Gå til innhold

Kan jeg aldri få meg kjæreste fordi jeg ikke har stor kuk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg liker faktisk litt mindre peniser, siden jeg selv sliter med smerter ved samleie. Og det er en god del jenter som gjør det også. Bunning, støttsmerter og lignende er ikke særlig godt. Vær glad for det utstyret du har, det er mange jenter som passer akkurat deg. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det jo slik at alle menn burde bruke god tid på å bli flinke til å bruke det de har. Små som store. Selv har jeg måtte finne måter som ikke gjør samleiet smertefullt, og selvom jeg blir vill og gal, blir jeg ofte nødt til å beherske meg uansett. Sex er jo langt mer enn bare penetrering også. Synd at man avskriver menn med både små og store peniser fordi man ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gjennomsnittlig en, kanskje 13-15 cm, har ikke målt. Har flere ganger vurdert å ta selvmord pga. størrelseskravet til jenter. Kommer nok ikke til å gjøre det, men har altså vært inne på tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gjennomsnittlig en, kanskje 13-15 cm, har ikke målt. Har flere ganger vurdert å ta selvmord pga. størrelseskravet til jenter.

Ingenting å ta selvmord for, og ikke alle jenter har store krav.

Hvorfor skal dere være sånne supermenn hele tiden? Noen menn kan tilfredstille kvinnen bedre seksuelt enn andre, det er ikke så farlig...og det går jo an å ha det moro for det, med mindre man er blitt gjort til trell av monogami-tyranniet ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er ikke helt sånn som på KG da...

Jeg har noe som heter Diphallia som er et veldig skjeldent genetisk avvik... Det er skikkelig flaut å skrive om, så bruk google :gjeiper:

Uansett, de jentene jeg har vært med har aldri hatt noe problem med det. Noen har syntes det var rart, og noen har syntes det var ganske kult.

Damer er ikke bare damer... De er personer og individere, med individuelle meninger og oppfatninger.

Noen liker store pikker, noen liker små pikker, og noen liker at man har fler hehehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er ikke størrelsen avgjørende i det hele tatt. Den er faktisk irrelevant. Jeg forelsker meg i en person, og når det kommer tid for sengekos, får vi gjøre det beste vi kan med det vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...med mindre man er blitt gjort til trell av monogami-tyranniet

La meg gjette, du er for at en mann skal kunne ha fire koner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart du kan få deg dame TS! Hva slags størrelse det er på den i buksa har da ingenting å si på det området. Noen damer vil kanskje kunne finne på å stikke av fordi den er feil str for dem, på lik linje med at jeg for min del har forsvunnet rimelig skremt avgårde fordi en kar jeg holdt på med hadde altfor stor ting i buksa. Vi damer er individer vi også, noen foretrekker det ene, andre foretrekker det andre.

At damer flest bare vil ha menn med stort utstyr er kun en myte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt får du deg dame. Den beste sexen jeg har hatt var med en mann med godt under gjennomsnitts penis. Med den største fikk jeg bare egglederbetennelse (les; 13 ganger i løpet av et år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe som heter Diphallia som er et veldig skjeldent genetisk avvik...

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg gjette, du er for at en mann skal kunne ha fire koner?

Jeg er ja til at folk av begge kjønn har faste elskere om de vil.

Jeg tror vi får mindre ensomhet, splittelse og tragedie i samfunnet da, men å leve monogamt skal for all del være like akseptabelt for det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp heeelt av ifht den gjennomsnittlige penisen din, du!

Jeg kan garantere deg at på nåværende tidspunkt er det selvtillitten og ikke størrelsen på det du har mellom bena som kommer til å sette stopper for forhold og intimitet med jenter.

For de aller, aller fleste jenter er en gjennomsnittlig bra nok. Og ja, hvis du treffer noen som eventuelt skulle dumpe deg for penisen .. so what? Ikke noe å gå ned i bakken for. Folk kan jo miste interesse av alle mulige grunner, vi jenter er jo heller ikke i så måte skjermet. Vi kan på samme måte bli dumpet for at vi har for feit mage, for små pupper, for hengete pupper ... ja, gud vet hva ... heldigvis er det de færreste som er så detaljfokuserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt ei dame og skal ærlig innrømme at jeg får rimelig dårlig selvtillit av å lese innleggene på Kvinneguiden. Jeg har ikke en stor kuk, den er riktignok gjennomsnittlig, men den er ikke stor. Hvor avgjørende er størrelsen på kuken? Kan jeg risikere å bli dumpet fordi jeg ikke har en stor kuk?

Gjennomsnittlig pikk er bedre enn stor pikk! :jepp: De fleste damer har, tro det eller ei, en helt gjennomsnittlig trang vagina! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig pikk er bedre enn stor pikk! :jepp: De fleste damer har, tro det eller ei, en helt gjennomsnittlig trang vagina! ;)

:jepp: Fot i hose.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verden er ikke helt sånn som på KG da...

Jeg har noe som heter Diphallia som er et veldig skjeldent genetisk avvik... Det er skikkelig flaut å skrive om, så bruk google :gjeiper:

Uansett, de jentene jeg har vært med har aldri hatt noe problem med det. Noen har syntes det var rart, og noen har syntes det var ganske kult.

Damer er ikke bare damer... De er personer og individere, med individuelle meninger og oppfatninger.

Noen liker store pikker, noen liker små pikker, og noen liker at man har fler hehehe

Er begge funksjonelle? Kan de brukes separat? Dette har jeg aldri hørt om før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig pikk er bedre enn stor pikk! :jepp: De fleste damer har, tro det eller ei, en helt gjennomsnittlig trang vagina! ;)

Det er jo bare samleie, og ikke sex i sin helhet.

Kan forresten ha liten vagina og forsatt falle for dugelig eller kjempepenis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare samleie, og ikke sex i sin helhet.

Kan forresten ha liten vagina og forsatt falle for dugelig eller kjempepenis.

Hva faller du for da, Norna? Penisen, pengene eller personligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg har hatt sex med men som har hatt både små , store og gjennomsnittelig størrelse. Noen bøyd til siden, noen rett fram og noen mer oppover. Men jeg har tilgode å treffe en penis jeg ikke liker! Når man først har kommet så langt med en kar så liker man hele mannen såpass godt i utgangspunktet at det blir bra uansett.

Dessuten er det ikke bare mannen eller utstyret som har ansvar for at det skal bli en bra opplevelse. Hvis man tar styring selv, sier fra hva man liker og ikke og hjelper hverandre på den måten så blir det digg uansett, det er nå min erfaring. Ingen grunn til at ikke du skal få deg dame med andre ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...