Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Pappa hadde forresten sendt de abnormt store tøflene mine til meg, haha, jeg ble kjempefornøyd :D

Han hadde også sendt noen bilder av meg og gamlekatten (dvs den vi hadde før den vi har nå) og sendt med en liten hårball fra den katten vi har nå.

Cute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Aw. I dag fikk jeg PM fra en jente på Flickr som sa at hun hadde sett meg her i the Village hvor jeg bor. Hun bor her hun også, og hun skal ta samme studie som meg på samme skole :D

Men hun hadde ikke turt å si hei.. Haha.

Så jeg har bestemt at jeg skal prøve å bli venn med henne.

Ellers blåser det en sur vind i dag, det er ikke kaldt, men vinden er litt masete. Og jeg har vondt i hodet. Planen er å holde meg i senga og se på Fringe, og kanskje gå ut og ta en øl seinere i kveld hvis formen er bedre.

Dessuten fikk jeg postkort fra bestemor i dag, et sånn "hilsen fra (hjemby)"kort! Fikk nesten tårer i øynene av det. :)

I går hadde "Jeg reiser alene", en film om Jarle Klepp, og oppfølgeren til Mannen som elsket Yngve, premiere på kino i Norge. Jeg er skikkelig lei meg fordi jeg ikke får sett den på kino.. Har forferdelig lyst til å se den, siden jeg har lest alle bøkene om Jarle Klepp og har et slags imaginært kjærsteforhold til ham. Håper noen sender meg dvden i posten når den kommer ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Endte opp med å bli hjemme, har planer om å legge megi badekaret asap :)

edit:

og badekaret ble det, så det suste! Ingen kan anklage meg for å ikke være en femiberte ass.. Badekar med masse såpeskum, en god bok (Juliet, Naked, av Nick Hornby) cola, øl OG sjokolade. Og en spilleliste jeg lagde i spotify som jeg kalte "badekar", haha. :rodmer:

Fresh.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! Jeg savner deg!

Skal sende deg noen bilde per mail idag, fikk igjen filmen fra fisheyen her nå nylig og henta filmen fra mini-dianaen idag ^^, Som sagt, will mail u.

Sjukdomsmessig såeh, blir jeg sakte men sikkert bedre, på mye dop (les: paracet, ibuxxx og HOSTESAFT (sies som HONNING))

Stikker for å jobbe/se Lady Moscow idag, skulle øsnke du var med <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Det er lenge siden en bok fikk meg til å le høyt opptil flere ganger, jeg tror ikke det ha skjedd siden Mannen som elsket yngve. Men Juliet, Naked (av Nick Hornby, hvis jeg ikke nevnte det?) er bare helt fantastisk morsom.

Den var vanskelig å få tak på i begynnelsen, jeg likte den egentlig ikke, men plutselig ble det bare så ufattelig bra.

Herregud, jeg vil at noen andre skal lese den slik at jeg kan diskutere den med noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal sette den på leselisten min :gjeiper: har eksamen snart så burde virkelig lese på det nå!

misunner deg at du har badekar - det hørtes fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag har jeg gjort svært lite. Jeg har prøvd å forstå et par vanskelige ting med overføring fra norsk til australsk bank, det er vanskeligere enn man skulle tro. Etter en times tid med knoting forstod jeg litt mer.

Jeg har også sløst bort ganske mange timer på å se på andres flickrbilder, og jeg har blitt så inspirert at det gjør vondt. Og sett på Fringe. En typisk, treig søndags ettermiddag med andre ord.

Jeg har litt vondt i hodet, og jeg vedder på at øynene mine er firkanta etter å ha liggi oppslukt av macen min hele dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ja, airi! Jeg har bare kommet til episode 7, sesong 1, men det er ganske spennende allerede..

Men jeg har allerede funnet ting ved karakterene som irriterer meg. Blandt annet at Olivia har en tendens til å ikke svare på spørsmål, men bare se "lur" ut. Såå teit det er :fnise: og at negersjefen har en tendens til å snakke med et tonefall som passer seg i en formell takketale. :sjenert:

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sett ferdig den siste episoden som har kommet i sesong 3, det er så spennende! Skulle nesten ønske jeg hadde begynt å sett serien før, så hadde jeg hatt mer å se. Nå må jeg vente til neste torsdag for å se hvordan det går :tristbla:

Likte ikke Olivia i det hele tatt i starten, men nå har jeg fått sansen for henne. Walter er favoritten, så klart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fringe er moro! Så nettopp episode 4 av sesong 2 :)

Flickr er veldig farlig, og et veldig fint sted å få legge ut bildene sine. Har også en konto der. Tror jeg skal legge deg til jeg, så kan jeg følge med på eventyrene dine der og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aw. I dag fikk jeg PM fra en jente på Flickr som sa at hun hadde sett meg her i the Village hvor jeg bor. Hun bor her hun også, og hun skal ta samme studie som meg på samme skole :D

Men hun hadde ikke turt å si hei.. Haha.

Så jeg har bestemt at jeg skal prøve å bli venn med henne.

Ellers blåser det en sur vind i dag, det er ikke kaldt, men vinden er litt masete. Og jeg har vondt i hodet. Planen er å holde meg i senga og se på Fringe, og kanskje gå ut og ta en øl seinere i kveld hvis formen er bedre.

Dessuten fikk jeg postkort fra bestemor i dag, et sånn "hilsen fra (hjemby)"kort! Fikk nesten tårer i øynene av det. :)

I går hadde "Jeg reiser alene", en film om Jarle Klepp, og oppfølgeren til Mannen som elsket Yngve, premiere på kino i Norge. Jeg er skikkelig lei meg fordi jeg ikke får sett den på kino.. Har forferdelig lyst til å se den, siden jeg har lest alle bøkene om Jarle Klepp og har et slags imaginært kjærsteforhold til ham. Håper noen sender meg dvden i posten når den kommer ut :)

Nå har jeg lest hele dagboka di, litt på etterskudd. Jeg vil følge med på ditt spennende liv i Australia. Høres utrolig spennende ut, litt misunnelig selv om jeg trives veldig godt som student i Bergen :D.

Jeg så "jeg reiser alene" i går. FANTASTISK! Du kan glede deg til du får se den. Håper noen er snill og sender den til deg med en gang den kommer på dvd (om du ikke reiser hjem før det). Hvor lenge har du tenkt til å studere i Australia?

Murakami <3. Jeg synes å lese bøker som twilight og sånt som ikke er så veldig høg kvalitet på, er kjempedeilig å lese i blant alle klassikerene jeg leser for tida grunnet studiene. Nå leser jeg Murakamis 'South of the border, west of the sun", etter å ha lest Ibsens gengangere i går.

Lykket til videre, gleder meg til å lese mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Airi: walter er så flott! Jeg tenker egentlig at Hugh Laurie (som spiller Dr. House i House MD) hadde gjort en fantastisk rolle som walter, og at det er litt synd at det ikke var han som tok rollen..

Gina_: jeg la til deg som kontakt også, tror jeg :lur:

Tanketanke: velkommen skal du absolutt være :takke: så gøy å se at det går an å engasjere noen så mye at de faktisk gidder å tråle seg igjennom så mange sider med hverdagskommentarer. For jeg må innrømme, at selv om jeg bor i et annet land, så er jo observasjonene og gjøremålene mine veldig hverdagslige. Jeg feirer at jeg finner veien til matbuikken lissom, haha.. :P Men sånn er det jo når alt er nytt og spennende, de små tingene man tar for gitt blir mye mer viktige :)

Bergen er en flott by, skulle gjerne ha studert der selv, så jeg håper du koser deg masse! Jeg savner Bergen..

Og ang. Jeg reiser alene, så har jeg en venninne som jobber på platekompaniet som kan sende den til meg med en gang hun får den.. Men jeg skal hjem til sommern en tur håper jeg, så kanskje jeg bare kjøper den da. Jeg er så speeent, har venta så jævlig lenge på den!

Her i australia planlegger jeg å bo i minst to år til, før jeg eventuelt utveksler siste året mitt til USA eller London. Vi får se hvor vinden bærer meg :)

---

Hvorfor blir jeg lys våken med en gang klokken slår 23? Upraktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Akkurat lest ut Juliet, Naked. Seriøst, jeg lo meg ihjel av den siste setningen, alt var bare helt fantastisk bra!

Jeg DIGGER den så abnormt hardt! Fniser bare jeg tenker på det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at Hugh Laurie hadde gjort en bra rolle! Jeg kjenner ham ikke så godt fra House, har bare sett et par episoder, men har sett mye annet han har gjort, så føler jeg kan uttale meg likevel :jepp:

Er mest glad i det han har gjort med Stephen Fry, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i australia planlegger jeg å bo i minst to år til, før jeg eventuelt utveksler siste året mitt til USA eller London. Vi får se hvor vinden bærer meg :)

Jeg har bodd i Nord California, en time sør for San Francisco. Absolutt å anbefale ;) (jeg lengter meg grønn tilbake innimellom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Haha, jeg ler meg ihjel!

Det banker på døra mi, jeg åpner, og det eneste jeg kan se er blomster. Seriøst, det er en fyr bak blomstene, men man kan ikke se ham!

Jeg tar imot blomstene og tenker "ånei, herregud, de er til Lisa, men tenk hvis de er sendt fordi noen hun kjenner har dødd.. herregud.." og så setter jeg blomstene på rommet hennes.

Og så ser jeg en boks med sjokolade innimellom blomstene.

Og så ser jeg på datoen. Og husker at Lisa er amerikansk.

HAHAHAHAH.

In other news: simkortet mitt kom i dag, så i dag skal jeg prøve å få bytta det til microsim. Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...