Gjest Amanja 0 0 Skrevet 21. oktober 2003 #1 Del Skrevet 21. oktober 2003 Imperiet: Märk hur vår skugga (Fredmans Epistel no.81) Slettet i h.h.t. Kopinor og KG's reglement Teksten finner du her: http://www.asklyrics.com/display/Märk_Hur_...ga_LYRICS/59197 Usikker -moderator- ..så utrolig nydelig sang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a 1 481 4 Skrevet 21. oktober 2003 #2 Del Skrevet 21. oktober 2003 Men.... hvorfor skriver du det her? Under "vi som sørger"? Skal du dø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp 10 461 24 Skrevet 21. oktober 2003 #3 Del Skrevet 21. oktober 2003 Imperiet: Märk hur vår skugga (Fredmans Epistel no.81) Slettet i h.h.t. Kopinor og KG's reglement Teksten finner du her: http://www.asklyrics.com/display/Märk_Hur_...ga_LYRICS/59197 Usikker -moderator- ..så utrolig nydelig sang.. Den er dritfin!!! Har den på en samle-CD m Imperiet! En av de CD'ene som blir spilt mest her i huset....... Men jeg lurer på jeg hadde valgt meg en annen i begravelsen min, en d svinger mer av....... hmmmm......idé til ny tråd dette....Hva vil du skal spilles i din begravelse? Why not??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a 1 481 4 Skrevet 22. oktober 2003 #4 Del Skrevet 22. oktober 2003 Den første sangen på den nyeste sigur ros plata skal spilles når folk kommer inn. Så skal vennene mine spille alt det jeg elsker at de spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubb 6 0 Skrevet 3. desember 2003 #5 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg skal ha "What is love" med Haddaway eller hva det nå han heter i min begravelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care 0 0 Skrevet 3. desember 2003 #6 Del Skrevet 3. desember 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle 0 0 Skrevet 3. desember 2003 #7 Del Skrevet 3. desember 2003 Må faktisk si at jeg ikke bryr meg om hva de spiller i begravelsen min, for jeg får ikke høre den likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous 0 0 Skrevet 3. desember 2003 #8 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg var nettopp i en begravelse og da spilte de A Place Nearby med Lene Marlin. Det var veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubb 6 0 Skrevet 3. desember 2003 #9 Del Skrevet 3. desember 2003 Åja, den er fin, sikkert en nydelig begravelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M 0 0 Skrevet 4. desember 2003 #10 Del Skrevet 4. desember 2003 Synes dette her var litt merkelig... Skjønner meg ikke på folk som holder på å bestemme hvordan ting skal være når man dør. Man har ikke noe glede av ting da! Det er jo familien og de nærmeste som som skal i begravelsen og ha en grav å gå til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous 0 0 Skrevet 13. desember 2003 #11 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg synes det var veldig vanskelig å forberede til min mors begravelse -hadde hn funnet frem noen sanger ol selv før hun døde ville jeg heller tatt det som en lettelse. Selv om den døde ikke får delta i det som skjer, vil man jo at det skal være i "dens ånd". Mamma fikk en veldig fin og verdig avskjed, men jeg hadde ikke hatt noe imot de om hun hadde kommet med forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie 12 858 23 Skrevet 13. desember 2003 #12 Del Skrevet 13. desember 2003 Hvis jeg skulle dø i nærmeste fremtid, vil jeg "høre" noe av Secret Garden i min begravelse. De har mye vakker musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest susanna123 0 0 Skrevet 17. januar 2004 #13 Del Skrevet 17. januar 2004 "Eg Ser" av Bjørn Eidsvåg ble spillt i en begravelse til en kjenning av meg.... som valgte å vandre bort. Utrolig nydelig tekst!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard 0 0 Skrevet 17. januar 2004 #14 Del Skrevet 17. januar 2004 another one bites the dust er den jeg vil de skal spille når planke frakken min skal på. så fårn se om min siste vilje blir oppfylt da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt 1 397 27 Skrevet 17. januar 2004 #15 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvis jeg skulle dø i nærmeste fremtid, vil jeg "høre" noe av Secret Garden i min begravelse. De har mye vakker musikk. Enig! Men jeg tenker i grunnen ikke så mye på hvordan begravelsen min skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow 0 0 Skrevet 17. januar 2004 #16 Del Skrevet 17. januar 2004 En venn av meg tok sitt liv for noen år siden I hans begravelse spilte de I`ll be missing you m P. Diddy, veldig rørende. I min begravelse vil jeg ha seasons in the sun og starry starry night(pønk værsonene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildThing Er Lat 0 0 Skrevet 1. februar 2004 #17 Del Skrevet 1. februar 2004 Simple Minds - Don't You Forget About Me Hvorfor? Mine siste ord, og min siste bønn til de som kjenner meg. Og så kan ingen motsi meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva 3 241 10 Skrevet 4. februar 2004 #18 Del Skrevet 4. februar 2004 Simple Minds - Don't You Forget About Me Hvorfor? Mine siste ord, og min siste bønn til de som kjenner meg. Og så kan ingen motsi meg heller. Ganske enig Alternativt en skikkelig rockelåt fra The Who.... Så det svinger litt liksom... Er litt sprudlende, så det hadde passet bra :blunke: Men jeg tror egentlig ikke jeg skal planlegge hvordan begravelsen skal være,- den er så langt unna uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 1 232 3 Skrevet 5. februar 2004 #19 Del Skrevet 5. februar 2004 Jeg syns det er fint om man tenker over sånt som hvordan man vil ha begravelsen sin lang tid i forveien jeg. det kan gjøre ting lettere for de etterlatte. Selv skal jeg ha "Air" av Bach i min begravelse. Og det vet mine nærmeste om - fint om de gjør som jeg ønsker da syns jeg. Også håper jeg selvfølgelig at den dagen er langt, langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mskancke 175 0 Skrevet 5. februar 2004 #20 Del Skrevet 5. februar 2004 skal ha pink floyd - wish you were here. Fineste sangen som eksisterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå