Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Vi var på besøk hos en kompis av kjære i dag for å se deres en uke gamle sønn! :hjerte: Herregud så søt han var, vi ble litt misunnelige begge to :ler: håper det ikke er så lenge til vi har vår egen lille i vente :) Hvis det ikke tar så altfor lang tid så kanskje de blir venner :)

God helg alle sammen! :klemmer:

Nawwww... Jeg kjenner at jeg blir helt GAL av å se andres småbarn - og jeg kan jo ikke begynne å tenke på sånt før om 4-5 år... (How am I supposed to survive?) Ha ha!

Så utrolig koselig med prøvedagbok, da. Her må jeg virkelig følge med.

Håper det klaffer for dere snart. Sikker på at du blir en kjempeflink mamma. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får litt hetta av Jordmødrene, jeg. Men det er vel kanskje fordi nå er jeg faktisk gravid, og fødsel er ikke noe abstrakt ''en gang i fremtiden''. :fnise:

Det skjønner jeg! Er jo ikke alltid like rosenrødt med fødsler... Jeg kan bli litt sånn: :hakeslepp: og sånn: :haar: av og se på det av og til jeg også :fnise: Men når babyen er ute og du ser hvor glade foreldrene er så blir jeg rørt :)

Kompisen til kjære sa at det forsåvidt var en ganske grusom situasjon for han også, å se en han er glad i ha det så vondt uten å kunne gjøre noe særlig... Jeg bare håper kjære takler det når den tid kommer, at han ikke går i gulvet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nawwww... Jeg kjenner at jeg blir helt GAL av å se andres småbarn - og jeg kan jo ikke begynne å tenke på sånt før om 4-5 år... (How am I supposed to survive?) Ha ha!

Så utrolig koselig med prøvedagbok, da. Her må jeg virkelig følge med.

Håper det klaffer for dere snart. Sikker på at du blir en kjempeflink mamma. :klemmer:

Jeg har jo egentlig ventet på kjære i 4-5 år jeg også... Selv om jeg synes det har vært greit å vente når jeg ser tilbake på det :) Ikke for det, hadde sikkert vært veldig koselig å ha et barn allerede, men er jo greit å få gjort ferdig utdannelse, reist litt på egenhånd, gått på konserter, festet litt ++, og ikke minst at man er to stykker som virkelig ønsker seg barn og gleder seg :hjerte: Så selv om det føles vanskelig å vente nå så er det nok verdt det :) Og man vet jo aldri, plutselig kan det hende at dere begge er giret på å få barn en stund før det dere har snakket om :)

Takk, du er søt! :klemmer:

Endret av Lilywhite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer EL seg (jeg tror det er fredag eller lørdag, skal teste i morgen, har ikke sjekket livmortappen denne gangen), så vi har :sengekos: både søndag, i går og i dag. Blir spennende å se om det gir resultater ;) Kjære er veldig engasjert i prøvingen han også, så tror han blir minst like skuffet som meg hvis det ikke klaffer, men i såfall får vi bare prøve å se lyst på det, vi har jo tross alt nettopp begynt prøvingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer EL seg (jeg tror det er fredag eller lørdag, skal teste i morgen, har ikke sjekket livmortappen denne gangen), så vi har :sengekos: både søndag, i går og i dag. Blir spennende å se om det gir resultater ;) Kjære er veldig engasjert i prøvingen han også, så tror han blir minst like skuffet som meg hvis det ikke klaffer, men i såfall får vi bare prøve å se lyst på det, vi har jo tross alt nettopp begynt prøvingen :)

Sååå spennende! :) Og så bra at mannen er så engasjert. Krysser fingrene for deg, Lilywhite. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for noen av smågutta har funnet frem og at de tas godt imot :nigo:

:klem:

Jepp, bare å krysse i vei :fnise: Jeg tok EL-test i morges, og den var blank, men når jeg tenker meg om så har jeg surret litt når jeg har tenkt at jeg vanligvis har 29 dagers sykluser, de er vanligvis 30, så satser på :)(positiv EL-test) i morgen! Vi har nå :sengekos: litt i dag også, for sikkerhets skyld :ler: "Smågutta" som du kaller de kan jo leve i 3-4 dager, så er vel greit å være litt forut for EL uansett :)¨

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå spennende! :) Og så bra at mannen er så engasjert. Krysser fingrene for deg, Lilywhite. Stor klem

Ja, det kommer sikkert til å bli noen laaange dager å vente på IKM/TR om to ukers tid... Hehe... Bra du krysser fingrene ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Håper arbeidet gir gevinst :jepp:

:Nikke: Ja, det blir spennende, det håper vi også, men det kan jo fort ta i allefall noen måneder... Syntes du det var vanskelig å vente på TR hver måned? Jeg syntes det var vanskelig i desember, men da var vi jo på hyttetur og langt unna apotek, så da måtte jeg bare prøve å ikke tenke så mye på det, nå kommer jeg sikkert til å bli helt tussete av å vente :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Ja, det blir spennende, det håper vi også, men det kan jo fort ta i allefall noen måneder... Syntes du det var vanskelig å vente på TR hver måned? Jeg syntes det var vanskelig i desember, men da var vi jo på hyttetur og langt unna apotek, så da måtte jeg bare prøve å ikke tenke så mye på det, nå kommer jeg sikkert til å bli helt tussete av å vente :ler:

Tja, så vanskelig var det egentlig ikke, siden jeg forsøkte å ikke tenke så mye på det.. Dog var jeg litt håpefull i begynnelsen av november, men da kom TR rett etterpå gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågutta kan faktisk leve i opptil 5 dager! :opplyser:

Egget i 24 timer. Så det er bare å :humpe: på EL-dagen også ;)

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, så vanskelig var det egentlig ikke, siden jeg forsøkte å ikke tenke så mye på det.. Dog var jeg litt håpefull i begynnelsen av november, men da kom TR rett etterpå gitt..

Skjønner :) Ååh, det er så kjipt det der når man tror mensen kanskje ikke kommer og så gjør den det :sjenert: Men nå har jo du spire i magen :hjerte: Håper jeg følger etter snart! Hvis vi får småtroll noenlunde samtidig må vi jo nesten ha et mammatreff ;) Hehe...

Fortsatt god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smågutta kan faktisk leve i opptil 5 dager! :opplyser:

Egget i 24 timer. Så det er bare å :humpe: på EL-dagen også ;)

Takk for opplysningen :) Har lest litt forskjellige ting forskjellige steder, så ville ikke ta for hardt i ;)

Jeg fikk endelig positiv EL-test i dag :hoppe: Hadde jo trodd det skulle være torsdag eller i går... Så vekket mannen til :sengekos: Hehe... Han har følt seg litt pjusk utover dagen, så han ligger og sover nå :( Litt kjedelig når vi skal ha kjærestehelg at han ikke føler seg bra... Han har heldigvis ikke feber da, så håper jeg får lokket ham med på en runde :humpe: senere også :fnise: Han er vanligvis ikke så vanskelig å overtale, men hvis han ikke føler seg helt i form er det jo ofte litt annerledes selvfølgelig...

Nå kommer snart min søster på besøk en liten stund, så tar meg en runde i dagbøkene deres senere :)

Fortsatt god helg, jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :) Ååh, det er så kjipt det der når man tror mensen kanskje ikke kommer og så gjør den det :sjenert: Men nå har jo du spire i magen :hjerte: Håper jeg følger etter snart! Hvis vi får småtroll noenlunde samtidig må vi jo nesten ha et mammatreff ;) Hehe...

Fortsatt god helg! :)

Såklart vi må ha mammatreff om vi får småtroll noenlunde likt!! Og det må jo klaffe for dere snart, innsatsen ser ut til å være upåklagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres hvertfall ut som dere har gjort en god innsats denne perioden. ;)

Absolutt ;) Men da begynner man selvfølgelig å tenke "hva hvis vi har gjort det for mye?" :ler: Men jeg har lest flere steder at det visstnok er et litt utdatert råd å ha sex annenhver dag da...

Jeg føler meg faktisk litt trøtt og er litt øm i puppene innimellom, men det første er sikkert pga mye jobbing for tiden, og så er det vel egentlig for tidlig med noen symptomer enda også, så jeg får prøve å ikke bli for entusiastisk... Og så er det vel en kjent sak at om man har lyst å bli gravid så leter man litt for hardt etter symptomer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart vi må ha mammatreff om vi får småtroll noenlunde likt!! Og det må jo klaffe for dere snart, innsatsen ser ut til å være upåklagelig :)

:Nikke: Det hadde vært så koselig! Håper du har rett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...