AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #1 Del Skrevet 31. januar 2011 Alle har vel hørt barneregla "Ole dole doff, kinkliane koff, koffliane birkebane ole dole doff". Men - hva i ALLE dager betyr kinkliane, koffliane og birkebane? Prøvd å finne det ut uten hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beauté Skrevet 31. januar 2011 #2 Del Skrevet 31. januar 2011 Det er jo bare en sang. Ole dole doff (doffen). Donald duck sine nevøer. Så sangen der kinkelikane koff er med i...er nok bare noe rim og tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carpaccio Skrevet 31. januar 2011 #3 Del Skrevet 31. januar 2011 Ja, det er nok bare tulleord som rimer fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 7. februar 2011 #4 Del Skrevet 7. februar 2011 Ååh, okej. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 7. februar 2011 #5 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Det er vel rett og slett ord som rimer og passer sammen i ei regle. Det fikk meg forøvrig til å tenke på . Endret 7. februar 2011 av FoxyFish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Charming Skrevet 7. februar 2011 #6 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er vel rett og slett ord som rimer og passer sammen i ei regle. Det fikk meg forøvrig til å tenke på . Jøss, den har jeg faktisk ikke hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå