Gå til innhold

De beste "pick-up lines"


Oliwia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Begge deler.

ONS = smigre henne i senk.

Forhold = få henne til å føle seg som det mest interessante og spesielle mennesket i hele verden. Såååå enkelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilke replikker HAR fungert?

Greia med replikker er liksom at det skal mye til for at de går helt hjem. Det er, slik jeg ser det, tre alternativer:

1) Replikken er så døv og velkjent at den faller totalt på steingrunn (vil tro dette gjelder 95% av tilfellene)

2) Replikken er kanskje litt søt, om ikke annet, og man får kanskje et smil tilbake - men ingen pulings

3) Replikken er såpass "out there" og hysterisk original at man ikke kan annet enn å bli sjarmert hele veien hjem til køys

Selv har jeg bare opplevd 1 og 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konklusjon: Det tryggeste er sannsynligvis å droppe den forhåndsbestemte sjekkereplikken, og heller gå for den tradisjonelle, litt kjedelige, men akk så velfungerende "Jeg finner ikke kameratene mine, kan jeg sette meg her imens?"/"Wow, jeg liker kjolen din"/"Hva sier du til at jeg spanderer en øl hvis du underholder meg i en halvtime?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

ONS = smigre henne i senk.

Forhold = få henne til å føle seg som det mest interessante og spesielle mennesket i hele verden. Såååå enkelt ;)

Har prøvd begge, fungerer ikke :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være ærlig så forstår jeg aldri at sjekkelinjer er faktisk det.. jeg anser det som oftest som bare tomprat eller at de bare vil være hyggelige, at de kjeder seg og vil skape litt liv eller at de er ensomme og vil prate med noen.. og at de ikke faktisk mener noe med det.

Derfor husker jeg svært få av de jeg har mottat, med unntak av de virkelig cheesy.

Men jeg husker i det minste en som ihvertfall førte til noen dates, (før vi fant ut at vi var fullstendig forskjellige)... og det var en person som var oppriktig genuint interessert, og alt han sa gjenspeilte at han var genuin, ordentlig og en bra person. Bare synd at vi hadde såpass vidt forskjellige interesser hehe.

Kan nevne en siste cheesy fra en full ire:

My father, his father before that, and his father before that all fought for ireland.. And our heroic actions gave us a special ability.. To look in a womans eyes to tell if shes a) A feckin bitch B) a slut or c) a good woman.

You look like a good woman...

....And now comes the more perverted part of my pick up line: May i feel up yer arse? I Can't feckin see how it looks when yer wearing that big coat!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke huske at noen har sjekket meg opp. Skal en del til sånn sett. Spontane, uventede, smigrende kommentarer er forsåvidt en høydare. En som kanskje kunne vært noe å bygge videre på er fra i sommer...

Jeg går bortover gata, på vei bort til bilen. En ung, kjekk, svensk mann spaserer forbi. 10 sekunder etterpå løper han tilbake, tar tak i meg, snur på meg og ser meg i øynene: "Jag måste berätta för dig att du är otroligt vacker - OTROLIGT vacker. Jag tänkte att jag var tvungen att berätta det för dig". Etterfulgt av kyss på pannen og en mann som forsvinner *poff* borte.

Uventet, spontant, søtt. Måtte mannen dukke opp igjen denne sommeren :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kan ikke huske at noen har sjekket meg opp. Skal en del til sånn sett. Spontane, uventede, smigrende kommentarer er forsåvidt en høydare. En som kanskje kunne vært noe å bygge videre på er fra i sommer...

Jeg går bortover gata, på vei bort til bilen. En ung, kjekk, svensk mann spaserer forbi. 10 sekunder etterpå løper han tilbake, tar tak i meg, snur på meg og ser meg i øynene: "Jag måste berätta för dig att du är otroligt vacker - OTROLIGT vacker. Jag tänkte att jag var tvungen att berätta det för dig". Etterfulgt av kyss på pannen og en mann som forsvinner *poff* borte.

Uventet, spontant, søtt. Måtte mannen dukke opp igjen denne sommeren :gjeiper:

En superhelt mao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ingen pick up-line, men litt morsom likevel. Første gang jeg hilste på en kompis av sønnen min, brøt han ut: "Mora di er en MILF!". Sønnen min syns ikke det var det minste artig, og det forstår jeg jo. Men jeg humret litt for meg selv av det etterpå...

Den har jeg fått høre også - dvs datteren min fortalte at en kompis av henne hadde sagt det om meg. Ved en senere anledning ga jeg han skyss hjem og må innrømme at jeg var litt ille berørt. Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Den har jeg fått høre også - dvs datteren min fortalte at en kompis av henne hadde sagt det om meg. Ved en senere anledning ga jeg han skyss hjem og må innrømme at jeg var litt ille berørt. Huff...

:ler:

Mens jeg bare blunket litt til den kvisete 17-åringen neste gang han var på besøk. Gjett om han rødma :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En (kjekk) fyr stilte seg ved siden av meg i baren, la Visakortet sitt på disken og før han snudde seg for å gå, sa han: "Drikk meg pen".

Den lo jeg godt av. Kjøpte meg en drink (på egen regning), og fant igjen fyren for å levere tilbake kortet hans. Det ble et par dater ut av den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en kjendis faktisk. Han sa (på engelsk) at han ville jeg skulle bli med han på hotellrommet. Da jeg sa at jeg ikke kunne/ville fordi jeg hadde type så sier han: "Fuck him. I'v got much more money than that jerk"

Ble jeg tent? NOT

Hvem var det da? Nysjerrig!!!! Et lite hint? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem var det da? Nysjerrig!!!! Et lite hint? :fnise:

Nåja. Ikke så mye å hinte om egentlig. Fyren virket som en skikkelig JERK. Trommisen i Red Hot Chili Peppers

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig blid og søt fyr kom bort til meg der jeg sto i baren en kveld.

Han virket litt sånn flau, og kikket seg rundt. Men smilte veldig.

Også sier han: "Du, kan jeg få stå litt her med deg? Du skjønner det er forferdelig dame som ikke ikke lar meg være i fred. Jeg prøvde å si at jeg ventet på noen men det hjalp ikke. Kan dukke du late som om du er den jeg sa jeg ventet på? Jeg skal spandere en drink på deg også kan vi bare prate litt sammen. Er det greit?"

Jeg sa ja jeg, og vi ble stående å prate og hadde det riktig så hyggelig.

"Vet du hva nå tror jeg hun kommer" sier han etter en liten stund. Og da måtte vi jo stå litt tettere.

Det viste seg at han bare hadde funnet opp historien.

Men han hadde sjarmen og humoren til å få det til å virke. Og vi hadde det fryktig moro der vi sto og lot som om vi var nære venner.

Det ble ikke noe mer enn prating og en dans den kvelden. Men det var et hyggelig bekjentskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det enkle er ofte det beste! :jepp:

Ei jente jeg hadde hatt blikkontakt med på en klubb kom bort til meg, grep godt tak i skrittet mitt og sa:

Hun: Hos meg eller hos deg?

Jeg: Hos deg.

Hun: Ok, da går vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Gud skapte deg så tenkte han på to ting, det ene var å se hvor langt han kunne gå, det andre var meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig blid og søt fyr kom bort til meg der jeg sto i baren en kveld.

Han virket litt sånn flau, og kikket seg rundt. Men smilte veldig.

Også sier han: "Du, kan jeg få stå litt her med deg? Du skjønner det er forferdelig dame som ikke ikke lar meg være i fred. Jeg prøvde å si at jeg ventet på noen men det hjalp ikke. Kan dukke du late som om du er den jeg sa jeg ventet på? Jeg skal spandere en drink på deg også kan vi bare prate litt sammen. Er det greit?"

Jeg sa ja jeg, og vi ble stående å prate og hadde det riktig så hyggelig.

"Vet du hva nå tror jeg hun kommer" sier han etter en liten stund. Og da måtte vi jo stå litt tettere.

Det viste seg at han bare hadde funnet opp historien.

Men han hadde sjarmen og humoren til å få det til å virke. Og vi hadde det fryktig moro der vi sto og lot som om vi var nære venner.

Det ble ikke noe mer enn prating og en dans den kvelden. Men det var et hyggelig bekjentskap.

*FAIL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...