Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

:vinke:

Så spennende at dere er i gang med prøvinga! Håper dere lykkes fort! :hoppe:

Takk :) Det håper jeg også :fnise: Hvor lang tid tok det for dere nå igjen? Jeg har vært altfor lite flink å følge med i dagboken din, tror jeg må snike meg inn dit en tur ;) Tiden går fort da, synes du nettopp ble gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte å leke prøvere i april, og jeg ble gravid i juli. Grunnen til at jeg sier "leke prøvere" er at vi omtrent ikke hadde en eneste syklus hvor vi hadde tid/mulighet til å fokusere på prøving, fordi vi alltid var på hvert vårt sted e.l. Men så ble det sannelig en liten mazzilusk da jeg var på "besøk" hos han godeste i ferieuka mi! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte å leke prøvere i april, og jeg ble gravid i juli. Grunnen til at jeg sier "leke prøvere" er at vi omtrent ikke hadde en eneste syklus hvor vi hadde tid/mulighet til å fokusere på prøving, fordi vi alltid var på hvert vårt sted e.l. Men så ble det sannelig en liten mazzilusk da jeg var på "besøk" hos han godeste i ferieuka mi! :lur:

Sånn var det ja ;) Har fulgt litt med i dagboken din innimellom selv om jeg ikke kommenterer så mye :sjenert: Da satt den jo fort da :) Håper vi er like heldige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker forresten at jeg allerede blir litt sånn :bond: med tanke på at jeg må vente til fredag/lørdag med testing... Jeg prøvde med en EL-test i morges, som selvfølgelig var negativ :sjenert: Ble litt :sur: på meg selv etterpå, for jeg visste jo at det egentlig ikke var noen vits..

Tror jeg må somle meg inn på billigeteste og bestille tester, for jeg greier jo ikke å holde meg fra fristelsen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel lett å bli ivrig og kjenne etter symptomer og teste tidlig. ;) Men blir spennende å se til helgen da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel lett å bli ivrig og kjenne etter symptomer og teste tidlig. ;) Men blir spennende å se til helgen da. :jepp:

Jepp, blir veldig spennende! :) Bare håper jeg ikke blir for overivrig... Har vært drit-trøtt og irritabel i hele dag da, stakkars mannen min har fått et par stikk :fnise: Han skulle til noen kompiser i kveld da, så sendte han en unnskyldning med at jeg enten er premenstruell eller gravid :ler: Er ikke så ofte jeg er irritabel og hissig, men i dag var visst den dagen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir forresten helt :kjempesinna: over den "baby-yoga"-videoen det var linket til på VG, håper seriøst det er tull! Kan ikke fatte at noen kan være så slem med en baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forresten helt :kjempesinna: over den "baby-yoga"-videoen det var linket til på VG, håper seriøst det er tull! Kan ikke fatte at noen kan være så slem med en baby...

Åh ja, den er helt forferdelig. Mannen viste meg den for et par-tre uker siden, og vi måtte skru av. Ble fysisk kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Da har jeg fått lest igjennom boken din og det blir spennende å følge deg videre :) Det er ikke lett å la være å teste :sjenert: Jeg har funnet ut at hvis jeg ikke kjøper tester, så tester jeg heller ikke (logisk nok, men det logiske er ikke alltid så logisk når man er prøver :fnise: )

Krysser fingrene for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja, babyyogaen er helt grusom. :spy:

Gleder meg til oppdatering når helgen nærmer seg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelura!

Jeg hadde håpet å komme inn her etter nesten 2 ukers pause og finne at du var gravid jeg! :jepp: Men jeg var visst litt for tidlig ute :sjenert:

Når er IKM?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, dere er så søte :) Svarer dere alle ordentlig i morgen, er bare inne for å si at jeg tror mensen er i anmarsj :tristbla: Og det 3-4 dager for tidlig, jeg som alltid har hatt relative stabile sykluser... Det er 27 dager siden forrige mens nå, men hvis EL-testen stemte har jeg hatt kort lutealfase denne gangen, bare 10 dager :sjenert:

Jeg vet det er tidlig i prosessen enda, men er litt skuffet likevel :(

Mannen mener at vi ikke kan være helt sikker på at det er mensen da... Jeg fikk bare en liten klump med "friskt" blod (det var jo begynt å levre, men rødt) tidligere i dag og så har det vært litt brunt på papiret etterpå (sorry ekle detaljer...). Har ikke menssmerter heller, men i og med at det nok er for sent for festeblødning så er jeg pessimist og tror det er TR som har kommet...

Jeg har ikke graviditetstester for hånden, men tar en EL-test i morgen tidlig hvis jeg ikke har begynt å blø mer...

Dere får krysse fingrene, selv om jeg tror vi må innstille oss på en ny PP..

Nå MÅ jeg legge meg :natti: Dødstrøtt og tidlig opp i morgen...

Ble plutselig langt likevel dette, men svarer som sagt alle dere søtingene i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er forresten lørdag/søndag, tror jeg skrev tors/fre i dagboken tidligere, men så var EL litt sen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være egget har festet seg litt sent? Det kan feste seg alt mellom 4 og 12 dpo sies det :)

Endret av *Lollipop*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke ta sorgene på forskudd vennen :kose:

Det kan jo være en festeblødning, som nevnt av Lollipop! gj.snittlig tar det ca 8 dager til egget fester seg, så at "mensen" kom litt tidlig, virker jo da å stemme?! :jepp:

Blir en spennende helg dette her. Håper det var festeblødning.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt bare litt rødbrunt blod, har vært sånn i snart 36 timer... Ingen menssmerter :sjenert: Så vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg tok ingen EL-test i morges, da det tross alt ikke er en graviditetstest, og jeg var redd for å bli skuffet...

I dag har jeg jobbet masse og vært på kino på direkten, så har ikke hatt tid å kjøpe graviditetstest... Men hvis jeg ikke begynner å blø ordentlig i morgen MÅ jeg jo bare kjøpe meg det... Så dere får fortsette å krysse alt dere kan ;) Selv om jeg som sagt er litt pessimistisk i utgangspunktet da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh ja, den er helt forferdelig. Mannen viste meg den for et par-tre uker siden, og vi måtte skru av. Ble fysisk kvalm...

Ja, jeg satt og vurderte det jeg også... Huff og huff :( Det er faktisk noe av det verste jeg har sett! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke : Da har jeg fått lest igjennom boken din og det blir spennende å følge deg videre :) Det er ikke lett å la være å teste :sjenert : Jeg har funnet ut at hvis jeg ikke kjøper tester, så tester jeg heller ikke (logisk nok, men det logiske er ikke alltid så logisk når man er prøver :fnise : )

Krysser fingrene for deg! :klemmer :

Så koselig at du stakk innom dagboken min også :) Jeg skal jo egentlig ikke sutre foreløpig når vi nettopp er blitt prøvere og s dere har prøvd i over ett år! Er bare så klar nå... Får satse på at det funker for oss begge snart ;) Det å ikke kjøpe tester er nok et godt tips :fnise:

Takk, krysser fingrene for deg også :)

Æsj, ja, babyyogaen er helt grusom. :spy :

Gleder meg til oppdatering når helgen nærmer seg. :jepp :

Jepp... Ja, det er spennende :) Selv om jeg tror jeg får mensen da :sjenert:

Heisann snuppelura!

Jeg hadde håpet å komme inn her etter nesten 2 ukers pause og finne at du var gravid jeg! :jepp : Men jeg var visst litt for tidlig ute :sjenert :

Når er IKM?

:klem :

Hei søta :) Så koselig at du har tenkt på hvordan det har gått! Jeg tror som sagt vi må ha en PP til, men vet jo ikke helt sikkert ennå... Jeg har ingen graviditetssymptomer akkurat nå, men ikke menssmerter heller... Og spotting/småblødning siste 2 dagene.. Så vanskelig å si...

Kan være egget har festet seg litt sent? Det kan feste seg alt mellom 4 og 12 dpo sies det :)

Jeg håper du har rett ;)

Nå må du ikke ta sorgene på forskudd vennen :kose :

Det kan jo være en festeblødning, som nevnt av Lollipop! gj.snittlig tar det ca 8 dager til egget fester seg, så at "mensen" kom litt tidlig, virker jo da å stemme?! :jepp :

Blir en spennende helg dette her. Håper det var festeblødning.

:popcorn :

Håper du har rett du også ;) Vi har vel svaret til lørdag vil jeg tro, så er jo lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig at dere følger med :) Får ikke oppdatert meg i dagbøkene deres nå, men satser på å ha tid i morgen. Og da vet jeg gjerne noe mer også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satte menssmertene inn og jeg begynte å blø mer :sukk: Så det er nok mensen ja :sjenert: Fortsatt brunt da, men liten tro på at jeg er gravid, ingen symptomer...

Men skal jeg regne denne dagen som første dag av mens? Og har jeg da hatt en lutealfase på 10 eller 12 dager? :klø:

Jeg har faktisk aldri vært til GU... Så lurer på om jeg skal gå nå, så kanskje jeg kan sjekke at jeg faktisk har EL osv også :) Selv om EL-testene tyder på det så har jeg hørt at man kan få utslag uten å faktisk ha det... Og kan jo være greit å sjekke at andre ting ser greit ut også... Men hva gjør man egentlig på en "standard" GU? Tar man f eks innvendig UL eller kjenner gynekologen bare at alt kjennes normalt ut?

Jaja, får bare være optimistisk og satse på at ting klaffer i neste periode :) Jeg var alltid kjempemisfornøyd med å ha bursdag i november når jeg var liten, og spurte mamma og pappa hvorfor de hadde vært så dum å få meg i november :ler: Så hadde jo vært litt ironisk om vi fikk en novemberbaby vi også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...