Gå til innhold

Vi venter på babyen vår...


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Koselig :) Føler nesten jeg har tyvstartet nå siden jeg sa at vi kom til å bli prøvere sammen i april :fnise:

Jeg har et noenlunde sunt og variert kosthold, så da hører jeg på doktoren ;)

Jeg har en venninne med barn og en av kjære sine venner fikk nylig barn, så det er ikke så mange av vennene våre som har barn enda, men er 1-2 vennepar jeg mistenker kommer til å prøve snart de også ;) Hun venninnen min som har barn har snakket om å prøve på nr 2 nå da, så hadde vært koselig om vi går gravid noenlunde samtidig :) Men har også noen venninner som er laaangt unna tanken på barn, så da er det greit å kunne skravle litt her inne ;)

Jeg føler virkelig at du har røvet fra meg noe stort nå altså... :nei:

Neida... Er fantastisk glad på deres vegne! :hoppe::hug: Håper dere lykkes fort! Så kan du gi meg gode tips, som har de friskt i minne :lur:

Hyggelig at det er flere i gjengen.... Jeg innser at det kommer til å bli et svært stort skille mellom meg og gamlejentene mine :sukk: da to nylig ble single etter langvarige forhold... Dvs at nå er alle single. Men.. heldigvis har jeg fått gode venninner i mannens kompisers koner/kjærester (det er ingen i gjengen som har vært kortere sammen enn 6 år faktisk! :jepp:), så gleder meg fælt! Og er jo fantastisk å kunne bruke KG-jentene mine til å prate om slike hemmelige nyheter som prøverier!

Måtte blitt en dekkoperasjon ja :fnise: Har flere ganger støtt på kollegaer på kjøpesenteret i lunsjen, så tror ikke jeg tar sjansen ;) EL-tester og graviditetstester synes jeg er greit å bestille over nettet :) Men har kjøpt det på apotek et par ganger, og det er alltid litt kleint... Føles veldig personlig som du sier!

Skummelt det der å gå på apoteket med private saker. Søstern min insisterte på at jeg skulle være med første gang hun skulle kjøpe spiral, og selvfølgelig var den som ekspederte oss en vi kjente. Moren til en kompis av søstern min! Snakk om kleint... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler virkelig at du har røvet fra meg noe stort nå altså... :nei:

Neida... Er fantastisk glad på deres vegne! :hoppe::hug: Håper dere lykkes fort! Så kan du gi meg gode tips, som har de friskt i minne :lur:

Hyggelig at det er flere i gjengen.... Jeg innser at det kommer til å bli et svært stort skille mellom meg og gamlejentene mine :sukk: da to nylig ble single etter langvarige forhold... Dvs at nå er alle single. Men.. heldigvis har jeg fått gode venninner i mannens kompisers koner/kjærester (det er ingen i gjengen som har vært kortere sammen enn 6 år faktisk! :jepp:), så gleder meg fælt! Og er jo fantastisk å kunne bruke KG-jentene mine til å prate om slike hemmelige nyheter som prøverier!

Skummelt det der å gå på apoteket med private saker. Søstern min insisterte på at jeg skulle være med første gang hun skulle kjøpe spiral, og selvfølgelig var den som ekspederte oss en vi kjente. Moren til en kompis av søstern min! Snakk om kleint... :fnise:

Bra du gleder deg på våre vegne ;) Er ikke sikkert vi lykkes før dere uansett da...

Klart jeg skal gi deg tips ;) Og så får du komme med noen etterhvert du også, hvis jeg ikke allerede er :gravid: i april :)

Litt kjedelig med bare single venner når man har lyst på barn, blir to forskjellige liv ja, singel kontra familie med småbarn... Men bra du har venner i din kjære sin gjeng også :) Mange som har barn der?

Og ja, hva skulle vi gjort uten KG til alle hemmelige prosjekter? ;)

:ler: Huff, typisk at sånne ting skjer når man skal på apoteket, sikkert kjempefestlig å se moren til kompisen igjen :fnise: Ser for meg at jeg også kommer til å møte noen litt ubeleilig på første svangerskapskontroll e.l., hehe... Hvis jeg fortsatt greier å holde det hemmelig da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prøver-status!! Håper det klaffer fort for dere! :)

Takk søtingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du gleder deg på våre vegne ;) Er ikke sikkert vi lykkes før dere uansett da...

Klart jeg skal gi deg tips ;) Og så får du komme med noen etterhvert du også, hvis jeg ikke allerede er :gravid: i april :)

Litt kjedelig med bare single venner når man har lyst på barn, blir to forskjellige liv ja, singel kontra familie med småbarn... Men bra du har venner i din kjære sin gjeng også :) Mange som har barn der?

Og ja, hva skulle vi gjort uten KG til alle hemmelige prosjekter? ;)

:ler: Huff, typisk at sånne ting skjer når man skal på apoteket, sikkert kjempefestlig å se moren til kompisen igjen :fnise: Ser for meg at jeg også kommer til å møte noen litt ubeleilig på første svangerskapskontroll e.l., hehe... Hvis jeg fortsatt greier å holde det hemmelig da :fnise:

På hans side er det 2 par som har barn, ett par som er 5 mnd på vei, og ett som er prøvere (de som nettopp mistet). Så der er alle godt i gang :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kjøpt meg folat i dag :) Greide det uten solbriller og caps :ler: Jeg måtte ut å kjøpe meg en ny sports-bh i lunsjen, og da gikk jeg litt lengre bort i sentrum, så tok sjansen på å kjøpe på et annet apotek siden det er et lite stykke fra jobben ;)

Ellers har jeg prøvd spinning i dag, og det var faktisk ikke så gale som jeg hadde trodd :) Så nå har jeg og min søster avtale om spinning på tirsdager... Håper jeg greier å være i såpass form når jeg (forhåpentligvis om ikke så lenge) blir :gravid: at jeg kan fortsette å trene :)

Ellers har jeg fruktbar periode 11.-16. januar ifølge Babyverden, så hele neste helg er satt av til kjærestekos og :sengekos::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte titte innom i prøverdagboken din nå som der har blitt "offisielle" prøvere - så moro!

Håper det klaffer fort for dere og at du får et svangerskap som går lett.

Ang trening så jeg styrke/kondisjon som normalt enn så lenge, jeg har bare justert på og byttet ut noen mageøvelser slik at det ikke blir "dype" situps, samt at jeg ikke jogger nå (vil vente til 2 trimester med det).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte titte innom i prøverdagboken din nå som der har blitt "offisielle" prøvere - så moro!

Håper det klaffer fort for dere og at du får et svangerskap som går lett.

Ang trening så jeg styrke/kondisjon som normalt enn så lenge, jeg har bare justert på og byttet ut noen mageøvelser slik at det ikke blir "dype" situps, samt at jeg ikke jogger nå (vil vente til 2 trimester med det).

:)

Koselig at du stikker innom ;) Ser dessverre ikke ut som vi mørtes på sykehuset også da :fnise:

Ja, det er gøy :hoppe: Bare håper det ikke blir snudd til frustrasjon fordi det tar lang tid :sjenert: Men satser på at det klaffer fort som du sier ;)

Så bra at du har overskudd til å trene :) Det med situps har jeg også hørt, at det ikke er bra fordi magemusklene blir skjøvet litt til siden under svangerskapet visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjære har sett på jordmødrene på nett-tv i dag :hjerte: Så søte små nurk! Tror vi var litt blank i øynene begge to :fnise:

Forrige gang jeg ventet på mensen var vi jo på fjellet og langt fra apotek, men lurer litt på hvordan jeg skal greie meg uten å ta altfor mange tester denne perioden :fnise: Tips? Evt noen steder det går an å kjøpe litt billigere tester som funker bra? Jeg har alltid brukt CB de gangene jeg har tatt graviditetstest tidligere, og de er jo veldig gode, men dyre hvis man skal ta 3-4-5 tester :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine planer. :)

God plan! :tommelsmil::Nikke:

Ja, vi får bare håpe det har effekt ;) Ikke at det skader med kjærestehelg uansett da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

billigeteste.dk :jepp:

Utrolig billig og sinnsykt rask levering :jepp:

De har vel gjerne en norsk side også, men jeg har bare brukt den danske :)

Du får kjøpe deg sånne grønnsaksbjørner også :lur: da får du spise to bjørner om dagen istedet for en :nigo:

Endret av DDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om andre som heller syns at "Jordmødrene" er fin prevansjon. :fnise: Har ikke sett det selv, men får kanskje ta en titt og se hvordan det virker på meg. ;)

Kos dere i helga. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

billigeteste.dk :jepp:

Utrolig billig og sinnsykt rask levering :jepp:

De har vel gjerne en norsk side også, men jeg har bare brukt den danske :)

Du får kjøpe deg sånne grønnsaksbjørner også :lur: da får du spise to bjørner om dagen istedet for en :nigo:

Takk for tips :) Får bestille senere i kveld eller i morgen tenker jeg :)

Hmm, grønnsaksbjørner, det har jeg ikke hørt om :sjenert: De er sikkert gode, men jeg er ganske flink å spise frukt og grønt egentlig, så vet ikke om jeg trenger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt om andre som heller syns at "Jordmødrene" er fin prevansjon. :fnise: Har ikke sett det selv, men får kanskje ta en titt og se hvordan det virker på meg. ;)

Kos dere i helga. :lur:

Hehe, ja det er ikke alltid det virker like fristende å gå gjennom en fødsel, kan være en del skrik og hyl og blod og gørr, men det er veldig koselig og rørende å se en baby bli født også da :)

God helg til dere også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på besøk hos en kompis av kjære i dag for å se deres en uke gamle sønn! :hjerte: Herregud så søt han var, vi ble litt misunnelige begge to :ler: håper det ikke er så lenge til vi har vår egen lille i vente :) Hvis det ikke tar så altfor lang tid så kanskje de blir venner :)

God helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt hetta av Jordmødrene, jeg. Men det er vel kanskje fordi nå er jeg faktisk gravid, og fødsel er ikke noe abstrakt ''en gang i fremtiden''. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...