Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse til dere som har fått en spire i magen.. :klemmer:

Vært på Ul i dag.. Litt lei eller skuffa om man skal kalle det, det. Man trenger jo bare ett egg får en håpe.. Ett lykke egg.. Hadde kun 5 store og bra utviklet på den ene eggstokken. Hadde forøvrig 5 til på den andre men de trodde ikke at de kom til å vokse seg og klare å bli noe av. Men en kan jo håpe. Hadde vært så deilig å sluppet unna med en egguthenting (håper jo selvfølgelig at det sitter på første da ;) ) Men hadde vært deilig å hatt noen flere om det ikke skulle gå. Men får håpe at alle 5 tar til seg å blir befruktet :tommelsmil:

Så siste dag med medisiner i morgen - eggløsningsprøyte søndag - fri mandag og tirsdag er den store dagen for uttak... :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt. Jeg har ikke ansett det som tidlig fordi jeg skal ta blodprøvetesten på mandag. Så er jo bare tre dager før.

Så tidlig er det nok stor forskjell på 3 dager. :) Man kan faktisk få negativ den ene dagen og positiv neste dag.

Hvor langt på vei er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med spire:))

Krysser fingre for dere foran i løypa:)

Dag 3 med sprøytene. 7 dager til UL.

Her er det helt i tåka... Hue er ikke helt med;)

Hvordan reagerte dere på Puregon? (sprøytene) (unnskyld, orker ikke søke bakover i tråden..)

At det går an å være så trøtt og sliten i kroppen med 1 x Synarela x 2 og 200 puregon..?

Ønsker dere en fortsatt flott helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke helt om jeg har trua lengre......

Igår og idag har det vært littegranne lyst rosa på crinonerestene........i morges såg det ut til å være litt gammelt, mørkt blod også. Var bare noen streker på papiret blandet inn i utflod (sorry detaljer)..... Men ingenting etter at restene er kommet ut.

Blir og veldig sår nedentil av crinonen kjenner jeg, svir litt. To dager igjen med crinone, hurra!!!!

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei allesammen :) gratulere til dere som har fått spire i magen ;) siste oppdatering her er at jeg nå går på provera for å få mens,2 mens dag så skal jeg begynne på puregon :) her blir det kort regime,så satser på at mens kommer i neste uke så man får begynt ;) krysses det som krysses kan for at det lykkes for alle dere inne her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med spire:))

Krysser fingre for dere foran i løypa:)

Dag 3 med sprøytene. 7 dager til UL.

Her er det helt i tåka... Hue er ikke helt med;)

Hvordan reagerte dere på Puregon? (sprøytene) (unnskyld, orker ikke søke bakover i tråden..)

At det går an å være så trøtt og sliten i kroppen med 1 x Synarela x 2 og 200 puregon..?

Ønsker dere en fortsatt flott helg:)

Heisann... Da var du i gang, så bra :) Av en eller annen grunn begynte jeg med veldig hodepine hver dag etter puregonstart. Kan være "langvarig" bruken av nesespray som gjorde dette men det vet jeg ikke. Ellers hadde jeg de 4 første dagene veldig smerter venstre side, (men på Ul så viste venstre side meget dårlig utvikling så kan jo være derfor) Ellers ingen ubehag bortsett fra ekstrem trøtthet og sov mye :) Siste sprøyte med Pruegon satt i dag.. *lykke* :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg våknet i morges og gikk på do, så blødde jeg helt rødt og friskt........ble kjempelei meg, men tok på et bind og tenkte som så at det lykkes ikke alle på første forsøk.

Nå, noen timer etterpå er blødningen mindre, var bare litt mørkt og rester da jeg tørket meg, samt på crinonen. Har to dager med crinone igjen, 3 dager til testing.

Så, jeg tok en test, og den var positiv. Ikke på morgenurin heller.

Skjønner ingenting jeg.......kjemisk graviditet? Blødning tidlig i svangerskapet?

Noen som har opplevd lignende?

ÅHHHH....blir så FRUSTRERT :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde satt inn egg, sa jordmora, at om jeg bare blødd litt, så skulle jeg fortsett med crinone og vente på positiv/negativ test. Om jeg derimot blødde mye, med menskramper og alt, så var det verre..

Ta ny test den riktige testdagen, så krysser vi fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde satt inn egg, sa jordmora, at om jeg bare blødd litt, så skulle jeg fortsett med crinone og vente på positiv/negativ test. Om jeg derimot blødde mye, med menskramper og alt, så var det verre..

Ta ny test den riktige testdagen, så krysser vi fingrene for deg!

Takk for svar!

Var bare den ene blødningen i morges, så langt iallefall. Bindet er fortsatt hvit. Ikke menssmerter heller. Men føler meg likevel ikke helt trygg....

2stk crinone igjen i morgen, så er det bare å vente og se............jeg hater å vente :snurt:

Regner med at testen er positiv på torsdag og, siden den var så sterk positiv nå så mange dager før, og det var ikke på morgenurin engang....

Endret av maya76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tidlig er det nok stor forskjell på 3 dager. :) Man kan faktisk få negativ den ene dagen og positiv neste dag.

Hvor langt på vei er du?

Rugedag 11 i dag.

Takk for svar!

Var bare den ene blødningen i morges, så langt iallefall. Bindet er fortsatt hvit. Ikke menssmerter heller. Men føler meg likevel ikke helt trygg....

2stk crinone igjen i morgen, så er det bare å vente og se............jeg hater å vente :snurt:

Regner med at testen er positiv på torsdag og, siden den var så sterk positiv nå så mange dager før, og det var ikke på morgenurin engang....

Så spennende Maya. Men skjønner godt du er frustrert. Man vil jo ikke få for høye forhåpninger men blir jo litt når man får en posotiv test.

Forresten; vet noen her når blodprøvelaben på Riksen åpner om morgenen?

Har forsøkt finne detpå siden deres men er jo håpløst etter de ble sammenslått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kjapt spm.. Har de siste gangene brukte Lutinus og første gang Crinone. Med begge har jeg etter noen dager blitt veldig sår og hver gang endt opp med sopp og unormal flora, som fører til at de resterende 10-12 dagene med dette morgen og kveld ikke har vært særlig behagelig pluss alt attåt som følger med sopp og div. I morgen er det egguthenting og da skal man vel starte med dette festmiddelet igjen. Noen som har erfaring med Pregnyl? er dette det samme bortsett fra at det blir satt i sprøyteform? Ser på skjema at det er ett av alternativene i tilegg til Lutinus og Crinone. Noen som har brukt dette å har noen gode/dårlige sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har dagen vært. 10 egg ble funnet 5 store og 5 noen mindre :tommelsmil: Da er det bare å vente den lange tiden til i morgen ettermiddage for å høre hvordan befruktningen har gått..

Min kjære samboer hadde gjort klart pakke til vi kom hjem, pysjbukse og gode varme tøfler :sjenert: Sofan er i dag min beste venn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tør jeg håpe forsiktig.........

To uker siden innsett idag, og tok to tester på morgenurin, en fra billigtester og en clearblue. Begge positive med engang! Krysset og streken kom opp før kontrollstreken......

Tok og en test søndag, ikke på morgenurin, den var og positiv.

Hadde litt rødt på papiret da jeg tørket meg søndag morgen, trodde alt håp var ute, men det ble med det, ikke kommet noe mere enn på papiret. Hatt litt lyserosa utflod, men har en mistanke om at slimhinnene er såre etter crinonen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør jeg håpe forsiktig.........

To uker siden innsett idag, og tok to tester på morgenurin, en fra billigtester og en clearblue. Begge positive med engang! Krysset og streken kom opp før kontrollstreken......

Tok og en test søndag, ikke på morgenurin, den var og positiv.

Hadde litt rødt på papiret da jeg tørket meg søndag morgen, trodde alt håp var ute, men det ble med det, ikke kommet noe mere enn på papiret. Hatt litt lyserosa utflod, men har en mistanke om at slimhinnene er såre etter crinonen.....

Ååå krysser alt for at dette stemmer. Det virker jo veldig positivt da med alle de testene du har tatt =) *sender lykkeønsker*

Her fikk vi beskjed om 5 befrukta egg i dag, så fredag blir det innsett av 1 el 2 .... Endelig snart ruger igjen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå krysser alt for at dette stemmer. Det virker jo veldig positivt da med alle de testene du har tatt =) *sender lykkeønsker*

Her fikk vi beskjed om 5 befrukta egg i dag, så fredag blir det innsett av 1 el 2 .... Endelig snart ruger igjen :rodmer:

Takk:-)

Lykke til på fredag da!

Her var det 13 egg på uttak, 5 ble befruktet, og to av de 5 var de beste eggene. Så ett ble innsatt og et gikk i fryseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...