Gå til innhold

Kan jeg aldri få meg kjæreste fordi jeg ikke har stor kuk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva faller du for da, Norna? Penisen, pengene eller personligheten?

Pengene, personen og penisene tilhører tre forskjellige verdener.

Jeg faller for så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er begge funksjonelle? Kan de brukes separat? Dette har jeg aldri hørt om før!

En penis funker ikke på samme måte som en arm, så om man har en ekstra fungerer den helt fint hehe

Noen har begge kobla opp til samme system, mens andre har dobbelt opp av organer og alt. Det finnes masse info om det på google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En penis funker ikke på samme måte som en arm, så om man har en ekstra fungerer den helt fint hehe

Noen har begge kobla opp til samme system, mens andre har dobbelt opp av organer og alt. Det finnes masse info om det på google :)

Ikke rart du liker jenter som holder ut lenge i senga, når du har TO peniser som skal tilfredsstilles :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden blir for dum.. Selvsagt er en gjennomsnittlig penis nok for de fleste damer. Tror du at bare de 3-4% av menn som har over 18cm får seg dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart du liker jenter som holder ut lenge i senga, når du har TO peniser som skal tilfredsstilles :gjeiper:

Godt poeng :fnise:

Denne tråden blir for dum.. Selvsagt er en gjennomsnittlig penis nok for de fleste damer. Tror du at bare de 3-4% av menn som har over 18cm får seg dame?

Gjennomsnittlengden er vel på 15 cm, så det betyr at det er normalt å ha en pikk som er 12-18 cm lang. Jeg tror ikke de som er utenfor der er så få som 4 prosent, men uansett burde det ikke være noe provlem med en pikk som er i den kortere delen av spekteret, da en gjennomsnitlig vagina bare er 9 cm dyp.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden blir for dum.. Selvsagt er en gjennomsnittlig penis nok for de fleste damer. Tror du at bare de 3-4% av menn som har over 18cm får seg dame?

Skulle til å si det samme men du kom meg i forkjøpet. Det er da så vidt meg bekjent omtrent like mange kvinner som menn her i verden og tar en utgangspunkt i at kvinner flest er interessert i å ha kjæreste så må jo mesteparten "ta til takke" med en gjennomsnittlig en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle til å si det samme men du kom meg i forkjøpet. Det er da så vidt meg bekjent omtrent like mange kvinner som menn her i verden og tar en utgangspunkt i at kvinner flest er interessert i å ha kjæreste så må jo mesteparten "ta til takke" med en gjennomsnittlig en.

Det er en god del flere menn enn damer... Vi lever kortere også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ei dame og skal ærlig innrømme at jeg får rimelig dårlig selvtillit av å lese innleggene på Kvinneguiden. Jeg har ikke en stor kuk, den er riktignok gjennomsnittlig, men den er ikke stor. Hvor avgjørende er størrelsen på kuken? Kan jeg risikere å bli dumpet fordi jeg ikke har en stor kuk?

For meg (og jenter/damer flest vil jeg tro) er ikke størrelsen avgjørende om man vil bli kjæreste med den personen eller ikke. For å si det slik, har egentlig aldri lagt spesielt merke til om kjæresten min har liten, stor eller middels, men jeg syns den er helt perfekt.

Ja, du kan risikere å bli dumpet pga størrelsen, på lik linje med at ei jente f.eks kan risikere å bli dumpet fordi hun har gjennomsnittlige bryster. En person som dumper noen av slike grunnlag er vel ikke en person man vil ha som kjæreste uansett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et langvarig forhold med en med en unormal stor penis, og jeg trodde aldri jeg kunne få bedre sex etter bruddet med ham. Men joda. Har hatt sex med andre gjennomsnittlige/under gjennomslittlige senere, og det var like bra, om ikke bedre! (Med stor penis kan man for eksempel ikke ha anal-sex, som kan være ganske digg!);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en god del flere menn enn damer... Vi lever kortere også :gjeiper:

Bare litt, 50,05% kvinner og 49.95% menn i følge SSB. Det er litt flere unge menn en kvinner men det jevnes ut siden vi faller fra tidligere som du sier..

Men forskjellen er ikke stor nok til at det har noe veldig å si på det at de fleste kvinner nok ender opp med en gjennomsnitts-mann.

Men kvinner er veldig flinke til å få det til å virke som de er in short supply, det skal dem ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som dumper noen av slike grunnlag er vel ikke en person man vil ha som kjæreste uansett.

Dette grenser til løgn synes jeg. En grov generalisering.

Veldig mange kvinner kan anse de som ikke er så stor som mindre aktuell som partner og forsatt være en fantastisk person som man har veldig lyst å være sammen med. Så man vil absolutt kunne tenke seg å ha de som kjæreste.

Jeg lener meg heller imot det at det ikke er så farlig om kvinnfolk har elskere dersom det er så viktig og kjærligheten blir sterk, fremfor forsakelse.

Også finnes det jo de som synes dette er kjempespennende.

At andre er bedre enn deg på ulike områder er noe vi alle bare må lære oss å leve med.

Endret av Norna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt, 50,05% kvinner og 49.95% menn i følge SSB. Det er litt flere unge menn en kvinner men det jevnes ut siden vi faller fra tidligere som du sier..

Men forskjellen er ikke stor nok til at det har noe veldig å si på det at de fleste kvinner nok ender opp med en gjennomsnitts-mann.

Men kvinner er veldig flinke til å få det til å virke som de er in short supply, det skal dem ha.

De tallene der var bare for Norge da, også er det jo sånn at 1% er veldig mye når tallene blir høye.

Ikke at det spiller noen rolle egentlig... Jeg ville bare være litt intresang :fnise:

Dette grenser til løgn synes jeg. En grov generalisering.

Veldig mange kvinner kan anse de som ikke er så stor som mindre aktuell som partner og forsatt være en fantastisk person som man har veldig lyst å være sammen med. Så man vil absolutt kunne tenke seg å ha de som kjæreste.

Jeg lener meg heller imot det at det ikke er så farlig om kvinnfolk har elskere dersom det er så viktig og kjærligheten blir sterk, fremfor forsakelse.

Også finnes det jo de som synes dette er kjempespennende.

At andre er bedre enn deg på ulike områder er noe vi alle bare må lære oss å leve med.

Jeg er ikke helt enig med deg... Om et menneske kan gå fra kjæresten sin pga noe som størelsen på pikken, en skjeiv nese, en talefeil, hårfarge osv. så er ikke denne personen noe å spare på uansett... Han/hun blir liksom litt for snever i tankegangen.

Talefeil er noe av det minst atraktive jeg kan tenke meg, pluss at jeg lett mister interessen for damer, om jeg finner en liten feil et eller annet sted, så jeg er absolutt ikke bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare samleie, og ikke sex i sin helhet.

Kan forresten ha liten vagina og forsatt falle for dugelig eller kjempepenis.

Hehehe... ja, dersom man er kjempeelastisk, men det gjelder IKKE alle. Ellers hadde menn med store peniser aldri hatt problemer med å penetrere, og tro meg, det har vi, selvom det nok aldri har skjedd deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette grenser til løgn synes jeg. En grov generalisering.

Veldig mange kvinner kan anse de som ikke er så stor som mindre aktuell som partner og forsatt være en fantastisk person som man har veldig lyst å være sammen med. Så man vil absolutt kunne tenke seg å ha de som kjæreste.

Jeg lener meg heller imot det at det ikke er så farlig om kvinnfolk har elskere dersom det er så viktig og kjærligheten blir sterk, fremfor forsakelse.

Også finnes det jo de som synes dette er kjempespennende.

At andre er bedre enn deg på ulike områder er noe vi alle bare må lære oss å leve med.

Så fordi hun har en annen mening enn deg, så er det en løgn? Det er veldig mange som tenner på personlighet, og dermed synes overfladiske mennesker er fullstendig uaktuelle som kjæresteemner. Undertegnede inkludert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... ja, dersom man er kjempeelastisk, men det gjelder IKKE alle. Ellers hadde menn med store peniser aldri hatt problemer med å penetrere, og tro meg, det har vi, selvom det nok aldri har skjedd deg.

Bare deilig, og ba jeg deg ikke slytte med de spydige personkommentarene?

Det er veldig mange som tenner på personlighet, og dermed synes overfladiske mennesker er fullstendig uaktuelle som kjæresteemner. Undertegnede inkludert.

Ja den skal du nok lengre ut på landet med, det du beskriver har lite med seksualiteten vår å gjøre. Å bli seksuellt opphisset av en personlighet? Forstår godt man tiltrekkes av personligheten, trenger ikke minne meg på det.

Å stemple folk som overfladiske virker mer som et patetisk selvforsvar.

Ikke sjeldent er det ganske lite overfladiske og herlige medmennsker som er åpen sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den skal du nok lengre ut på landet med, det du beskriver har lite med seksualiteten vår å gjøre. Å bli seksuellt opphisset av en personlighet? Forstår godt man tiltrekkes av personligheten, trenger ikke minne meg på det.

Å stemple folk som overfladiske virker mer som et patetisk selvforsvar.

Ikke sjeldent er det ganske lite overfladiske og herlige medmennsker som er åpen sånn.

Men denne tråden handler jo vel så mye om kjærlighet som den gjør om seksualitet. Og ja, det er fullt mulig å bli seksuelt opphisset av en personlighet. Hvis du ikke har opplevd det syns jeg faktisk litt synd på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare deilig, og ba jeg deg ikke slytte med de spydige personkommentarene?

Ja den skal du nok lengre ut på landet med, det du beskriver har lite med seksualiteten vår å gjøre. Å bli seksuellt opphisset av en personlighet? Forstår godt man tiltrekkes av personligheten, trenger ikke minne meg på det.

Å stemple folk som overfladiske virker mer som et patetisk selvforsvar.

Ikke sjeldent er det ganske lite overfladiske og herlige medmennsker som er åpen sånn.

Dersom du ikke forstår at man kan bli seksuelt opphisset av personligheten, så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Akkurat som enkelte finner drittsekker, overfladiske mennesker, og mindre intelligente personer som direkte turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå forskjellige sider og reseptorer ved mennesket...

Det skal være visst. Noen er såpass fattige at de tenner kun på kropp og kroppsdeler, mens andre tenner på en helhet og ser bort i fra detaljene ettersom de har funnet ut at de ikke betyr så mye allikevel.

En av mine ekser var jeg ikke så enormt interessert i til å begynne med når vi datet. Men etterhvert som jeg ble kjent med henne, ble jeg mer og mer tent på henne. Og det var fordi hun hadde en fantastisk personlighet. Så ikke kom her og si at man ikke kan bli tent av personligheten. Makan til vås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...