Tabris Skrevet 21. januar 2011 #41 Del Skrevet 21. januar 2011 Hehehe! Gotta love geeks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg var "flink" og fulgte ukeprogrammet og trente i dag! Men jeg har fått en strekk i låret så det ble en skikkelig pusetrening Ville ikke ta ordentlig i med noe, for jeg kunne ikke stole på høyre lår. Da ble det meste bare snurr egentlig. Håper på bedre form til søndag Blir litt dårligere i formen slike uker hvor man ikke sover på normale tider også - skal bli godt å bli ferdig med det Ellers så var jeg på koselig fest med jobben i dag, masse fantastiske mennesker altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #43 Del Skrevet 22. januar 2011 "Neeeei, for et stilig tall da!" da jeg skulle betale... Jeg hadde handlet varer for den nette sum av kroner 1337(,79) Godt å vite at man ikke er alene om sånt! Samme gjelder 404 også for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Godt å vite at man ikke er alene om sånt! Samme gjelder 404 også for min del 404 er koden på kofferten min Endret 22. januar 2011 av Ember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #45 Del Skrevet 22. januar 2011 404 er koden på kofferten min Jeg har dog endelig klart å la være å le når man snakker om folk som har fått MS (mortal strike). Er en del senvirkninger av wow og data generellt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #46 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har dog endelig klart å la være å le når man snakker om folk som har fått MS (mortal strike). Er en del senvirkninger av wow og data generellt... Kek! Snakker om å le på feil tidspunkt. Skadd for livet, men jeg tør ikke spille WoW... Avhengighetssvak, jeg? Har fortsatt bilder av Fable III-karakteren min bak øyelokkene, og det er to dager siden sist jeg spilte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #47 Del Skrevet 22. januar 2011 Kek! Snakker om å le på feil tidspunkt. Har en vane for å misforstå sånt.. Tenkte jo lenge at BJ var en enda kortere versjon av BJJ.. Synes det var veldig mange på nett som satt pris på brazilian jiu jitsu Også kek da, lenge siden jeg har hørt det nå Huff, frister litt for mye å sjekke siste expansion til tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #48 Del Skrevet 22. januar 2011 Har en vane for å misforstå sånt.. Tenkte jo lenge at BJ var en enda kortere versjon av BJJ.. Synes det var veldig mange på nett som satt pris på brazilian jiu jitsu Også kek da, lenge siden jeg har hørt det nå Huff, frister litt for mye å sjekke siste expansion til tider Må google alle nye, ukjente akronymer jeg. Wikipedia is my friend Være sterk Hogwash, jeg skjønner behovet. Jeg tror det er en viss fare for at Ember isolerer seg snart. Tigæ'n hadde funnet Baldur's Gate 1 og 2 på salg et eller annet sted... Sees neste måned, liksom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #49 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har akkurat startet på Dragon Age Origins (første spillet) og Civilization V... Det er ikke som jeg mangler ting å holde på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #50 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har akkurat startet på Dragon Age Origins (første spillet) og Civilization V... Det er ikke som jeg mangler ting å holde på med For PC? Har DragonAge for Xbox360 selv, men har ikke rukket helt å starte ordentlig ennå :gjeiper: Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #51 Del Skrevet 22. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #52 Del Skrevet 22. januar 2011 For PC ja, må nesten runde eneren før jeg starter med DA 2! Liker det godt så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #53 Del Skrevet 22. januar 2011 *gleder seg til neste gang hun kan spille* En eller annen gang neste uke kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #54 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg tipper jeg såvidt klarer å holde meg til i morgen tidlig... Har jo akkurat forsket frem jernbane for England! (Civ 5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #55 Del Skrevet 22. januar 2011 Hehe, nice! Blir nok rett og slett senga for meg i morgen tidlig. Mellom klokken 730 og 8. Forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 22. januar 2011 #56 Del Skrevet 22. januar 2011 Nattjobber? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #57 Del Skrevet 22. januar 2011 Jupps! Enn så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #58 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) En utrolig fin kombinasjon av somewhere over the rainbow og what a wonderful world: her Endret 22. januar 2011 av Ember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. januar 2011 #59 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Ember! Du må starte Dragon Age! Spillet er jo helt genialt. Herlig sang! Og den filmen liker jeg også. Endret 22. januar 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #60 Del Skrevet 22. januar 2011 Tabris! Jeg vet det! (har smugtitta på Tigæ'n) Skal bare bli tilstrekkelig mettet av Fable III først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå