Gå til innhold

Ned 15 kg til sommeren!


Gjest nordpia

Anbefalte innlegg

Er nok lurt å drøye noen dager før første veiing, ja :Nikke: Jeg tenker litt annerledes enn deg om veiedag; Dersom jeg vet at jeg skal veie meg mandag morgen (veier meg alltid på morgenen uten klær) er jeg ekstra påpasselig helgen igjennom, og det er ofte den inspirasjonen som gjør at jeg klarer meg igjennom helgen.

Og det er FØR du begynner slankingen? :daane: Ønsker meg dine ben.... :sukk:

Har lagt på meg så sykt mye bare de siste månedene. Har egentlig alltid vært slank, er bare å ta seg sammen igjen :( Glede meg egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle dere som bruker KG som del maal..er det ikke bedre med antall x cm? Man legger jo paa seg muskler under styrketrening?eller? hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som bruker KG som del maal..er det ikke bedre med antall x cm? Man legger jo paa seg muskler under styrketrening?eller? hmm

Kan jo bare svare for min egen del:

Jeg bedriver ikke styrketrening eller annen hard trening. Jeg vet hvordan kroppen min ser ut på de forskjellige vektene, og vet på hvilken vekt jeg er fornøyd med kroppen min. Derfor er det vekten jeg forholder meg til.

(Jeg har dessuten blitt fortalt av fagfolk at jenter klarer å legge på seg maks en kg muskler i løpet av et år, så den helt store vektoppgangen får man jo ikke pga muskler..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jenter! Ville bare meddele at jeg stadig blir mer motivert, rett og slett fordi jeg vet jeg gjør noe bra for kroppen min.

I dag sto jeg opp klokken 8 for å dra på treningssenteret, og er veldig fornøyd med det! Ble en relativt kort tur, da jeg brukte tredemøllen i rundt 20 minutter samt gjorde litt styrketrening. Jeg tenker likevel at "litt er bedre enn ingenting", ikke sant?

Uansett, det lille oppholdet på tredemølla var mest preget av rask gange da jeg skal forsøke meg på DETTE programmet (Ja, jeg er nybegynner på joggefronten, jeg har aldri likt det men har veldig lyst til å bli venn med mølla). Noen som har prøvd? :)

Ellers holder jeg kaloriinntaket på omtrent 1600 kalorier om dagen, eller litt under. Har sneket meg over én dag, men det var ikke snakk om mer enn en femti kalorier.

Jeg tenker at jeg kommer til å ha veiedag i morgen, selv om jeg ikke forventer store forskjellen etter bare ei lita uke. (Takk for tips forresten, Brukernavn, jeg er enda ikke sikker på hva som fungerer best for meg men jeg tror jeg prøver å ha fredag som veiedag først, så kan ejg eventuelt heller endre til mandag om jeg finner ut at det er bedre :-))

Endret av Eske
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en skikkelig treningsøkt i går :daane: Kombinert zumba, aerobic og styrketrening. Ble supersvett og kjempesliten. Satser på at en slik økt hver uke fremover skal hjelpe både på form og nedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er! Selv tror jeg ikke det er lurt for meg å begynne for hardt, for da gir jeg lettere opp, men jeg skal prøve å få lagt inn litt tid på mølla på lørdag, og deretter ta ei løpeøkt etterfulgt av "afrodans" på mandag! Har etterhvert planer om å våge meg på å prøve catslide, men har hørt det er helt grusomt.

Mange her som trener catslide? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg slenger meg på :). Er 162 cm og veier 63. Veide 75 på samme tid ifjor og da tok jg meg sammen og ble elixia medlem. Nå har jg dessverre falt ut. Vil bli sterk og få overskudd i hverdagen. Det stær viktigere enn å gå ned masse føler jg. Begynner å trene og spise ordentlig igjen for fullt på mandag. Gleder meg :j)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

Hva er catslide??

Jeg trener ganske mye, blir nesten sliten bare av å tenke på det.. :fnise:

Løper ca 20 min på tredemølle 4 dager i uka, trener styrke 4 dager i uka, går på trilletur (1 time) mellom 4 og 7 dager i uka, bodyjam på treningssenteret 1 time i uka, spinning eller bodybalance 1 time i uka og mor og barn trening 1 time i uka..

Altså er det rart jeg får tid til alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke jenter|!!!

Jeg har spist litt tullete idag..

Fitness cereal med melk og sukker til frokost.

To knekkebrod med laks til lunsj

En banan en time senere

Fitness cereal med melk og sukker som mellommaaltid..

usj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil være med! :Nikke:

Ser ut som en julegris for tiden, så eg gleder meg til å stramme meg opp, og ta av någen kg. :danse:

Eg er 30 år, Høgde : 164 cm

Vekt : 74 kg :vekt:

Magen mål : 116 cm. :nei:

Mine mål til sommeren er å gå ned 10 kg. :duskedame:

Eg trener 4 dager i uka på Elexia, og holder meg borte fra sjokolade - som er min store last.. Klarer eg det, så klarer eg alt! :)

Dere andre her er jo kjempe flinke ser eg! Stå på videre! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært en snikleser en stund nå, så jeg meldte meg like godt inn på KG :fnise:

Jeg startet allerede 19. 10. 2010 med og bevisstgjøre hva jeg spiser! Fant ganske så fort ut at jeg spiser myyye mer enn hva som er beregnet for ei jente så høy som meg!

Har en samboer som liker å lage god mat og kaker, og jeg spiser og er glad. Jeg sa i fra om hva jeg nå skulle begi meg ut på, og nå har vi begge skjerpet oss. Han har og lagt litt på seg siden vi ble sammen for ca 5 år siden.

Kalde fakta:

Jeg er 1.60 høy og veide 80,5 kg den 19. 10. 2010. Det var datoen da det gikk opp for meg at dette er ikke den kroppen jeg vil ha. Jeg startet ikke slanke meg da, men konkretiserte mat jeg spiste osv.

Siden jeg har en skulder som dessverre ikke fungerer som den skal, så blir det av og til litt vanskelig å trene like mye som jeg skulle ønske. :sukk:

I dag gikk jeg på vekta og veide 74.7 kg

Det er en sakte, men forhåpentligvis sikker nedgang. Jeg er bare glad jeg er litt unna 80kg grensa! Det er i januar og februar jeg har gått ned mest, for det er nå jeg virkelig setter i gang-

Jeg har prøvd å "slanke meg" før, og det har aldri vært vellykket, derfor er jeg kjempeglad og håper ingen kommenterer at det er for lite :sukk: Det er det siste jeg trenger nå :fnise:

Nå som jeg er til behandling med skuldra mi, så trener jeg mer og mer, og jeg merker at kroppen forandrer seg! :strix:

Det jeg vil frem til er at; jeg er med! :hoppe: Og håper på å veie 65 til sommeren.

Jeg har nok i overkant mye muskler til å være jente, så syltynn kommer jeg aldri til å bli, og ikke vil jeg være det heller ;)

Sånn, greit å ha det skriftlig.

Endret av ^littletoomuch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er for lite, alt er jo bedre enn ingenting :-)

Og catslide er en ny og "trendy" treningsform som ved hjelp av små "plater" som brukes under hender og føtter skal gi veldig god styrketrening, og det med kroppen som eneste vekter.

www.catslide.no har demonstrasjoner og bilder tror jeg. Jeg synes det ser gøy, men helt grusomt tungt, ut, og avventer derfor litt med å melde meg på.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned to kilo siden nyttår. Veldig fint å se forsåvidt, men januar var også ganske nazi synes jeg, hvor jeg spiste veeeeldig sunt og trente Myyyyyyyye. Nå i februar er jeg litt løsere - altså trener to-tre ganger i uken og spiser fortsatt sunt, selv om jeg har sneket i meg litt usunn mat noen ganger. Tror ikke jeg klarer å ha hele våren som januar var.

Men er fornøyd med å være på 60-tallet igjen :) Problemet er at jeg så tallet - ble kjempefornøyd og dermed slækker av. Vet ikke hvorfor jeg gjør det. Drikker en brus as we speak... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har endret litt på matvaner, men ikke for mye. I utgangspunktet spiste jeg sunt fra før, jeg bare spiste mye mer enn hva jeg trenger. Så reduserte bare inntaket og byttet ut ALL drikke med kcal til drikke uten kcal. Ergo; det er meget sjelden jeg drikker melk, appelsinjuice, brus o.l, men drikker vann, cola zero eller fun. Det fungerer som bare det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Upsidaisy

Er 14, så blir ikke med på å slanke meg 15 kilo, men å trene, yes!

Kan likevel si vekt osv.

Høyde; 158 cm, veier ca 56 kg, og begynner å få litt ekstra her og der :sjenert:

Elsker sofaen, og pc-en. Så motivasjon er vel bra?

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motivasjon er fint det, Upsidaisy, men jeg er usikker på om dette er stedet for deg. Jeg mener, her oppmuntrer vi hverandre og snakker om å ta av en god del kilo, mens du i utgangspunktet bare skal trene for å holde deg sunn og frisk. Jeg mener selvfølgelig ikke at du ikke kan være her, bare være veldig forsiktig slik at du ikke plutselig får for deg at dette er noe du bør være med på. Du er fjorten år, og har ikke en gang lov å trene på de fleste treningssenter, så i utgangspunktet burde du kun være i normal aktivitet. Derfor, skriv gjerne om treningen din, men vær forsiktig så det ikke blir en besettelse, for du skal IKKE bevisst slanke deg :)

*moralpreken ferdig*

God morgen, jenter! Sneik meg på vekta nå nettopp, og jammen viser den ikke en kilo mindre enn på mandag! Er det egentlig mulig at jeg kan ha gått ned den kiloen? Altså, jeg tror ikke at alt er fettnedgang, men kan NOE være det? *gira*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,4 kg denne uken, helt greit, jeg vet jeg har spist litt mer enn jeg skulle, men har prøvd å bevege meg litt mer også. Dessuten skulle jeg hatt en treningsøkt idag, men har andre planer. Godt å se at vekta beveger seg nedover uansett! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...