Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3301 Skrevet 18. februar 2011 OK. Steinar: Vet du at du blir bare mer og mer absurd? Who cares? Jeg føler det sånn Må nok ha noe med selvfølelsen å gjøre
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3302 Skrevet 18. februar 2011 Jeg lurer på om vi kan legge vrangforestillinger til diagnosen om asbergers snart. Tror det er en del av sykdomsbildet...
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3303 Skrevet 18. februar 2011 Jeg har ingen interesse av å tro noe som helst lenger. Hun SKAL vise meg det. Så egentlig er du bare veldig veldig dum? Hun har vist deg det. Du vet det så godt, men du vil ikke innrømme at du er like singel som for tre år siden. For da må du også innrømme at hun har loppet deg for penger. Og fornuftige rasjonelle menn lar seg jo ikke loppe... Hadde du VIRKELIG villet tvinge henne, hadde du reist opp til henne og fått henne.
Suzy Skrevet 18. februar 2011 #3304 Skrevet 18. februar 2011 Who cares? Jeg føler det sånn Må nok ha noe med selvfølelsen å gjøre Eller ganske enkelt manglende virkelighetsoppfatning, som antagelig er hakket nærmere sannheten enn sånn du "føler det"
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3305 Skrevet 18. februar 2011 Who cares? Jeg føler det sånn Må nok ha noe med selvfølelsen å gjøre Jeg skal ha skrei til middag i dag. 1
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3306 Skrevet 18. februar 2011 Jeg lurer på om vi kan legge vrangforestillinger til diagnosen om asbergers snart.
Gjest Niema Skrevet 18. februar 2011 #3307 Skrevet 18. februar 2011 Jeg kan rett og slett ikke forstille meg at hun kan få noen bedre enn meg. Og hva hun måtte skjønne eller ikke, har ingenting med det å gjøre. Hvis du er så fantastisk, hvorfor tar du til takke med dette neket? Du må jo kunne velge og vrake, mener jeg?
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3308 Skrevet 18. februar 2011 Hvis du er så fantastisk, hvorfor tar du til takke med dette neket? Du må jo kunne velge og vrake, mener jeg? Jeg har (hadde) valgt.
Gjest Passing by Skrevet 18. februar 2011 #3309 Skrevet 18. februar 2011 Et par uker fra nå. Å, enda et par uker. Da jeg startet lesingen av tråden så hadde du akkurat satt en 14 dagers frist og den gikk ut for ikke så lenge siden. Oh, fristenes mester!
Gjest Tsunade Skrevet 18. februar 2011 #3310 Skrevet 18. februar 2011 Jeg kan rett og slett ikke forstille meg at hun kan få noen bedre enn meg. Og hva hun måtte skjønne eller ikke, har ingenting med det å gjøre. Hvordan i alle dager kan det ikke ha noe med det å gjøre? Du skal ha henne, enten hun liker deg eller ei, for du har bestemt at du er best? Jeg vil legge til "erotoman" i diagnosen.
Steinar40 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #3311 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Så egentlig er du bare veldig veldig dum? Hun har vist deg det. Du vet det så godt, men du vil ikke innrømme at du er like singel som for tre år siden. For da må du også innrømme at hun har loppet deg for penger. Og fornuftige rasjonelle menn lar seg jo ikke loppe... Hadde du VIRKELIG villet tvinge henne, hadde du reist opp til henne og fått henne. Men jeg vil IKKE tvinge henne. Det er saken. Hun må bestemme seg selv, velge og satse ALT på oss i sammen. Altså ha den rette innstillingen og oppførselen. Ellers er hun en risiko jeg ikke er villig til å ta. Endret 18. februar 2011 av Steinar40
Bernina Skrevet 18. februar 2011 #3312 Skrevet 18. februar 2011 Det er jo temmelig ulogisk å ikke ville ha en sympatisk og innsiktsfull kjernekar. En selverklært en til og med!!! Jeg har ingen interesse av å tro noe som helst lenger. Hun SKAL vise meg det. Tips: Reis nordover, bind henne fast, sett en pistol mot hodet hennes - da er det kanskje mulighet for at hun viser deg det. (men fortsatt ikke mener det) Det er mulig at hun kan reagere litt positivt om du står på døra med røde roser og sier at du ikke kan leve uten henne. Slenger hun døra i trynet på deg så får du i det minste closure (kanskje.... mulig du tolker det på samme måte som "dra til helvete") Eller bruk resten av livet ditt på å vente på noe som ikke skjer. Du har tydeligvis ikke noe bedre å ta deg til allikevel.
Fønix Skrevet 18. februar 2011 #3313 Skrevet 18. februar 2011 Jeg kan rett og slett ikke forstille meg at hun kan få noen bedre enn meg. Kunne du si noen ord om hva som er grunnen til det? Har hun trebein, glassøyne, helskjegg, digre vorter i panna og lukter råtten fisk? 2
Bernina Skrevet 18. februar 2011 #3314 Skrevet 18. februar 2011 Men jeg vil IKKE tvinge henne. Det er saken. Hun må bestemme seg selv og velge og satse ALT på oss i sammen. Altså ha den rette innstillingen og oppførselen. Ellers er hun en risiko jeg ikke er villig til å ta. Og dette er du villig til å vente hvor lenge på...?????? Altså at hun kanskje kommer til å satse på dere to sammen?
Gjest Eurodice Skrevet 18. februar 2011 #3315 Skrevet 18. februar 2011 Noen bedre eller like bra som meg kommer hun aldri til å få. Men om hun klarer å innse dette faktum er en annen sak. Jammen et glitrende eksempel på megalomani! Tror du skal begynne å ta medisinene dine jeg, Steinar.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3316 Skrevet 18. februar 2011 Men jeg vil IKKE tvinge henne. Det er saken. Hun må bestemme seg selv og velge og satse ALT på oss i sammen. Altså ha den rette innstillingen og oppførselen. Ellers er hun en risiko jeg ikke er villig til å ta. Hun har bestemt seg. Og innerst inne vet du det.
Ellevill Skrevet 18. februar 2011 #3317 Skrevet 18. februar 2011 Men jeg vil IKKE tvinge henne. Det er saken. Hun må bestemme seg selv og velge og satse ALT på oss i sammen. Altså ha den rette innstillingen og oppførselen. Ellers er hun en risiko jeg ikke er villig til å ta. Jeg synes du har brukt begrepet "tvinge" veldig ofte. Du skal tvinge henne til å skjønne konsekvensene, tvinge henne til å ta en beslutning osv. Men nå vil du plutselig ikke tvinge henne likevel?
Gjest Ludovie Skrevet 18. februar 2011 #3318 Skrevet 18. februar 2011 Hun har bestemt seg. Og innerst inne vet du det. Jeg er ikke så sikker på det.
Gjest KateW Skrevet 18. februar 2011 #3319 Skrevet 18. februar 2011 Jeg er ikke så sikker på det. Hm... Det er i så tilfelle skrekkelig skremmende.
Gjest Passing by Skrevet 18. februar 2011 #3320 Skrevet 18. februar 2011 Hadde du VIRKELIG villet tvinge henne, hadde du reist opp til henne og fått henne. for lenge siden, men da hadde vi gått glipp av underholdningen
Fremhevede innlegg