Gå til innhold

En spennende tid i vårt liv


Mokka

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. :goodbye:

Har vært inne her og lest en del. Synes det er spennende å lese om andre prøvere.

Min kjære og jeg bestemte at jeg skulle slutte på p-pillen forrige mnd. Det var en utrolig skummel,samt koselig avgjørelse å ta etter å ha gått på pillen i 9 år. Nå føler vi oss klare til å få en liten en til verden.

I morgen har jeg forventet mens,så vi hadde bestemt oss for at jeg skulle teste meg i dag tidlig. Sto opp og var veldig spent. Hadde bare drømt to ganger i natt at testen var positiv. Men jeg er visst ingen sann drømmer. Var bare en strek:-( men sjansen er vel veldig små for at alt skal klaffe på første forsøk. Vi får bare fortsette å kose oss :jepp:

Endret av Mokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på billigtest i går og shoppet litt. Graviditets tester og EL tester. Nå venter jeg bare på at TR skal komme,slik at jeg kan komme i gang med jakten på EL. Blir spennende å se når TR kommer. Har hørt at syklusen kan bli litt rar etter p-pille slutt.

Tok det langt tid før dere fikk TR etter p slutt? Kom dere raskt inn i en stabil syklus?

Endret av Mokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Legger igjen et spor i dagboken din. Takk for hilsen i min dagbok.. :) Skal følge med deg. Håper for din del at TR dukker opp snart, slik at du kan begynne utregningen av EL og komme ordentlig i gang!

For meg tok det rundt 40 dager fra pilleslutt til første mens. Synes det var ganske greit, for jeg hadde egentlig forventet at det tok lengre tid!

Håper du får en nydelig uke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho. Du er den første gjesten min.

Velkommen :-)

Er på dag 28 av syklusen,så jeg får bare vente å se. Det beste hadde vært at TR ikke kom i det hele tatt,he he. Lov å håpe.

Ha en fin uke du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mokka :goodbye:

Velkommen til prøvergjengen. Håper din tid her inne blir kortvarig og at det ordner seg raskt for dere. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: arven1 til min prøvedagbok.

Håper også min tid blir kort her inne :) Har du vært prøver lenge?

Endret av Mokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: arven1 til min prøvedagbok.

Håper også min tid blir kort her inne :) Har du vært prøver lenge?

Jeg er inne i min 9ende PP nå, tar litt tid her i gården, men satser på at den sitter snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen til Minimi og Ripsy. Liker sniklesere, hehe.

All skryt til billigtest.no, utrolig fort levering. Så nå har jeg mye stasj! Prøvde for morroskyld en EL-test. Hadde selvfølgelig ikke EL, men greit å se hvordan den fungerte. Kjøpe strips. Venter bare på TR, slik at jeg kan begynne EL jakten.

God helg alle sammen. Skal nok kose meg med Det store korslaget og snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle prøvere og ikke prøvere. Jeg hadde nok ikke EL da jeg trodde jeg skulle ha det,siden ikke TR har kommet,er nå på dag 36 i syklusen. Tror jeg tar en test i morgen. Umulig å si når jeg har hatt EL.

Har bestemt meg for å ta svineinfluensa vaksinen. Greit å være beskytten når/hvis jeg blir gravid. Andre som har tatt den?

Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei alle prøvere og ikke prøvere. Jeg hadde nok ikke EL da jeg trodde jeg skulle ha det,siden ikke TR har kommet,er nå på dag 36 i syklusen. Tror jeg tar en test i morgen. Umulig å si når jeg har hatt EL.

Har bestemt meg for å ta svineinfluensa vaksinen. Greit å være beskytten når/hvis jeg blir gravid. Andre som har tatt den?

Ha en fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Kjedelig med så lang syklus.. Håper TR eller aller helst positiv test kommer snart, så du slipper den ventingen :klemmer:

Er litt skeptisk til den vaksinen, men må vel kanskje ta den etterhvert :klø:

Ha en strålende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag,og den var negativ :snurt: så nå håper jeg bare på at TR kommer.

Jeg er også skeptisk tik vaksinen,hadde ikke tatt den hvis det ikke hadde vært for at jeg snart kan være gravid. Gravide er vel i risiko gruppen.

Ha en fin dag minimi!

Endret av Mokka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag tidlig kom TR :gjeiper: Er egentlig litt glad, for var på dag 38. Var jo veldig spent på hvor langt til det skulle ta før TR kom etter at jeg sluttet på p-pillen. Men jeg håper ikke at jeg får en så lang syklus!! :kjefte:

Kjenner at jeg har skikkelig TR smerten :grine: Det hadde jeg sjeldent da jeg gikk på p-pillen.

Ha en flott dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig kom TR :gjeiper: Er egentlig litt glad, for var på dag 38. Var jo veldig spent på hvor langt til det skulle ta før TR kom etter at jeg sluttet på p-pillen. Men jeg håper ikke at jeg får en så lang syklus!! :kjefte:

Kjenner at jeg har skikkelig TR smerten :grine: Det hadde jeg sjeldent da jeg gikk på p-pillen.

Ha en flott dag alle sammen :klemmer:

Deilig at TR kom da, så er dere snart i gang :) Syklusen er nok lang fordi du akkurat har sluttet på p-piller. For dette er første mens etter p-pille slutt? Eller blir dette andre syklus uten p-piller? Gud dette ble klønete :fnise:

Håper syklusen din stabiliserer seg fort hvertfall :klemmer:

Jeg fikk også kjempe kraftige menssmerter når jeg sluttet på pillene, er så slitsomt. Håper det klaffer fort for dere, så du slipper de smertene må laaang tid :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig at TR kom da, så er dere snart i gang :) Syklusen er nok lang fordi du akkurat har sluttet på p-piller. For dette er første mens etter p-pille slutt? Eller blir dette andre syklus uten p-piller? Gud dette ble klønete :fnise:

Håper syklusen din stabiliserer seg fort hvertfall :klemmer:

Jeg fikk også kjempe kraftige menssmerter når jeg sluttet på pillene, er så slitsomt. Håper det klaffer fort for dere, så du slipper de smertene må laaang tid :jepp:

Hehe, det ble ikke noe klønete :yvonne: Dette er første syklus etter p-pille slutt. TR varte heldigvis bare i tre dager, så det var deilig :) Nå er det ikke så lenge før det blir en skikkelig innsats :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at TR har meldt sin ankomst :jepp: Da er det ikke så lenge til det dukker opp et egg kanskje.. :lete: Nå har du jo alt stæsjet du trenger også, spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...