Gå til innhold

Kevlarsjäl i moderlandet


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Takk! Sitter her og manner meg opp nå.. Ai ai!

Å, sånne innesperra agressjonsdrømmer er i grunn ganske slitsomme! Pleide å ha masse av dem før. Ugg!

Har tydeligis ordvirus på "lissom" og skal prøve å la vær å si det så ofte. Lover å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Streit innlegg om streite ting:

Oi, klokka er bare 1423 her, og jeg har allerede vært sinnsykt flink og effektiv i dag!

Møtte Erin klokka 11, og vi fant tonen med en gang. Hun ligner helt sinnsykt på en venninne av meg, som har nydelig brunt hår og som har vært i india et par måneder! Hun har de største smilehullene i historien, og er kjempemorsom og kjempesøt. Hun bor i en campingvogn og er litt free spiritet trur jeg. Vi gikk inn til sentrum, fant skolen min, ble sittende alt for lenge på et informasjonskontor og vente på vår tur.. Seriøst, vi satt der i en halvtime bare for å få beskjed om "you'll need to register at building 8".. Snakk om bortkasta tid! Men Erin lærte å uttale Æ, Ø og Å, og hun gjorde det veldig bra :) Liker henne skikkelig godt.

Etter at Erin dro stakk jeg ned til ANZ(australsk bank som jeg har fått anbefalt) og satt opp en bankkonto hos dem. Kjempekjekt! Jeg får tilsendt rosa visakort i løpet av neste uke en gang :D

Så gikk jeg tilbake til skolen, registrerte meg, fikk beskjed om når jeg kan møte opp for å fullføre registreringsprosessen (det heter "to enroll") og det er ikke før neste uke en gang :)

Etterpå fant jeg veien hjem helt selv (WOW) og var en tur på Vic market og handla avocado, og når jeg kom hjem igjen hadde iphonen min kommet :D

Bare synd jeg ikke har fått simkortet tilsendt enda.. Haha. Men jeg har en iphone! yeee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink! Og HURRA for at Erin er fet og at du klarte å finne veien sjæl og sånn!

Flink jente!

.. Jeg har ringt legen, har time halv to, så da finner vi ut av hva som er gæærnt med meg :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Lykke til hos legen!!

--

Godterisøtsug igjen, gleder meg til i morgen når jeg kan kjøpe godteri! Har allerede planlagt noe av det jeg har lyst på. Blir gøy å kjøpe aussiegodteri!

Ellers driver jeg og venter på en pakke som pappa sendte for en uke siden, og postkort som bestemor har sendt.. Vet ikke hvor lang tid det pleier å ta mellom norge og australia, men må vel belage meg på litt ventetid. Vil ha fysiske ting hjemmefra :(

Er det forresten ugreit at jeg ikke har hatt hjemlengsel enda?

Nå er "you are a wanker"-folka uttafor vinduet mitt igjen. Jeg begynner å mislike dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ok, jeg er skikkelig lei av you are a wanker-guttene! Det er sånne gutter som sitter og drikker og generelt tøffer seg for jentene som går forbi, og så hører de på kuuul matchomusikk og innimellom roper de HUH! og flexer musklene sine. Og noenganger, litt spontant tror jeg, så roper de you are a wanker! mens de klapper litt i hendene.

Jeg kommer til å hate dem hvis de fortsetter med you are a wanker-greia! hell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H, høres ut som Erin minner om en viss jente som pleide å jobbe med S på kaffebaren? Eller tenker jeg feil person nå?

Og snakk om håpløse gutter :roll:

Vi skal sende pakke snart vi og! Eh, Dragen, har du hørt noe fra den nettsida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Hun jeg sikter til pleide å jobbe med S ja :) Så hadde hun dreads, men de er borte nå :)

Gleder meg til å få pakke! Har dere fått adressa fra meg, egentlig?

---

Jeg er så streit. Jeg skal gå og trene nå, selv om det er en del folk i bakgården som har fest :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

:duskedame: :duskedame: :duskedame: 35 minutters elipsemaskin i dag!

La merke til at de andre som brukte trenigsapparatene IKKE vasket av dem etter bruk. Æsj.

Husk: kjøpe litt desinfeksjonsmiddel som jeg kan ha med, for min egen del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinkis!

Jeg har bronkitt. = sjukt mye hostesaft, is, kaldt vann, te og film. Begynner på 1. sesong av Weeds (fordi jeg fikk den dritbillig og tonje ikke hadde fringe) etter å ha sett ferdig Scott Pilgrim vs. The World.

Legen ba meg ta tran mer regelmessig, thats it, frstn, i forhold til immunforsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

God bedring, søtnosen :) Bronitt er kanskje ikke det kuleste å ha nei.. Første sesong av weeds er den beste, så du må kose deg med den!

Og eh? Tran hjelpe da ikke for immunforsvaret? Trodde det var vitaminer, jeg. Men legen vet best, antar jeg.

Er du sykemeldt nå, eller? :/

----

I dag kom roommien min hjem ganske full, og vi fant tonen veldig godt. Hun er så søt, på sin egen, rare måte. Fant ut at vi har en del til felles, blandt annet at vi begge er ganske free spirited når det kommer til en del temaer. Så det var ganske gøy! Dessuten snakket jeg lenge med en sikkerhetsvakt her da jeg var ute og tok en sigg, han var skikkelig ålreit!

Da jeg kom inn igjen, hadde en gresshoppe blitt med inn. EW. Jeg klør over hele meg.

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragen: Du burde uansett sørge for å få i deg ekstra D-vitamin, du som er veggis. Fikk du gitt beskjeden min til Frk. Sombrero btw?

Og eugh, gresshopper er ekle as >.< Snakker om ordvirus, så har jeg ekstremt ordvirus på as for tida. Lissom as.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, ligger nok dårlig an på D'ene. Det var vist noe med at omega3 er med på å styrke immunforsvaret og jeg har vel kanskje tatt tran to ganger siden jeg flytta :P

Jupp, den er bestilt, men det var masse feilvarer om dagen, så de hadde måttet bestille igjen :P

Og ja, sykemelding for alle penga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brevet seg sendte meg underskrift til Lånekassen tok 19 dagar. Pakkar frå mor tar som regel to veker, pluss. Harry til blodharry må du rekne med over alt, det er mange, veldig mange, unge menn som fleksar musklar og ropar ting. Går du med skjørt eller shorts kan dei lett stoppe deg på vei heim for å prøve og plukke deg opp. Til og med gamle damer som meg blir utsatt for det. Du vil og finne ganske mange unge, kjekke, typisk latino gutta som viser seg og vere nærare 30, i full jobb, og bur heime hos mamsen. Det er ein veldig stor kontingent med italienske og greske familiar her som minner aldri så lite om unge menn frå New Jersey i alle slags filmar. Der blir dei vel, som her, referert til som WOGS trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

attegløyma, jeg tror ikke det finnes noe sted i verden hvor det ikke finnes harrykule gutter som tøffer seg. Eneste forskjellen er vel at de ikke pleide å være under vinduet mitt i norge. :P

--

OH YEAH. Fredag! Jeg har kjøpt meg en sjokolade, og litt lakris. Og jeg har kjøpt inn mer mat. Så nå har jeg havregryn, melk, egg, soltørka tomat, oliven og litt andre sånne småting jeg har vært fysen på en stund.

Og mer pasta og pastasaus, selvfølgelig. Nå spiser jeg havregrøt og gleder meg til å åpne pakken fra pappan min, som kom i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag har jeg ingenting å ta meg til, og jeg er skikkelig støl i beina etter å ha vandra rundt i hele går og dagen før.

Lurer på hva jeg skal gjøre i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...