Gå til innhold

Kan jeg aldri få meg kjæreste fordi jeg ikke har stor kuk?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja, og? Det er jo bare gøy! :popcorn:

Og røff sex er helt greit begge veier, i motsetning til hva visse forfekter.

Hva har røff sex med penisstørrelser å gjøre? Mange liker røff sex så jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til her.

Når det gjelder penisstørrelser så har jeg erfaring med forskjellige størrelser og vet da at i forhold til meg selv og sex så har ikke størrelsen hatt betydning ennå. Og det kan være både røff og leken sex i mange deilige varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe, du gikk glipp av noe tror jeg xD

Latterliggjøring av penisstørrelser er vel ikke røff sex? Men når mannen tenner på å bli latterliggjort så blir jo det noe helt annet, for da ligger preferansen der. Så jeg regner med at dette baserer seg på gjensidighet noe som er vanlig ved spesielle preferanser hvor slag og tissing osv. er tema.

Jeg syns vel ikke det er spesielt kvinnefrigjørende eller likestillende å latterliggjøre folk som ikke ønsker å bli gjort narr av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Jeg syns vel ikke det er spesielt kvinnefrigjørende eller likestillende å latterliggjøre folk som ikke ønsker å bli gjort narr av.

Jo, likestilling handler i bunn og grunn om å gjøre alle de dumme og tankeløse tingene det motsatte kjønn til stadighet syntes å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, likestilling handler i bunn og grunn om å gjøre alle de dumme og tankeløse tingene det motsatte kjønn til stadighet syntes å gjøre.

Ja, ser jo at noen mener det, men jeg har visst ikke kommet så langt på likestillingsområdet ennå jeg... og det er jeg i grunnen glad for. ( og for de som måtte tro at jeg av den grunn ikke er frigjort i senga eller ikke er opptatt av sex eller.. så tar de feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sheela-na-Gigs
Hva er egentlig vitsen med dette?

OK, jeg lar tvilen komme tiltalte til gode, men her er et lite hint, i samvittigheten noteres alt som hender og der er ingen ankeinstans.

Kvinner kan vel også more seg over å ymdyke menn (slik som veldig mange menn gjør med kvinner) og jeg antar likebehandling uansett kjønn.

Jeg ler ikke av deg, jeg ler av den feite ræva, ha, ha ha! Fy faen for ei feit ræv, assa, helt enorm osv.

Et mobbeoffer e.l. ville mene at slik adferd er passende, men dette blir bare teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...