Gå til innhold

De beste "pick-up lines"


Oliwia

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske at noen har sjekket meg opp. Skal en del til sånn sett. Spontane, uventede, smigrende kommentarer er forsåvidt en høydare. En som kanskje kunne vært noe å bygge videre på er fra i sommer...

Jeg går bortover gata, på vei bort til bilen. En ung, kjekk, svensk mann spaserer forbi. 10 sekunder etterpå løper han tilbake, tar tak i meg, snur på meg og ser meg i øynene: "Jag måste berätta för dig att du är otroligt vacker - OTROLIGT vacker. Jag tänkte att jag var tvungen att berätta det för dig". Etterfulgt av kyss på pannen og en mann som forsvinner *poff* borte.

Uventet, spontant, søtt. Måtte mannen dukke opp igjen denne sommeren :gjeiper:

Å, sånt lever man lenge på... :rodmer:

Det er vel det beste tipset for en pick-up line - få det til å virke som kun et kompliment uten baktanker. Lettere sagt enn gjort, siden mange kvinner har en sjette sans som slår ut hver gang noen prøver seg med en klassisk sjekking.

Jeg kan faktisk ikke huske noen pick-up lines jeg har blitt servert, men vet at det er de avslappete, hyggelige mennene man blir stående og prate med som gjerne kommer lengst. (PuA´er kan man se på laaaaang avstand...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går bortover gata, på vei bort til bilen. En ung, kjekk, svensk mann spaserer forbi. 10 sekunder etterpå løper han tilbake, tar tak i meg, snur på meg og ser meg i øynene: "Jag måste berätta för dig att du är otroligt vacker - OTROLIGT vacker. Jag tänkte att jag var tvungen att berätta det för dig". Etterfulgt av kyss på pannen og en mann som forsvinner *poff* borte.

Mens vi vanlige dødelige enten ville blitt slått ned eller anmeldt for antasting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi vanlige dødelige enten ville blitt slått ned eller anmeldt for antasting...

Så lenge dere ikke trår over noen grenser og er høflige, så er det ingen grunn til å ty verken vold eller anmeldelser.

Men prøv ikke å utføre stuntet i en mørk gate sent på kvelden...

Når jeg ser nicket ditt, så tenkte jeg plutselig på hvor vanvittig stilig det hadde vært om noen kom bort til meg og dro opp sjekkereplikken "I have a cunning plan...".

Enten det eller en eller annen Monthy Pyton-replikk. Ikke sikkert det hadde endt i ligg, men det kunne ihvertfall blitt en moro kveld ettersom man delte humor. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere ikke trår over noen grenser og er høflige, så er det ingen grunn til å ty verken vold eller anmeldelser.

Men prøv ikke å utføre stuntet i en mørk gate sent på kvelden...

Når jeg ser nicket ditt, så tenkte jeg plutselig på hvor vanvittig stilig det hadde vært om noen kom bort til meg og dro opp sjekkereplikken "I have a cunning plan...".

Enten det eller en eller annen Monthy Pyton-replikk. Ikke sikkert det hadde endt i ligg, men det kunne ihvertfall blitt en moro kveld ettersom man delte humor. :fnise:

"Nudge, nudge...? Know what I mean...? know what I mean???"

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere ikke trår over noen grenser og er høflige, så er det ingen grunn til å ty verken vold eller anmeldelser.

Men prøv ikke å utføre stuntet i en mørk gate sent på kvelden...

Når jeg ser nicket ditt, så tenkte jeg plutselig på hvor vanvittig stilig det hadde vært om noen kom bort til meg og dro opp sjekkereplikken "I have a cunning plan...".

Enten det eller en eller annen Monthy Pyton-replikk. Ikke sikkert det hadde endt i ligg, men det kunne ihvertfall blitt en moro kveld ettersom man delte humor. :fnise:

Black Adder under første verdenskrig. Den beste av alle seriene :ler:

http://www.youtube.com/watch?v=veoafAdcDq8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Adder under første verdenskrig. Den beste av alle seriene :ler:

Og det har noe å gjøre med en god "pick-up line"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Nudge, nudge...? Know what I mean...? know what I mean???"

:fnise:

Hadde han vært kjekk i tillegg, så hadde jeg vært helt med.

"Are you insinuating something??" :skratte:

Og Steinar, god sans for humor har du tydeligvis. Ihvertfall på noen områder. :gjeiper:

Endret av EmmaW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennne er litt søt og frekk men samtidelig morsom!

guy: want to go out?

girl: i have a boyfriend

guy: i have a math test tomorrow

girl: and?

guy: sorry i thought we were naming things we could cheat on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en forbipasserende mann, en kveld på byn:

"Damn, det er den fineste og rundeste rumpa jeg noen gang har sett! Hadde det ikke vært for at jeg ikke kjenn er deg, så skulle jeg tatt et godt tak om den og bare..ÅH, ÅH, ÅH!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

"Fine sko. Pule?"

"Jeg har kjempeliten tiss. Må knulle dama i øret, eller nesa for å få noe nytelse av det. Det beste er når hun nyser."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...