Gå til innhold

Tolkningssak 2


Steinar40

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Det som er litt av utfordringen i denne tråden er at det er så evneveikt høy trafikk. Dvs. at enten må man følge med, eller så sakker man veldig fort akterut. Jeg var på butikken i en halvtime tidligere i ettermiddag - på den tiden hadde vi passert flere sider.

Så det lar seg ikke gjøre å skrive et innlegg i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe

Meningen min er faktisk å prate i sammen ansikt-til-ansikt. Og bli enige. Resten hadde vært helt avhengig av resultatet :smoke: hehe

Vel, siden du mener forholdet mellom hennes barn og deres far kan opprettholdes ved hjelp av det; bruk Skype. Din teori er jo mer eller mindre at det er nok til å opprettholde et noenlunde nært forhold. Eller er det annerledes for deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludovie

Hele poenget med at hun skal reise hit er at hun skal VISE MEG at hun ER interessert.

Ellers skal hun holde seg vekk og aldri kontakte meg igjen.

Men Steinar: Dette har du jo blitt fortalt gang, på gang, på gang, på gang. HUN VIL IKKR HA DEG! Dette er helt krystallklart for absolutt alle andre enn deg.

Og grunnen til at hun ikke sier det rett ut, er selvfølgelig at hun da mister muligheten til å få mer penger fra deg.

SKJØNNER DU HVA JEG SIER HER???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde en gang å spise suppe med spisepinner. Det funket omtrent som denne tråden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt konkret; hele poenget akkurat nå er bare å tvinge henne til å måtte gjøre sitt valg. Hun har da 2 alternativer i denne situasjonen.

1.) Hun kan ta et aktivt valg og reise hit så vi får pratet i sammen.

2.) Hun kan velge passivt og bare sitte der hun er.

Uansett hva hun velger så får jeg se og vite det i løpet av nærmeste fremtid. Dermed trenger jeg ikke lure på noe lenger, ikke ha dårlig samvittighet, og jeg slipper å være usikker og angre på mitt valg senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når går den fristen ut?

Tja, du er jo kvinne og forstår da muligens at følelser er abstrakte.

Som betyr at man ikke kan si at f.eks på tirsdag kl 12 er følelsene borte.

Det eneste man kan si med sikkerhet det er at for hver dag som går uten kontakt, så blir interessen og motivasjonen mindre.

Dette er da også poenget med å ikke ha kontakt. Folk som innbiller seg at de kan være venner etter et brudd av romantisk art, gjør en alvorlig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...