Gå til innhold

Etter 4 år i forhold, hva er "vanlig da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

selv om du sikkert er utro "Milfdigger", så betyr det ikke at alle menn er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for posetiv tilbake melding viste ikke at man måtte ha 20 komma på 34 ord men uansett så skjønte du at jeg hadde et poeng takk for det og jeg kutta ut komma punktum og store bokstaver nå også er du lærer eller :-)

For din egen del så kommer de dårlige poengene dine litt bedre frem hvis du deler opp setningene slik som norsklæreren din forsøkte å lære deg på barneskolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha noen håp om at dette forholdet skal overleve 4 år til er det først og fremst en ting du bør fokusere på: KOMMUNIKASJON! Og fremst av alt legg fra deg den urtypiske kvinnetanken du har: -jeg vil ikke si noe til han for jeg vil at han skal skjønne det selv!!! Dette er jo tekstbokmateriale i forhold til de feilene vi kvinner ofte gjør i et forhold. Vi holder kjeft men hinter til vi blir blå, mannen skjønner ikke hintene han får og bruddet er til slutt et faktum hvorpå vi enten forbanner mannen i etterkant fordi han var så dum og ikke skjønte hintene eller oss selv fordi vi ikke sa fra når vi hadde sjansen. Vil du vite om følelsene til samboeren din har endret seg, om det er noe i det daglige han synes er vanskelig, om dere to har noe dere må jobbe med så snakk med han. Spør, få svar og ta det derfra. Et innlegg på KG med 15 svar full av synsing vil ikke føre hverken deg eller forholdet noen steder.

Word - Ava Mae! Hinting fordi "jeg vil at han skal skjønne det selv" er vel bortimot den mest ineffektive måten å kommnunisere på. Hvis du TS lurer på hva - og hvordan mannen tenker - så må hun spørre ham. Hvis du lurer på om forholdet har sovnet - så må du snakke med ham. Hvis du lurer på hvorfor han ikke sender sms så må du spørre han. Hvis du ønsker en klem så gi en klem osv osv

Dette "jeg vil ikke spørre han fordi da gjør han det kun fordi jeg ønsker det og da blir det ikke ekte" - snakket er kun tilslørende og er den mest effektive måten å skape misforståelser på i et forhold. Har forsøkt meg på det noen ganger med veldig dårlig resultat.

TS - du må snakke med kjæresten og sammen får dere finne ut av hvor dere står.

Endret av Havbris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke start samtaler med "hvorfor gjør du ikke ditt og datt" men si at du skulle ønske at dere kunne snakke sammen om hvordan dere har det sammen nå. Hvis du formidler at du savner de gode klemmene hans osv. så forteller du ham på den måten om dine egne følelser. Hvis dere har kommet inn i en liten dvaletilstand i forholdet så ikke få panikk. Forhold endrer seg - vi endrer oss fordi livet endrer seg. Det betyr ikke nødvendigvis at forholdet ikke er riktig lenger - men det betyr at det kan være smart å kikke andre steder etter tegn på kjærlighet fra ham - enn der du vanligvis kikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...