Gå til innhold

En spennende tid i vårt liv


Mokka

Anbefalte innlegg

Hei hei! Det blir spennende i tiden fremover med EL og masse :humpe:

Ha en strålende uke :lur:

Velkommen hit. Får ikke lagt ved sånn koselig velkommen smilefjes fordi jeg skrivet fra mobilen. Ja,er en spennende tid frem mot testing. Håper jeg er en av de heldige hvor spiren sitter raskt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Nå blir det spennende de neste 2 ukene :nigo:

Her er litt ferskt babystøv :strix::strix:

Ha en fortsatt god helg!

Tusen takk. Håper litt ferskt babystøv gjør susen. Håper å kunne takke deg ekstra om en ukes tid;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her kommer jeg jo rett inn i spenningen! Det er jammen en tid med både opp og nedturer denne prøvingen, men krysser fingrene for at syklusen din holder seg fin og stabil! Eller egentlig krysser jeg jo fingrene for at det klaffer allerede nå og at du ikke trenger å tenke på sykluser på leeenge, hehe.

Hei og velkommen hit. Har sett at du nettopp har opprettet en prøverdagbok,skal følge med.

Jeg håper også selvfølgelig at TR ikke kommer,men kan nesten ikke forvente at det skal klaffe så raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det spennende i dagene fremover :popcorn: Var det 12.februar IKM er? Hvis du klarer å vente så lenge med å teste er du flink! :)

Krysser fingrene, og håper på at det er en liten spire som fester seg hos deg denne perioden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det stemmer. Er den 12 jeg venter ikm. Håper jeg klarer å vente med å teste.

Blir så spennende,krible krible....

Nå venter snart kurt wallander :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen:-)

Bra dere koser dere med popcorn,hihi

Jeg sitter på toget på vei til jobb. Veldig greit å få tiden til å gå med KG. Nå er det signalfeil eller noe. Ja,nå begynte vi å kjøre igjen,men sakte fordi det er et lokaltog foran oss. Artig med tog,not.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen:-)

Bra dere koser dere med popcorn,hihi

Jeg sitter på toget på vei til jobb. Veldig greit å få tiden til å gå med KG. Nå er det signalfeil eller noe. Ja,nå begynte vi å kjøre igjen,men sakte fordi det er et lokaltog foran oss. Artig med tog,not.

:hallo:

Spennende dagbok :)

Krysser fingrene for at det vokser noe hos deg!

Tiden mellom EL og IKM er utroooolig lang, synes nå jeg...dagene går såå sakte!!

Jeg og min kjære er ikke aktive prøvere,

men hadde en glipp rundt sist EL - og har nå IKM 17.februar, ikke lenge etter deg :)

Barnet er selvfølgelig hjeertelig velkommen likevel - og jeg kjenner forventningen stige for hver dag..Begynner å kjenne veldig på den evige symptomjakten :fnise:

Selv om jeg prøver å la være...:)

Har du startet symptomjakten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Spennende dagbok :)

Krysser fingrene for at det vokser noe hos deg!

Tiden mellom EL og IKM er utroooolig lang, synes nå jeg...dagene går såå sakte!!

Jeg og min kjære er ikke aktive prøvere,

men hadde en glipp rundt sist EL - og har nå IKM 17.februar, ikke lenge etter deg :)

Barnet er selvfølgelig hjeertelig velkommen likevel - og jeg kjenner forventningen stige for hver dag..Begynner å kjenne veldig på den evige symptomjakten :fnise:

Selv om jeg prøver å la være...:)

Har du startet symptomjakten? :)

Hei Tarantella.

:velkommen: til min prøvedagbok. Er så hyggelig med nye lesere!

Skriver under på din frustrasjon. Tiden mellom EL og IKM er noen lange uker. For meg er det ca to uker, og de to ukene er trege! Sikkert fordi jeg er så spent. Det klør i fingrene fordi jeg vil teste før, men har bestemt meg for ikke å teste før 11.feb. Har du noen planer om å teste før 17 feb eller?

Symptomjakten ja, hehe. Man blir jo helt overfølsom og skal tolke alt mulig. Oj, ble jeg litt svimmel? er jeg kvalm? har jeg ømme bryster ??listen er langt, hehe.

Men har egentlig ikke hatt så mange symptomer altså, var litt svimmel i går, men det kan også ha vært fordi jeg var sulten. Har litt ømme bryster og fått litt kviser, men det er jo veldig symptomer på at TR snart er på vei?

Jeg får bare vente til freddan :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei hei, titter her innom, synes det var morsomt å legge en "newbie" in i mine innlegg :)

Symptomjakten kjenner jeg til ja, den er vanskelig altså! Den måneden det traff for oss hadde vi :sengekos: annenhver dag hele syklusen!

Siden jeg ikke gikk ut hele graviditeten har jeg endel babystøv til overs, her kommer en dasj :strix: :strix: :strix:

blir spennende fremover :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen.

Planen var jo å ta en test på fredag,men så har det seg sånn at jeg skal på en jobbmiddag i kveld med alkoholsevering. Sambo og jeg ble derfor enige om at jeg like gjerne tok en test i dagtidlig og omg!!!!

JEG ER GRAVID..

Det var et tydelig kryss. Vi ble begge helt sjokka. Hadde aldri trodd at det skulle gå så raskt. Dette er 1 pp etter p-pille slutt. Tenk å være så heldig,føler meg priviligert. Nå får jeg bare

håpe at alt går bra. Jeg skjønner det ikke helt,har 10OO tanker som flyr gjennom hodet.

I følge terminkalkulatoren har jeg termin rundt 2O oktober.

Babystøvet dere har gitt meg har tydligvis funket. Takker og bukker :-) <3 <3 <3

Endret av Mokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye :danser:

Kjenner at jeg ble skikkelig misunnelig nå. ;) Håper det klaffer så fort hos oss også. EL nå i helga :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Mokka!! :strix: Det er jo fantastisk! Kjempefint at det klaffet første PP'en :jepp: Så flott :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ så fantastisk :hoppe::hoppe::hoppe:

Gratulerer så mye, det er helt fantastisk :)Tenk da var du jo like heldig som meg jo, pp1 :)

Da krysser vi fingrene for at spiren holder seg på plass og kommer til dere i oktober :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, så gøy! GRATULERER!!! :strix: Den siste tiden har det klaffet for mange syns jeg. Gøy å følge flere som har termin i oktober.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Formen er strålende:-) Merker faktisk ingen ting. Ikke trøtt eller kvalm,men det kommer vel.... Er 5 uker på vei i morgen <3 Kjenner at jeg er engstelig for SA og blødninger. Synes dobesøk har blitt en smule nervepirrende.

Hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...