Gå til innhold

En spennende tid i vårt liv


Mokka

Anbefalte innlegg

5 uker :strix:

Kjenner til redselen ved å gå på do... Men vi får trøste oss med at det som regel går bra, selvom det blir deilig å bikke 12 uker.

Ha en fortsatt fin dag med en voksende spire i magen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk bygdejenta. Formen er veldig bra. Går liksom å venter på morgenkvalmen,men den har heldigvis ikke vist seg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er i fin form :klemmer: Håper du slipper mye morgenkvalme. Du må jo få deg ticker :rodmer:

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er i fin form :klemmer: Håper du slipper mye morgenkvalme. Du må jo få deg ticker :rodmer:

Håper du får en fin dag :klemmer:

I dag ble jeg skikkelig dårlig under møte på jobben. Ble svimmel,blek,skjelven,kvalm og vondt i magen. Måtte bare legge meg på gulvet på doen,følte meg ikke akkurat veldig smart. Var helt forferdelig,men det gikk heldigvis ganske raskt over.

Kanskje ikke jeg som følger med,men hva er ticker? Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fantastiske nyheter da Mokka!!! :strix: Gratulerer!!!

Takk. Kjenner at det begynner å gå mer og mer opp for meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

God kveld.

I dag er jeg 7 uker på vei <3

kvalmen har kommet, ganske ubehagelig. Kjenner også at jeg har blitt sensitiv for en del lukter. Eksempel parfyme lukt:-( Har ikke kunnet spraye på meg selv den siste uken.. Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 7 uker :hoppe::strix:

Håper ikke du blir rammet altfor hardt av den kvalmen. Hos meg var det veldig mildt og det startet vel rett før jeg nådde 7 uker - og nå i dag (9 uker) kjenner jeg så og si ingen kvalme). Tror det er mange som har det værst akkurat der du er nå, men at det går snart over. :skravle:

Du må få laget deg en ticker Mokka - så kan vi enda lettere følge med deg hvor langt du har kommet! :jepp: En ticker er sånn som står nederst på innlegget ditt hvor mange uker/dager fosteret er, jeg har en sånn nedenfor ser du. Du kan bare klikke på den linken, så kan du lage en. :)

God helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 7 uker :hoppe::strix:

Håper ikke du blir rammet altfor hardt av den kvalmen. Hos meg var det veldig mildt og det startet vel rett før jeg nådde 7 uker - og nå i dag (9 uker) kjenner jeg så og si ingen kvalme). Tror det er mange som har det værst akkurat der du er nå, men at det går snart over. :skravle:

Du må få laget deg en ticker Mokka - så kan vi enda lettere følge med deg hvor langt du har kommet! :jepp: En ticker er sånn som står nederst på innlegget ditt hvor mange uker/dager fosteret er, jeg har en sånn nedenfor ser du. Du kan bare klikke på den linken, så kan du lage en. :)

God helg :sol:

Ja,det er vel ganske vanlig denne kvalmen. Får håpe den snart avtar. Hjelper når jeg spiser. Deilig for deg at kvalmen er bort;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker i dag. Er så deilig når ukene flyr. Bare en mnd til uke 12,tror jeg kommer til å bli litt mer avslappet når jeg passerer 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det? Nærmer deg 12 uker nå :)

:klemmer:

Hei. Her går det fint. Kvalmen har gitt seg;-) er 10+3 i dag,så nærmer meg 12 uker. Det skal bli godt. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minimi

Hei. Her går det fint. Kvalmen har gitt seg;-) er 10+3 i dag,så nærmer meg 12 uker. Det skal bli godt. Du da?

Så bra. Deilig at kvalmen er borte :) Her går alt fint. Ukene flyr og magen begynner å komme. Ser foreløpig mest feit ut, men det hjelper seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...