Gå til innhold

Ned 15 kg til sommeren!


Gjest nordpia

Anbefalte innlegg

Jeg er med! Er 30 år, 163 cm og veier 67 kg. Har tidligere gått ned fra 84 kg, men var nødt til å ta en pause fra vektnedgang - fokuset på vekt og utseende tok litt overhånd gitt :fnise: Har holdt denne vekta et år nå, og innser at pausen er over. Så da er jeg er i gang igjen. Målet er 12-14 kg innen slutten av juni :) Veier meg på fredager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil gjerne være med. Jeg er 19 år, ca 164 cm høy og veier 79 kg, og det hadde vært veldig kjekt å komme ned til 65. Har holdt på siden august i fjor, men det har stoppet litt opp den siste tiden. Så hadde vært greit å ha noen å gå ned i lag med, slik at jeg ikke mister motet. :)

Endret av Kiroo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i en annen slanketråd her på KG, men kan jo bli med i denne også! Alt for litt ekstra motivasjon :)

Jeg er ei jente på 20 år, er 164 cm og veier 66 kg. Jeg begynte å "slanke" meg i fjor vinter, da lå vekta på omtrent 82kg. Da innså jeg at noe måtte gjøres! Fikk en forkjærlighet for spinning og step, trente en del styrke, og gikk ned 12 kg på ca 3 mnd. Sååå datt jeg utav i nesten et helt år, men det som er så fantastisk er at jeg ikke har lagt på meg, selv om jeg har spist masse junk og festet mye. Vet ikke helt hvorfor vekten har holdt seg så stabil, men det har den! Ca 9 kg to go!

Jeg er SUPERMOTIVERT akkurat nå, og trener 4 ganger i uka og spiser normal, sunn mat. Drittmat frister ikke en gang. 11. juni er det Nordsjørittet, og der skal jeg være med. Derfor ligger jeg i hardtrening nå, og det er jo en motivasjon i seg selv at jeg skal være med der!

Mener jeg leste at dere har veiedag på onsdager? Jeg har vel egentlig på mandager, men kan veie meg begge dagene :fnise:

Lykke til med å gå ned i vekt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matbiten synes jeg er mye enklere å gjennomføre enn daglig trim..... :forvirret:

Huff, jeg er helt omvendt altså. Jeg er ikke sånn superflink til å lage mat og sånt, men jeg klarer meg jo. Problemet mitt er å få i meg NOK mat i løpet av en dag. Trening har jeg ikke noe problem med å gjennomføre, skulle vært like enkelt med maten, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hopper også gjerne på her! 172 høy, 70 kilo :) Vil ned til 60 kilo ;) Har trent og spist sunt i en måned nå, men ligger fortsatt på en kilo mindre. Lurer på hva dere som går ned 3-4-5 kilo i mnd gjør for noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med!

170 cm høy, veier 70 kilo... Målet mitt er å gå ned til 60 kilo :) Jeg har egentlig begynt allerede, men vekta har ikke gått ned ett eneste gram. Jeg bruker pulsklokke, og går lange turer, jogger og noen styrkeøvelser i ny og ne. Ellers spiser jeg relativt sunt, men må bli flinkere til å kontrollere søtsuget mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å se at så mange er med! :) Jeg veide meg i dag i stedet for onsdag og nå veier jeg 78 , så jeg har gått ned 1 kg på en uke, og er kjempe fornøyd med det! :danser: Jeg kjøpte meg en rockering med vekter for en stund siden, og den er veldig grei. Man forbrenner sånn ca 150 kcal av 15 min rocking. Og det er kjempe gøy trening :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest white tiger

I dag er det FREDAG, og det er den dagen jeg vanligvis veier meg. Veier 70,4 kg. Har nå gått ned 6,7 kg totalt :danse:

Jeg ammer da, så jenta mi stjeler litt kalorier fra meg. Man skal jo ikke slanke seg når man ammer, så jeg prøver å få i meg nok mat, og heller trene mer. Men jeg synes faktisk det er vanskelig å få i seg nok mat til tider.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg skal henge meg på, men for dere som skal trene hjemme så kan muligens dette være til hjelp:

http://www.bodyrock.tv/

Masse bra øvelser og heftige treningsprogram som man kan gjøre hjemme. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva dere som går ned 3-4-5 kilo i mnd gjør for noe.. ;)

Kan bare svare for meg selv, og jeg går på ketolyse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser rundt 1200kcal per dag, og er i aktivitet minst 40 minutter om dagen. Går ned 1 - 1.5 kg per uke (så langt i allfall :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenenr jeg missunner dere som klarer lavkarbo. Jeg syndet var så mye ork og styr, dessuten elsker jeg frukt og grøtn :(

Skal forøvrig ned 10kilo, om det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg melder meg gjerne på jeg og!

167 cm høy, ca 80 kg (tror jeg) Målet mitt er å nå ned til 65 kg i første omgang, så videre ned til 60 kg. For to år siden begynte jeg første etappe, med samme utgangspunkt som nå, og gikk ned 13 kg på fem måneder. Holdt vekten helt frem til sommeren i år, hvor russetid, fylleferie og festivaler + at jeg flyttet for meg selv har gjort sitt for at vekten legger seg på igjen.

Som fysiske mål har jeg foreløpig satt meg å løpe 100 km (før 15. mars) og å trene pilates 30 ganger.

Lykke til alle sammen!

Endret av MarteM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har noen en vekt å anbefale? Føler at jeg trenger det for å følge med på fremgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med :vinke:

Er 24, 163 cm høy og veier 74,8 kg (veide meg idag) og vil etterhvert ned til normal bmi som da er ca. 60 kg, så jeg prøver å gå ned en kilo i uken uten å bli hysterisk om det ikke går hver uke!

Trener ca 3 ganger i uken, da går det i Zumba, intervall, aerobicmix og styrketrening enten på egen hånd eller i sal - har hatt god fremgang på styrkefronten i allefall :trene:

Endret av Kirby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ketolyse? Jeg er litt grønn på slikt.

Se her for mer informasjon om ketolyse.

Endret av Brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...