Gå til innhold

Hvis hun/han er utro imot deg...(moro, ikke seriøs !)


Oliwia

Anbefalte innlegg

...hvem foretrekker du at det skulle være med:

- din bestevenn\vennine

- nabo

- prostituert

- kjent filmstjerne

- annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat den der klarer jeg ikke å ha det så moro med, men kan jo håpe på at vi hadde et helt dødt sexliv, og at han var utro med en prostituert med HIV, syfilis, herpes, kjønnsvorter, klamydia og gonore - og at kondomet sprakk. Forhåpentligvis ville de sterke smertene hans avsløre hva som hadde skjedd, og samtidig være en passende straff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En prostituert.. Hun er liksom ingen trussel. Da hadde jeg bare sett hvor utrolig lavt han hadde sunket og hadde hatt mye lettere for å komme over det (selv om det hadde vært helt jævlig uansett)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om han også hadde sunket ganske så lavt allerede hvis han hadde gått bak min rygg på den måten. Uansett hvem det måtte være med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldtekt gjelder som utroskap, gjør det ikke?

Isåfall hadde jeg jo foretrukket at hun var utro på den måten. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjent filmstjerne passer best. Vi har åpnet for at hvis sjansen byr seg, kan han få ligge med nøye utvalgte kjendiser, og omvendt. Så om Johnny Depp banker på døra, kan jeg sende kjæresten på butikken etter kondomer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den der klarer jeg ikke å ha det så moro med, men kan jo håpe på at vi hadde et helt dødt sexliv, og at han var utro med en prostituert med HIV, syfilis, herpes, kjønnsvorter, klamydia og gonore - og at kondomet sprakk. Forhåpentligvis ville de sterke smertene hans avsløre hva som hadde skjedd, og samtidig være en passende straff :)

Hiver meg på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent filmstjerne, så kan jeg tjene penger å trøsteshoppe for ved å gå til sladrepressen eller drive utpressing på stjernen selv! :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Kjent filmstjerne passer best. Vi har åpnet for at hvis sjansen byr seg, kan han få ligge med nøye utvalgte kjendiser, og omvendt. Så om Johnny Depp banker på døra, kan jeg sende kjæresten på butikken etter kondomer :ler:

Haha, vi har akkurat samme avtalen her, så jeg henger meg på denne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kjent filmstjerne. han må gjerne ha seg med Megan Fox om hun begynner å stalke ham, på samme måte som at Gerard Butler kan bo hos oss noen dager (med meg i midten av dobbeltsenga! :fnise:)om han skulle trenge husly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være utro med prostituert hadde ikke bare sagt at han var utro, men også at han hadde et syn på menneskeverd som ikke var vært grisen, og følgelig ville det vært på huet og ræva ut med ham.

Dersom jeg måtte velge noen av alternativene over, ville det nok vært en nabo. En venninne blir for vanskelig å forholde seg til, og en filmstjerne eller lignende ville blitt for vanskelig å konkurrere mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helst ingen, men MÅ jeg velge så blir det kjent filmstjerne. Da kan jeg feie over hvem jeg vil av snaddergutta etterpå som hevn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent filmstjerne passer best. Vi har åpnet for at hvis sjansen byr seg, kan han få ligge med nøye utvalgte kjendiser, og omvendt. Så om Johnny Depp banker på døra, kan jeg sende kjæresten på butikken etter kondomer :ler:

hvis Johnny Depp skal banke på noens dør skal det være MIN dør!!!

...mmmmmm... Johnny Depp :rødme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninde. To av de jeg er mest glad i finne kjærlighet i hverandre hadde gjordt det "verdt det". Kunne det fungert med et forhold mellom alle hadde det også vært noe som kunne vært aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis Johnny Depp skal banke på noens dør skal det være MIN dør!!!

...mmmmmm... Johnny Depp :rødme:

:ler: Tror ikke det skjer med det første, men jeg skal si ifra her på KG når han dukker opp, så jeg vet hvor jeg skal sende ham etterpå :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...