Gå til innhold

En spennende tid i vårt liv


Mokka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra at TR har meldt sin ankomst :jepp: Da er det ikke så lenge til det dukker opp et egg kanskje.. :lete: Nå har du jo alt stæsjet du trenger også, spennende :)

Ja, alt stæsjet ligger klart! Så da gjenstår det bare at jeg og sambo er aktive i tiden fremover :yvonne:

Lykke til :) Håper det klaffer for oss begge i løpet av kort tid :)

Ja, det håper jeg også! :klemmer:

Ikke mange dagene til dere kan peise på :lur:

Dette blir spennende :popcorn:

Vet du når ca du kan forvente EL? :)

Nei ikke mange dagene til. Dersom jeg har syklus på rundt 28 dager så vil EL være rundt 27 jan, og mest fruktbar fra 24 til 29 jan. Men jeg har nok ikke syklus på 28 dager enda, siden jeg hadde 38 dager sist, som var første syklus etter p-pille slutt. Men vi får bare :sengekos: masse fra den 24 og utover for å være sikker på at vi treffer. Tenkte å ta EL test fra 24 jan, eller burde jeg begynne å teste før? Håper jeg er en av de heldige som ikke bruker langt til på å bli gravid :fnise: Sånn som deg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke når du burde begynne å teste egentlig. Jeg begynte testingen når EL-slimet dukket opp. Men det er kanskje ikke alle som har det? :klø:

Jeg fikke ingen tester som var helt positive (testet en gang om dagen), men den ene var veldig sterk, for så å være svakere igjen dagen etter, så jeg antok at EL ville finne sted denne dagen.

Når du trur du har EL, må du tenne masssssse stearinlys på soverommet, ta på fint undertøy og sette på romantisk musikk Det er sånn det blir barn fort :lur: Funket her hvertfall :fnise:

Legger fra meg litt babystøv, krysser fingrene og håper det blir oktoberbarn på deg :klemmer:

:strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte å titte innom her for å følge med på deg!

Lykke til, og håper det klaffer for oss begge snart! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke når du burde begynne å teste egentlig. Jeg begynte testingen når EL-slimet dukket opp. Men det er kanskje ikke alle som har det? :klø:

Jeg fikke ingen tester som var helt positive (testet en gang om dagen), men den ene var veldig sterk, for så å være svakere igjen dagen etter, så jeg antok at EL ville finne sted denne dagen.

Når du trur du har EL, må du tenne masssssse stearinlys på soverommet, ta på fint undertøy og sette på romantisk musikk Det er sånn det blir barn fort :lur: Funket her hvertfall :fnise:

Legger fra meg litt babystøv, krysser fingrene og håper det blir oktoberbarn på deg :klemmer:

:strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Hei hei.

Hatt en fin helg? Vært mye kvalm? Jeg begynte EL testingen i dag. Var negativ. Dersom jeg har syklus på 28 d,skal EL komme rundt onsdag,men tviler på at den kommer så tidlig. Har kjøpt CB sin digitale EL test. Så nå håper jeg på å få et stort smilefjes ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Tenkte å titte innom her for å følge med på deg!

Lykke til, og håper det klaffer for oss begge snart! :klemmer:

Koselig at folk følger med ;-) Jeg følger med på din prøvebok også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Hatt en fin helg? Vært mye kvalm? Jeg begynte EL testingen i dag. Var negativ. Dersom jeg har syklus på 28 d,skal EL komme rundt onsdag,men tviler på at den kommer så tidlig. Har kjøpt CB sin digitale EL test. Så nå håper jeg på å få et stort smilefjes ;-)

Helgen har vært fin ja :) Kvalmen har holdt seg unna, bare litt småuggen til tider. I dag har jeg vært så oppblåst at det ser ut som om jeg er i sjette måned :fnise: Og da var det jo spesielt lurt å gå med ettersittende genser på skolen :sjenert:

Uff jaja

Kjekt med Clearblue, de er lette å tolke :) Blir spennende da, håper du får en positiv snart så du slipper enda en lang syklus, er jo så kjedelig med den ventingen :klemmer:

Gleder meg til action i boka de :lur::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen!

Spennende med el-testing. Og det er sikkert lurt når du ikke vet helt hvordan syklusen er. Jeg har iallfall hatt nytte av det :nigo:

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at TR har meldt sin ankomst :jepp: Da er det ikke så lenge til det dukker opp et egg kanskje.. :lete: Nå har du jo alt stæsjet du trenger også, spennende :)

Ja, veldig bra at TR kom. Synes 38 dager var en lang syklus, men det går seg vel til. Yes, nå er jeg i full gang med EL-testing :) Spennende! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld:)

Nå er EL-testingen i full gang. Har testet et par dager med strips fra billigtest og i dag tidlig var første gang CB sin digitale EL tester. Alle testene har vært negative. Ventet og ventet i dag på et smilefjes :), men var dessverre bare en tom sirkel. Vi :sengekos: oss som bare det for tiden!

Er vel samme når man tester EL-testing bare det er til ca samme tid?

Ha en fin kveld :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi,smilefjes viste seg i dag tidlig. Tok strips også for å teste de ut. Min strek var like sterk som test streken!

Er så overasket over at el kom så raskt,det vil si at jeg denne gangen får en syklus på ca 29 dager. Utrolig hvis den har stabilisert seg alt.

Nå blir det høy aktivitet i kveld og i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for positiv EL test :)

Masse lykke til :) Nå er det bare å kjøre på :lur: Så deilig at syklusen din ser ut til å stabilisere seg :)

Ha en strålende helg med mye kjærestekos :humpe::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her kommer jeg jo rett inn i spenningen! Det er jammen en tid med både opp og nedturer denne prøvingen, men krysser fingrene for at syklusen din holder seg fin og stabil! Eller egentlig krysser jeg jo fingrene for at det klaffer allerede nå og at du ikke trenger å tenke på sykluser på leeenge, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende det blir her inne framover :nigo::hoppe:

Ja,er veldig spent. Planen min er å vente med å teste til 11 feb. Det er datoen jeg forventer en eventuell TR. Håper jeg klarer å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for positiv EL test :)

Masse lykke til :) Nå er det bare å kjøre på :lur: Så deilig at syklusen din ser ut til å stabilisere seg :)

Ha en strålende helg med mye kjærestekos :humpe::jepp:

Vi hadde en fin helg med mye kos ;-) ja,synes det er helt fantastisk dersom TR har stabilisert seg. Lest om mange som bruker mange mnd på at ting skal stabilisere seg.

Håper selvølgelig at dette var siste TR på lenge;-)

Ps. Får ikke brukt sånne koselige smilefjes når jeg skrivet med mobilen :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir her inne framover :nigo::hoppe:

En fortsettelse fra sist svar..

Prøver å ikke ha for store forhåpninger slik at ikke skuffelsen blir så stor. Men det er ikke lett..

Endret av Mokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...