Gå til innhold

Mulig å ta kun obligatoriske timer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å ta lappen. Har hatt 5 kjøretimer forrige sommer, og siden har jeg ikke kjørt med kjørelærer. Kjører imidlertid noen timer med foreldrene mine i måneden. Jeg har ikke begynt på det obligatoriske enda, men vil helst slippe å ha noen flere kjøretimer utover dette.

Er dette mulig, eller? Altså, ikke bare i teorien, men faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er mulig. Flere jeg kjenner har vært så flinke å kjørt at de bare har hatt de obligatoriske timene som glattkjøring, forbikjøring, langkjøring osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre! Men er det slik at det obligatoriske er 2 vurderingstimer, sikkerhetskurs, og glattkjøring? Dette kommer vel på i underkant av 11-12000. Er ikke en gang jeg som betaler lappen, men blir helt irritert av å skulle måtte betale oppimot 25-30000 for lappen. :snurt:

Jeg kan kjøre opp i april, og tenker å få kjørt en del med foreldre nå når føret blir litt bedre. Satser på at det går bra, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som har tatt bare det obligatoriske har betalt rundt 18.000 så det høres litt lite ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg glemmer, da? Kjøreskolen min har et pakketilbud på ca. 18.000, med sikkerhetskurs, glattkjøring, 2 vurderingstimer, leie av bil ved oppkjøring + 10 kjøretimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en dobbelttime (90 min) før jeg begynte på alt det obligatoriske, og jeg havnet på ganske nøyaktig 20.000. Dette er 4,5 år siden. Tror du skal slite med å komme deg under 20.000 nå også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...