Gå til innhold

Kan jeg aldri få meg kjæreste fordi jeg ikke har stor kuk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen er såpass fattige at de tenner kun på kropp og kroppsdeler,

Og noen tenner på kropp og kroppsdeler og de andre tingene.

Så ikke kom her og si at man ikke kan bli tent av personligheten.

Ja, men det er ikke gjensidig ekskluderende med å tenne på kuk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og noen tenner på kropp og kroppsdeler og de andre tingene.

Ja, men det er ikke gjensidig ekskluderende med å tenne på kuk.

Du bruker "gjensidig ekskluderende" ganske ofte. Hva betyr det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penis funker ikke på samme måte som en arm, så om man har en ekstra fungerer den helt fint hehe

Noen har begge kobla opp til samme system, mens andre har dobbelt opp av organer og alt. Det finnes masse info om det på google :)

Så...ehm...pleier du å advare dama første gangen, eller..? :klø: Hadde en mann tatt av seg buksa og stått der og vifta med to pikker uten å si noe først hadde jeg antageligvis fått litt hakeslepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Jeg har aldri hatt ei dame og skal ærlig innrømme at jeg får rimelig dårlig selvtillit av å lese innleggene på Kvinneguiden. Jeg har ikke en stor kuk, den er riktignok gjennomsnittlig, men den er ikke stor. Hvor avgjørende er størrelsen på kuken? Kan jeg risikere å bli dumpet fordi jeg ikke har en stor kuk?

Har du nok cash vil dette aldri bli et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...ehm...pleier du å advare dama første gangen, eller..? :klø: Hadde en mann tatt av seg buksa og stått der og vifta med to pikker uten å si noe først hadde jeg antageligvis fått litt hakeslepp...

Jeg sier aldri noen ting. Delvis fordi jeg syns det er flaut, og delvis fordi det er veldig gøy å se reaksjonen... Mest det første da, men jeg har aldri fått noen skikkelig negativ respons på det.

Man skvetter jo litt først, selvfølgelig, men man kan jo gjøre en del artige ting med dem da :fnise::sjenert:

Edit: Den morsomste responsen jeg har fått er "så pene de var!" hehehe

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er blitt dumpet av 2 damer, som sa til meg at de synes sex var viktig, men at de følte jeg ikke kunne gi dem det de trengte. Jeg ville ha et ærlig svar, og begge 2 sa faktisk at de syntes min penis var for liten for dem. Er det tilfeldig at 2 har dumpet meg pga penis? Nei det tror jeg ikke. Det er alltid et argument at det ikke er størrelsen det kommer an på men måten den brukes på. Bullshit, de fleste gutter om de har medium,liten eller stor klarer å penetrere en dame "rett", så jeg kan i hvertfall si at penis har noe å si ja.... Min er 11 cm og 10,5 cm omkrets for dem som vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen har for meg omtrent ingenting å si. Lær deg å bruke tunge og fingre riktig, og jeg skal love deg du holder mye bedre på damene enn en fyr med 25 cm lang kuk som ikke bryr seg om annet enn seg selv. Kun 30% av jenter oppnår orgasme ved penetrering uansett, de fleste trenger klitorisstimulering. For meg er dette MYE viktigere enn størrelsen.

Forøvrig handler ihvertfall ikke FORHOLDET om penisstørrelsen. Er man bare ute etter en stor kuk kan man vel like gjerne kjøpe seg en stor dildo. Jeg er ihvertfall ute etter hele pakka, og mannen som tissen henger fast i =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier aldri noen ting. Delvis fordi jeg syns det er flaut, og delvis fordi det er veldig gøy å se reaksjonen... Mest det første da, men jeg har aldri fått noen skikkelig negativ respons på det.

Man skvetter jo litt først, selvfølgelig, men man kan jo gjøre en del artige ting med dem da :fnise::sjenert:

Edit: Den morsomste responsen jeg har fått er "så pene de var!" hehehe

Du aner ikke hvor nysgjerrig jeg er på penisene dine! :wink:

Er de side om side, like store...? Tenker du kan gjøre litt av hvert med de gutta der, ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt dumpet av 2 damer, som sa til meg at de synes sex var viktig, men at de følte jeg ikke kunne gi dem det de trengte. Jeg ville ha et ærlig svar, og begge 2 sa faktisk at de syntes min penis var for liten for dem. Er det tilfeldig at 2 har dumpet meg pga penis? Nei det tror jeg ikke. Det er alltid et argument at det ikke er størrelsen det kommer an på men måten den brukes på. Bullshit, de fleste gutter om de har medium,liten eller stor klarer å penetrere en dame "rett", så jeg kan i hvertfall si at penis har noe å si ja.... Min er 11 cm og 10,5 cm omkrets for dem som vil vite.

Da vil jeg tørre å påstå at det mest sansynlig er noe galt med x-damene dine....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jensemann

Størrelsen har for meg omtrent ingenting å si. Lær deg å bruke tunge og fingre riktig, og jeg skal love deg du holder mye bedre på damene enn en fyr med 25 cm lang kuk som ikke bryr seg om annet enn seg selv. Kun 30% av jenter oppnår orgasme ved penetrering uansett, de fleste trenger klitorisstimulering. For meg er dette MYE viktigere enn størrelsen.

Forøvrig handler ihvertfall ikke FORHOLDET om penisstørrelsen. Er man bare ute etter en stor kuk kan man vel like gjerne kjøpe seg en stor dildo. Jeg er ihvertfall ute etter hele pakka, og mannen som tissen henger fast i =)

ALLE SIER "Fyr med 25 cm kuk som ikke bryr seg om noe annet en seg selv"! Hallo jo, større kuk, jo mer selvtillit og bedre i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med men som har hatt både små , store og gjennomsnittelig størrelse. Noen bøyd til siden, noen rett fram og noen mer oppover. Men jeg har tilgode å treffe en penis jeg ikke liker! Når man først har kommet så langt med en kar så liker man hele mannen såpass godt i utgangspunktet at det blir bra uansett.

Dessuten er det ikke bare mannen eller utstyret som har ansvar for at det skal bli en bra opplevelse. Hvis man tar styring selv, sier fra hva man liker og ikke og hjelper hverandre på den måten så blir det digg uansett, det er nå min erfaring. Ingen grunn til at ikke du skal få deg dame med andre ord :)

What she said! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du aner ikke hvor nysgjerrig jeg er på penisene dine! :wink:

Kanskje jeg skal tegne et flott portrett av dem. Jeg kan henge det over peisen, så alle kan få se hvor flotte de er og/eller hvor vannskapt jeg er hehehe

Er de side om side, like store...? Tenker du kan gjøre litt av hvert med de gutta der, ja! :jepp:

Ingen kropper er helt symmetriske, men de sitter sånn sirka rett sidna hverandre og er omtrent samme lengde. Jeg har faktisk aldri målt dem, men jeg kan tenke meg at det kan være en halv cm forskjell i lengden (det kan han noe med måten de henger på da... Et menneske er jo ikke lagd for å ha plass til 2, så det blir litt trangt for dem :P)

Det er faktisk driiiit flaut å skrive om det her. Jeg svarer gjerne på spørsmål, men bare prøv å spør på en seriøs måte... Mener ikke å være prippen, men på akkurat dette tema syns jeg det blir litt slibrig med ting som "Tenker du kan gjøre litt av hvert med de gutta der, ja!" selvom det godt kan hende du ikke mente det sånn :)

Endret av Yme
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal tegne et flott portrett av dem. Jeg kan henge det over peisen, så alle kan få se hvor flotte de er og/eller hvor vannskapt jeg er hehehe

Ingen kropper er helt symmetriske, men de sitter sånn sirka rett sidna hverandre og er omtrent samme lengde. Jeg har faktisk aldri målt dem, men jeg kan tenke meg at det kan være en halv cm forskjell i lengden (det kan han noe med måten de henger på da... Et menneske er jo ikke lagd for å ha plass til 2, så det blir litt trangt for dem :P)

Det er faktisk driiiit flaut å skrive om det her. Jeg svarer gjerne på spørsmål, men bare prøv å spør på en seriøs måte... Mener ikke å være prippen, men på akkurat dette tema syns jeg det blir litt slibrig med "Tenker du kan gjøre litt av hvert med de gutta der, ja!" selvom det godt kan hende du ikke mente det sånn :)

Unnskyld! Var helt feil ordvalg fra min side...ble bare litt ivrig og veldig fascinert! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er drittøff som tørr å skrive det jeg! Ble rett og slett kjempe imponert over deg nå :) Spennende å lese, aldri hørt om dette før jeg. Men "fungerer" begge to like bra og hvordan blir det å ha sex, har du noen gang opplevd å få dem i klem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld! Var helt feil ordvalg fra min side...ble bare litt ivrig og veldig fascinert! :klem:

Det er ikke noe problem! Jeg blir ikke lei meg av det eller noe sånt, men som jeg har sagt så syns jeg dette er ganske flaut å fortelle om, så da er det lettere for meg om det skrevet om på en seriøs måte da.

Er ikke noe du trenger å be om unnskyldning for da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe problem! Jeg blir ikke lei meg av det eller noe sånt, men som jeg har sagt så syns jeg dette er ganske flaut å fortelle om, så da er det lettere for meg om det skrevet om på en seriøs måte da.

Er ikke noe du trenger å be om unnskyldning for da :)

Ok...:blush: Ville vel bare skape en lett tone om et vanskelig tema ;)Enig med Lykkelitenen: du er tøff som står fram om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til deg, Yme, som forteller om det. Klarer selvsagt ikke å la være og dra en spøk midt oppi det hele, og det er at KG-damenes krav antakeligvis når helt nye høyder; nå skal de være store - og aller helst komme i par :)

Det er flott at du lar oss få kjennskap til ting som ikke blir snakket mye om. Selv har jeg aldri hørt om dette fenomenet.

Uansett synes jeg mannen skal være stolt av det han er utstyrt med. Kvinnen som ikke elsker hele mannen er ikke den rette kvinnen.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er drittøff som tørr å skrive det jeg! Ble rett og slett kjempe imponert over deg nå :) Spennende å lese, aldri hørt om dette før jeg. Men "fungerer" begge to like bra og hvordan blir det å ha sex, har du noen gang opplevd å få dem i klem?

Takk! Jeg syns det var en grei ting å ta opp, utifra hvordan TS hadde det med størrelsen på pikken sin.

Jeg er jo trossalt helt vannskapt der nede. Damene tar det pent, så da tror jeg ikke de vil bry seg om hans helt normale, friske penis.

Men jo, begge fungerer helt bra, selvom det kan være klønete å ha sex når man ikke bruker begge... Den ene står jo der, og er liksom i veien hehe

Annet enn at det kan bli lite plass, er alt helt bra... Det har hendt at jeg har greid å sette meg på ballene mine, men for alt jeg veit kan jo det være noe som skjer med alle menn nå og da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg har nå noen utrolig fasinerende bilder i hodet mitt. Helt fasinert, her må det googles litt. Igjen, så utrolig tøft at du deler det, selv når du syns det er pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...