet

Heier på Claudia eller Maiken. Har sansen for Roberta også

Samme her. Jeg tror Claudia eller Maiken vinner! Og håper!

AnonymBruker
Skrevet

En av de tingene som gjør dette så trått å se på, er klippingen. Sånne helt meningsløse pauser er ikke klippet bort. Feks ved fotoshooten kommer en av jentene saaakte inn der bildet skal tas. Fotografen flytter seg litt på gulvet. Modell stopper usikkert opp. Fotograf nikker. Mona står og vrir hendene. De ser på hverandre. Ja ... er du klar? Ja. Da kan du gå bort dit. Fotograf peker. Mona nikker. Modell går saaakte bort i kroken der bildene skal tas.

Hvorfor er ikke sånt klippet bort? Det gir et fryktelig klossete og amatørmessig preg. Lange pauser, mye ehhm og ahh, spesielt Mona: Da kan dere gå dit, jenter. Da kan dere komme hit, jenter. Ja, har dere det bra? Da kan dere stå her og henge litt her, mens tiden går, alle ser på og kjeder seg. Og Storm! Uutholdelig å se på!

Mens andre ting som føles som om det kunne vært interessant, er skamklippet bort. Klippingen suger big time på dette programmet!

• Liker 1
Skrevet

Wow, hvis de er mindre pene (og det er sagt med godvilje), lurer jeg på hvor lite som skal til før man er stygg. Greit at de ikke er tiere på skalaen, men de er jo pene jenter.

som sagt, så synes jeg ikke det. Og ja, jeg vet at det ikke handler om å ha ett klassisk kjedelig pent ansikt, det å være modell, men det hjelper jo at du er ett blikkfang, enten pga ett uvanlig spennende ansikt, eller ett vakkert ett.

Skrevet

Synes egentlig Eirin er kjempepen. Og da skjønte jeg fort at hun aldri ville vinne. Det jeg synes er pent er sjelden forenelig med moteverdenen ;)

Skrevet

Eirin vant ikke konkurransen, men ifølge (tv2.no var det vel...) har hun fått mange modelloppdrag og klarer seg ifølge den reportasjen veldig godt (uten å ha vunnet Top Model)

Bra for henne :)

Gjest Consensio
Skrevet

Eirin ligner veldig på Vendela Kirsebom da, så absolutt ikke helt utenkelig at hun får en del jobber.

Gjest Canis lupus
Skrevet

Brriiiiiiiitaaa, hvor er duuuu? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...