Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Jeg var alltid kjempemisfornøyd med å ha bursdag i november når jeg var liten, og spurte mamma og pappa hvorfor de hadde vært så dum å få meg i november :ler: Så hadde jo vært litt ironisk om vi fikk en novemberbaby vi også :fnise:

Skjønner hva du mener, for både jeg og han godeste er høstbarn (og har gjennom hele barndommen vært bitre for det.. :ler: ), men det er merkelig hvordan man forandrer syn på ting etterhvert som man blir eldre og lysten på barn melder seg! :jepp:

Synd med mensen, og bedre lykke neste gang! :klemmer:

Jeg har aldri vært til GU jeg heller, så det får jeg overlate til noen andre å svare på.. Kanskje fødselen blir første gang noen andre kikker meg oppi der? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener, for både jeg og han godeste er høstbarn (og har gjennom hele barndommen vært bitre for det.. :ler: ), men det er merkelig hvordan man forandrer syn på ting etterhvert som man blir eldre og lysten på barn melder seg! :jepp:

Synd med mensen, og bedre lykke neste gang! :klemmer:

Jeg har aldri vært til GU jeg heller, så det får jeg overlate til noen andre å svare på.. Kanskje fødselen blir første gang noen andre kikker meg oppi der? :bond:

Godt jeg ikke var alene ;) Akkurat nå tenker jeg ikke så mye på det.. Hadde foretrukket vårbarn, men vi vil ha baby NÅ, og det er viktigere enn når på året barnet blir født :)

Takk :) Alle gode ting er 3? Eller, strengt tatt blir det gjerne PP2, PP1 teller gjerne ikke helt...

Hmm, så er jeg ikke alene om å ikke ha vært til GU heller... Trodde jeg var litt spesiell :ler: Jeg får se om dette tar litt tid, i såfall bestiller jeg nok GU etterhvert, men i utgangspunktet hadde jeg også tenkt at det der utsetter jeg til jeg absolutt må :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satte menssmertene inn og jeg begynte å blø mer :sukk: Så det er nok mensen ja :sjenert: Fortsatt brunt da, men liten tro på at jeg er gravid, ingen symptomer...

Men skal jeg regne denne dagen som første dag av mens? Og har jeg da hatt en lutealfase på 10 eller 12 dager? :klø:

Jeg har faktisk aldri vært til GU... Så lurer på om jeg skal gå nå, så kanskje jeg kan sjekke at jeg faktisk har EL osv også :) Selv om EL-testene tyder på det så har jeg hørt at man kan få utslag uten å faktisk ha det... Og kan jo være greit å sjekke at andre ting ser greit ut også... Men hva gjør man egentlig på en "standard" GU? Tar man f eks innvendig UL eller kjenner gynekologen bare at alt kjennes normalt ut?

Jaja, får bare være optimistisk og satse på at ting klaffer i neste periode :) Jeg var alltid kjempemisfornøyd med å ha bursdag i november når jeg var liten, og spurte mamma og pappa hvorfor de hadde vært så dum å få meg i november :ler: Så hadde jo vært litt ironisk om vi fikk en novemberbaby vi også :fnise:

Så leit at det ikke klaffet i denne perioden :frown:

1. dag med ordentlig blødning (ikke bare én stripe liksom), skal regnes som første dag i ny syklus. Hvordan det blir i forhold til din EL vet jeg ikke. Har ikke vært så mye borti slike EL-tester.

Men kan sikkert prøve å hjelpe til med å finne ut av det hvis du ønsker det?

Når det gjelder en GU, så kan man ikke ved en standard GU sjekke om man har eggløsning eller ikke. Man kan evt. gjøre det på sykehus ved en kombinasjon av en rekke blodprøver og innvendig ultralyd. Ved en standard GU hos fastlegen vil legen titte inn vha et spekulum og se på slimhinnen og livmorhalsen, om den ser normal ut, og evt. ta celleprøve hvis det trengs. Legen vil også kjenne opp med to fingre om slimhinnen kjennes normal ut, og kjenne litt på konsistensen til livmorhalsen. Innvendig ultralyd har kun spesialister lov til å gjøre, og jeg vet ikke om det gjøres innvendig UL hos en privat gynekolog hvis du går dit for å få tatt GU. Jeg vet de har innvendig UL som en del av "pakken" ved poliklinikker på sykehus, men for å bli henvist til sykehus, må du jo ha et "problem". Hvordan det gjøres hos privatpraktiserende gynekologer utenfor sykehus vet jeg altså ikke, for har ikke vært borti det selv.

Jeg er januarbarn og og har tenkt i mine yngre dager at novemberbarn må ha det rimelig kjipt. Godt å få det bekreftet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som nevnt over, den dagen med rødt og friskt blod som skal regnes som første dag i ny syklus. For å sjekke om du har EL kan du tempe eller bruke el-tester hjemme fra billig-tester. Jeg har brukt begge deler og fått bekreftet at jeg har EL i alle mine sykluser :) En strimmel-el-test sjekker LH-nivået ditt som sier noe om at EL er på gang, mens tempen sier at egget faktisk har sluppet. Men man vet jo ikke om egget har fri vei til å komme til livmoren da, sånn som det da uheldigvis ikke har vært hos meg. Men som regel ber legene om å vente til man har prøvd ett år før man får noe utredning.

Ganske ufarlig med en vanlig GU og det bør jo egentlig tas med jevne mellomrom, men selv om det er ufarlig så prøver jeg helst å ikke gå :fnise: Aldri helt behagelig at en fremmed person ser meg der nede syns jeg.

Men dette skal nok gå bra! Krysser fingrene for at neste pp er det full klaff! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at det ikke klaffet i denne perioden :frown:

1. dag med ordentlig blødning (ikke bare én stripe liksom), skal regnes som første dag i ny syklus. Hvordan det blir i forhold til din EL vet jeg ikke. Har ikke vært så mye borti slike EL-tester.

Men kan sikkert prøve å hjelpe til med å finne ut av det hvis du ønsker det?

Når det gjelder en GU, så kan man ikke ved en standard GU sjekke om man har eggløsning eller ikke. Man kan evt. gjøre det på sykehus ved en kombinasjon av en rekke blodprøver og innvendig ultralyd. Ved en standard GU hos fastlegen vil legen titte inn vha et spekulum og se på slimhinnen og livmorhalsen, om den ser normal ut, og evt. ta celleprøve hvis det trengs. Legen vil også kjenne opp med to fingre om slimhinnen kjennes normal ut, og kjenne litt på konsistensen til livmorhalsen. Innvendig ultralyd har kun spesialister lov til å gjøre, og jeg vet ikke om det gjøres innvendig UL hos en privat gynekolog hvis du går dit for å få tatt GU. Jeg vet de har innvendig UL som en del av "pakken" ved poliklinikker på sykehus, men for å bli henvist til sykehus, må du jo ha et "problem". Hvordan det gjøres hos privatpraktiserende gynekologer utenfor sykehus vet jeg altså ikke, for har ikke vært borti det selv.

Jeg er januarbarn og og har tenkt i mine yngre dager at novemberbarn må ha det rimelig kjipt. Godt å få det bekreftet :ler:

Ja, kjedelig :( Men har kommet over den største skuffelsen nå, og satser på at alle gode ting er 3 ;) OK, så da fikk jeg mensen i går. Da regner jeg med at lutealfasen min har vært 12 dager, og det skal jo være innenfor normalen og nok til at egg kan feste seg... Men hvis du kan finne ut av det hadde det jo ikke vært så dumt :Nikke:

Takk for oppklaringen rundt GU :) Greit å vite hva man kan forvente seg ;) Er jo såklart alt for tidlig med noen henvisning enda, og høres ikke ut som jeg får så mye ut av en standard GU i forhold til hvordan fruktbarheten min er, men i og med at jeg aldri har vært til en før så bør jeg kanskje bestille likevel... :sjenert:

Skulle gjerne byttet med deg når jeg var yngre :fnise: Nå som jeg er voksen er det egentlig ikke så kjipt lengre, kan heller mobbe de andre for å bli gamle :ler: Men i forhold til fysisk styrke og mental modenhet er det sikkert også en fordel å være født tidlig på året når man er liten... Selv om jeg aldri opplevde problemer selv... Var mer det at jeg alltid var den siste som fylte år og dermed den siste som fikk lov til ditt og datt i forhold til aldersgrenser etc... Jeg tenker også at det er ideelt med et vårbarn i forhold til å slippe å gå ut med en nyfødt midt i den verste kuldeperioden (selv om det sjelden blir sprengkulde her), men jeg håper likevel vi slipper å vente til juni før det skjer noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som nevnt over, den dagen med rødt og friskt blod som skal regnes som første dag i ny syklus. For å sjekke om du har EL kan du tempe eller bruke el-tester hjemme fra billig-tester. Jeg har brukt begge deler og fått bekreftet at jeg har EL i alle mine sykluser :) En strimmel-el-test sjekker LH-nivået ditt som sier noe om at EL er på gang, mens tempen sier at egget faktisk har sluppet. Men man vet jo ikke om egget har fri vei til å komme til livmoren da, sånn som det da uheldigvis ikke har vært hos meg. Men som regel ber legene om å vente til man har prøvd ett år før man får noe utredning.

Ganske ufarlig med en vanlig GU og det bør jo egentlig tas med jevne mellomrom, men selv om det er ufarlig så prøver jeg helst å ikke gå :fnise: Aldri helt behagelig at en fremmed person ser meg der nede syns jeg.

Men dette skal nok gå bra! Krysser fingrene for at neste pp er det full klaff! :klemmer:

Bra det er kloke damer som deg og TuttaV her inne til å svare på spørsmålene mine ;) Da hadde jeg altså første dag av mens i går. Jeg har tatt CB sine digitale EL-tester siden jeg sluttet på p-pillen i august, så har relativt grei oversikt over syklusen min :) Jeg tror jo jeg har EL pga positivt utslag på testen hver måned, men så har jeg lest her inne om folk som har fått utslag på LH uten å faktisk ha EL. Så temping i tillegg er sikkert ikke så dumt :) Får vurdere å kjøpe meg et basaltermomemeter også.

Ja, det er liksom ikke helt komfortabelt og tenke på at en annen person skal drive å stirre inn der... Selv om jeg vet det er helt normalt for dem osv osv :fnise: Men får vel krype til korset snart ;)

Takk for fingerkryssing, vi får tro det går neste gang ja! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd det ikke klaffet denne gangen. :kose: Men dere er jo ferske prøvere ennå. Jeg tenker på at jeg gjerne vil ha barn første halvdelen av året, men spørs jo om man klarer å få det til. ;)

GU er ikke så skummelt. Det blir som en hvilkensomhelst annen undersøkelse. Legene er jo profesjonelle og vant til det. :) Nå som jeg har rundet 25 har jeg bestilt time for celleprøve. Greit å få sjekket at alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd det ikke klaffet denne gangen. :kose: Men dere er jo ferske prøvere ennå. Jeg tenker på at jeg gjerne vil ha barn første halvdelen av året, men spørs jo om man klarer å få det til. ;)

GU er ikke så skummelt. Det blir som en hvilkensomhelst annen undersøkelse. Legene er jo profesjonelle og vant til det. :) Nå som jeg har rundet 25 har jeg bestilt time for celleprøve. Greit å få sjekket at alt er i orden.

Jepp :sjenert: Men ja, vi er jo det. Får vel minne meg selv på at det bare er ca 20% sjanse hver måned selv om alt er i orden :)

Så dere planlegger en vårbaby 2012? :lur:

GU er sikkert ikke så skummelt når man først gjør det.. Er vel bare å hoppe i det... Men kommer til å grue meg noe grassalt på forhånd tror jeg :sjenert: Har venninner som vokser seg nedentil på spa-salonger, men når de forteller at de selv må holde ting fra hverandre så hun som vokser kommer ordentlig til, så blir jeg litt sånn :sjokkert: ehm, nei takk... :ler:

Ja, har hørt at det er anbefalt med celleprøve fra 25 år... Er jo der om ikke så lenge jeg også... Så får vel gjøre det... Men celleprøve høres i hvertfall ekkelt ut :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gruer deg, hvem gjør vel ikke det første gangen man skal til GU? Og det er veldig forskjell på folk også, noen takler det bedre enn andre. Sånn er det bare :) Celleprøve er forresten ikke noe skummelt, det kan stikke litt bare. Det går nok helt fint :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gruer deg, hvem gjør vel ikke det første gangen man skal til GU? Og det er veldig forskjell på folk også, noen takler det bedre enn andre. Sånn er det bare :) Celleprøve er forresten ikke noe skummelt, det kan stikke litt bare. Det går nok helt fint :klemmer:

Takk for oppmuntring :klemmer: Det går vel helst bra ja ;)Høres ganske beroligendeut det du sier, så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjedelig : ( Men har kommet over den største skuffelsen nå, og satser på at alle gode ting er 3 ; ) OK, så da fikk jeg mensen i går. Da regner jeg med at lutealfasen min har vært 12 dager, og det skal jo være innenfor normalen og nok til at egg kan feste seg... Men hvis du kan finne ut av det hadde det jo ikke vært så dumt :Nikke:

Takk for oppklaringen rundt GU : ) Greit å vite hva man kan forvente seg ; ) Er jo såklart alt for tidlig med noen henvisning enda, og høres ikke ut som jeg får så mye ut av en standard GU i forhold til hvordan fruktbarheten min er, men i og med at jeg aldri har vært til en før så bør jeg kanskje bestille likevel... : sjenert:

Skulle gjerne byttet med deg når jeg var yngre :fnise: Nå som jeg er voksen er det egentlig ikke så kjipt lengre, kan heller mobbe de andre for å bli gamle :ler: Men i forhold til fysisk styrke og mental modenhet er det sikkert også en fordel å være født tidlig på året når man er liten... Selv om jeg aldri opplevde problemer selv... Var mer det at jeg alltid var den siste som fylte år og dermed den siste som fikk lov til ditt og datt i forhold til aldersgrenser etc... Jeg tenker også at det er ideelt med et vårbarn i forhold til å slippe å gå ut med en nyfødt midt i den verste kuldeperioden (selv om det sjelden blir sprengkulde her), men jeg håper likevel vi slipper å vente til juni før det skjer noe ;)

For å prøve å hjelpe til må jeg ha datoer for mensen for en hel syklus og alle LH-målinger du har. Du kan godt sende det på pm hvis du ikke vil brette det ut her :jepp: Så kan jeg se om jeg finner ut av noe fornuftig...

Jeg tenker at det alltids er kjekt å ha tatt en sjekk, så derfor gikk jeg jo selv og fikk gjort en GU før jul. Skjønner tanken om at det kan være litt ubehagelig, men som det er nevnt her, så er jo legene vant til å se på underlivet, så det hele pleier å gå ganske raskt.

Jeg begynte på skolen ett år for tidlig da, så selv om jeg var januarbarn var jeg alltid sist til å fylle år. Men nå ler jeg bare av alle gamlingene jeg har til venner :erter:;)

Men skjønner hva du mener med vårbarn i forhold til trilletur og sånn. Håper det klaffer raskt for oss også! Da blir det forhåpentligvis ikke så mange mnd mellom oss! :hoppe:

Lykke til med PP3! :klem:

Jepp :sjenert: Men ja, vi er jo det. Får vel minne meg selv på at det bare er ca 20% sjanse hver måned selv om alt er i orden :)

Så dere planlegger en vårbaby 2012? :lur:

GU er sikkert ikke så skummelt når man først gjør det.. Er vel bare å hoppe i det... Men kommer til å grue meg noe grassalt på forhånd tror jeg :sjenert: Har venninner som vokser seg nedentil på spa-salonger, men når de forteller at de selv må holde ting fra hverandre så hun som vokser kommer ordentlig til, så blir jeg litt sånn :sjokkert: ehm, nei takk... :ler:

Ja, har hørt at det er anbefalt med celleprøve fra 25 år... Er jo der om ikke så lenge jeg også... Så får vel gjøre det... Men celleprøve høres i hvertfall ekkelt ut :frown:

Vårbaby 2012 huh? Dette er jeg også interessert i å høre om ;) Gøy med flere samtidig!

Celleprøve er ikke noe vondt, kan bare være litt ubehagelig. Det man gjør er at man tar en slags liten q-tips opp i livmoråpningen for å ta en prøve derfra, også pirker man i tillegg litt rundt åpningen med en slags ispinne. Dette hørtes fantastisk ut ser jeg... :ler: Klamydiaprøve er vondere. :jepp: Da stikker man en liten børste inn i livmoråpningen som skraper mye mer enn både q-tipsen og ispinnen!

Håper dette ikke ble too much details :sjenert:

Men i det hele så er hvor følsom man er for disse prøvene svært individuelt, men de aller aller fleste opplever kun bare et lite ubehag eller ingenting i det hele tatt.

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du så kort mens? :hakeslepp: Heldiggris! :jepp:

Lykke til med PP3! :duskedame:

Tja, har spottet/småblødd siden onsdag da, men blødde bare ordentlig fredag-lørdag-søndag, litt spotting i går :)

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å prøve å hjelpe til må jeg ha datoer for mensen for en hel syklus og alle LH-målinger du har. Du kan godt sende det på pm hvis du ikke vil brette det ut her :jepp: Så kan jeg se om jeg finner ut av noe fornuftig...

Jeg tenker at det alltids er kjekt å ha tatt en sjekk, så derfor gikk jeg jo selv og fikk gjort en GU før jul. Skjønner tanken om at det kan være litt ubehagelig, men som det er nevnt her, så er jo legene vant til å se på underlivet, så det hele pleier å gå ganske raskt.

Jeg begynte på skolen ett år for tidlig da, så selv om jeg var januarbarn var jeg alltid sist til å fylle år. Men nå ler jeg bare av alle gamlingene jeg har til venner :erter:;)

Men skjønner hva du mener med vårbarn i forhold til trilletur og sånn. Håper det klaffer raskt for oss også! Da blir det forhåpentligvis ikke så mange mnd mellom oss! :hoppe:

Lykke til med PP3! :klem:

Vårbaby 2012 huh? Dette er jeg også interessert i å høre om ;) Gøy med flere samtidig!

Celleprøve er ikke noe vondt, kan bare være litt ubehagelig. Det man gjør er at man tar en slags liten q-tips opp i livmoråpningen for å ta en prøve derfra, også pirker man i tillegg litt rundt åpningen med en slags ispinne. Dette hørtes fantastisk ut ser jeg... :ler: Klamydiaprøve er vondere. :jepp: Da stikker man en liten børste inn i livmoråpningen som skraper mye mer enn både q-tipsen og ispinnen!

Håper dette ikke ble too much details :sjenert:

Men i det hele så er hvor følsom man er for disse prøvene svært individuelt, men de aller aller fleste opplever kun bare et lite ubehag eller ingenting i det hele tatt.

Nå sendte jeg deg typisk nok akkurat en PM om noe helt annet ;) Men sender deg gjerne den andre infoen også hvis du gidder se på det :jepp:

Ja, jeg skal få bestilt en sjekk nå, skjønner at jeg bør det :) Må bare bli ferdig med den superhektiske perioden på jobb først, har knapt tid til noenting annet for tiden føler jeg... Men må jeg ha henvisning av fastlegen?

Når jeg tenker meg om så visste jeg jo egentlig at du begynte på skolen tidligere :) De har blitt veldig streng med det nå da, så er visst vanskelig å få det til nå... Men hvis man har en glup unge så ser jeg jo absolutt fordelen med at de kan begynne før og bryne seg litt :) Hehe, det med ertingen er ikke så alvorlig ment, men jeg må jo ta litt igjen for alle de kjipe årene med å være minst :fnise: Men du har vel litt erfaring med å være yngst du også da, regner med at de fleste av vennene dine er eldre enn deg siden det er de du har gått i klasse med...

Ja, synd vi ikke bor samme plass, så vi kunne vært barnevognmafia sammen :fnise:

Nå har jeg visst lagt litt ord i munnen på stakkars Muffin her. Jeg vet ingenting, jeg bare spekulerer ;) Det har tross alt vært litt løselig babysnakk i dagboken hennes i det siste også :)

Hehe, celleprøve høres ikke så digg ut akkurat... Men jeg får trøste meg med at klamydiaprøven er verre da :fnise: DET blir heldigvis ikke så aktuelt for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sendte jeg deg typisk nok akkurat en PM om noe helt annet ;) Men sender deg gjerne den andre infoen også hvis du gidder se på det :jepp:

Ja, jeg skal få bestilt en sjekk nå, skjønner at jeg bør det :) Må bare bli ferdig med den superhektiske perioden på jobb først, har knapt tid til noenting annet for tiden føler jeg... Men må jeg ha henvisning av fastlegen?

Når jeg tenker meg om så visste jeg jo egentlig at du begynte på skolen tidligere :) De har blitt veldig streng med det nå da, så er visst vanskelig å få det til nå... Men hvis man har en glup unge så ser jeg jo absolutt fordelen med at de kan begynne før og bryne seg litt :) Hehe, det med ertingen er ikke så alvorlig ment, men jeg må jo ta litt igjen for alle de kjipe årene med å være minst :fnise: Men du har vel litt erfaring med å være yngst du også da, regner med at de fleste av vennene dine er eldre enn deg siden det er de du har gått i klasse med...

Ja, synd vi ikke bor samme plass, så vi kunne vært barnevognmafia sammen :fnise:

Nå har jeg visst lagt litt ord i munnen på stakkars Muffin her. Jeg vet ingenting, jeg bare spekulerer ;) Det har tross alt vært litt løselig babysnakk i dagboken hennes i det siste også :)

Hehe, celleprøve høres ikke så digg ut akkurat... Men jeg får trøste meg med at klamydiaprøven er verre da :fnise: DET blir heldigvis ikke så aktuelt for meg ;)

(skrev i forhold til tallene i din andre dagbok)

Henvisning til privat gynekolog mener du? Nei, det tror jeg ikke du trenger. Du kan kanskje bare ringe og høre på det kontoret som er nærmest deg?

Jeg er yngst i hele venninnegjengen min ja, og i tillegg er jo alle kjæres venner en del eldre (han er jo 5,5 år eldre), så henger bare med oldiser jeg :ler:

Helt enig! Hadde jo vært utrolig kos :hjerte: Vi får ha kg-mafia ;)

Jeg driver bare å spekulerer jeg å, men kanskje vi får til litt indirekte påvirkning :lur: Litt sånn psykologisk spill her :fnise: (Du får si i fra hvis det blir for mye, Muffin :jepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

(skrev i forhold til tallene i din andre dagbok)

Henvisning til privat gynekolog mener du? Nei, det tror jeg ikke du trenger. Du kan kanskje bare ringe og høre på det kontoret som er nærmest deg?

Jeg er yngst i hele venninnegjengen min ja, og i tillegg er jo alle kjæres venner en del eldre (han er jo 5,5 år eldre), så henger bare med oldiser jeg :ler:

Helt enig! Hadde jo vært utrolig kos :hjerte: Vi får ha kg-mafia ;)

Jeg driver bare å spekulerer jeg å, men kanskje vi får til litt indirekte påvirkning :lur: Litt sånn psykologisk spill her :fnise: (Du får si i fra hvis det blir for mye, Muffin :jepp:)

Tallene i min andre dagbok? Mulig jeg er treig her nå, men jeg henger ikke helt med :klø:

Jepp, jeg får gjøre det, men dagene er fortsatt helt vilt travle, så blir nok mars før jeg får somlet meg til det :fnise: Kan jo håpe jeg allerede er :gravid: da :)

Hehe, jeg har ikke så mange oldiser i gjengen egentlig, de eldste er 3 år eldre enn meg, men jeg har likevel alltid vært yngst... På jobb er jeg jo desidert yngst... Ikke at jeg merker så mye til det vanligvis, men jeg blir mobbet litt innimellom :fnise:

KG-mafia funker det også :jepp:

Ja, håper ikke det blir for mye, Muffin :) Men er jo så koselig å følge med etterhvert som 2009-brudene reproduserer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer EL igjen til helgen, så nå er det fullt kjør med :sengekos: igjen :lur: Ikke at det egentlig pleier gå så lang tid mellom hver gang, men jeg var nede for telling onsdag og torsdag, og i helgen har det vært masse ting som har skjedd hele veien, så nå er det på tide å komme tilbake i business ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere har snakket om meg her. :ler: Jeg vet ikke om vi skal prøve på vårbaby 2012 eller 2013. Akkurat nå kunne jeg nok tenkt meg å få en i 2012, men andre ganger blir jeg vettskremt av tanken. :lol: Kjære skal vel ha et ord med i laget om dette også, så vi får se hva det blir. ;)

Lykke til i PP3! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare glemme min vimsing og susing med tall i både den ene og den andre dagboken. Nå har jeg hvertfall sett på tallene dine og sendt deg en pm. Hvis det var noe annet du lurte på i forbindelse med dem får du si i fra!

:klemmer:

Happy :humpe:-helg!

PS: Så koslig Muffin! :hjerte: Skal følge godt med fremover på den diskusjonen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...