Papaya84 Skrevet 1. januar 2011 #1 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har de siste åra lagt på meg en god del. Er ca 170 cm og veier nok rundt 90 kg nå Men, nytt år og nye muligheter. Kiloene skal vekk! I begynnelsen blir det helst fokus på å få bort noen kilo, men etterhvert vil jeg forandre livsstil, ikke bare for å få bort kiloene mener jeg. Så lurer jeg egentlig på hva et realistisk mål kan være frem til f.eks juni?
wahaj Skrevet 1. januar 2011 #2 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har de siste åra lagt på meg en god del. Er ca 170 cm og veier nok rundt 90 kg nå Men, nytt år og nye muligheter. Kiloene skal vekk! I begynnelsen blir det helst fokus på å få bort noen kilo, men etterhvert vil jeg forandre livsstil, ikke bare for å få bort kiloene mener jeg. Så lurer jeg egentlig på hva et realistisk mål kan være frem til f.eks juni? Kommer helt an på hvilken måte du skal gå ned på. Trening og sunt kosthold tar sin tid, mens f.eks lavkarbo/ketolyse går fort. Men rundt 0.5kg i uka er det beste, altså ikke mye mer enn det. Så får du regne frem.
Papaya84 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Kommer helt an på hvilken måte du skal gå ned på. Trening og sunt kosthold tar sin tid, mens f.eks lavkarbo/ketolyse går fort. Men rundt 0.5kg i uka er det beste, altså ikke mye mer enn det. Så får du regne frem. Det blir trening og sundt kosthold i første omgang tenker jeg. Kan jeg regne ca 0,5kg i uken da og? da tenker jeg å fortsette å gå ca 1 time til dagen (har hund) og i tilegg trening på treningsenter ca 3 ganger i uka + normalt sundt kosthold.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #4 Skrevet 1. januar 2011 Jeg skal ned selv... Fra 75 kg til 55 kg. Jeg følger denne: Frokost: 1 banan, 1 kaffe, 1 stort glass med vann med sitron Lunsj: 1 banan , 1 gl skummet melk, 1 kopp kaffe Middag: Nutrilett suppe med en halv ts chilli, vann med sitron Før natten: 1 glass skummet melk og 1 kopp med grønn te!!
kulu-kulu Skrevet 1. januar 2011 #5 Skrevet 1. januar 2011 Om du klarer å holde deg til planene dine,kommer du til å gå ned mer enn 0,5 kg i uka , til å begynne med vel og merke! Det er anbefalt å gå ned 0,5 kg i uka , for bedre resultater,og at det skal holde seg best mulig. Går du for fort ned i vekt , er sjansene der,for at du legger på deg opptil det dobbelte, når du slakker av. Ikke spis for lite , da går kroppen din inn i en sparemodus. Mål heller cm,enn kg , da mister du ikke motivasjonen like fort. Vei deg en gang i mnd , mål cm hver 14 dag. Drikk masse vann! Noen tips som har funket for meg iallefall . Masser av lykke til,dette klarer du
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #6 Skrevet 1. januar 2011 Jeg skal ned selv... Fra 75 kg til 55 kg. Jeg følger denne: Frokost: 1 banan, 1 kaffe, 1 stort glass med vann med sitron Lunsj: 1 banan , 1 gl skummet melk, 1 kopp kaffe Middag: Nutrilett suppe med en halv ts chilli, vann med sitron Før natten: 1 glass skummet melk og 1 kopp med grønn te!! Det er ikke det du spiser hver dag, håper jeg?
kulu-kulu Skrevet 1. januar 2011 #7 Skrevet 1. januar 2011 Jeg skal ned selv... Fra 75 kg til 55 kg. Jeg følger denne: Frokost: 1 banan, 1 kaffe, 1 stort glass med vann med sitron Lunsj: 1 banan , 1 gl skummet melk, 1 kopp kaffe Middag: Nutrilett suppe med en halv ts chilli, vann med sitron Før natten: 1 glass skummet melk og 1 kopp med grønn te!! Dette er ikke sunn slanking , heller sultekur. Hvor skal du få energi fra ? Hva skal kroppen din jobbe med? Konsentrasjonen forsvinner , hvordan går det da på skole/jobb? Om dette er noe du har tenkt å leve med , så blir du syk. Om det er en slags kick-start,så finnes det bedre måter enn denne. Anbefales IKKE!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Dette er ikke sunn slanking , heller sultekur. Hvor skal du få energi fra ? Hva skal kroppen din jobbe med? Konsentrasjonen forsvinner , hvordan går det da på skole/jobb? Om dette er noe du har tenkt å leve med , så blir du syk. Om det er en slags kick-start,så finnes det bedre måter enn denne. Anbefales IKKE! Jeg har allrede brukt den i hele dag, ingen fysiske ting som er ekle, jeg skal ned i vekt... og jeg skal klare det!! Koste hva det koster!! Jeg er sterk, har brukt denne før!!! Med langvarig tap :D
kulu-kulu Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 Jeg har allrede brukt den i hele dag, ingen fysiske ting som er ekle, jeg skal ned i vekt... og jeg skal klare det!! Koste hva det koster!! Jeg er sterk, har brukt denne før!!! Med langvarig tap :D Okei , tok litt tid,men skjønte d til slutt. Er nok litt naiv til tider sjø...
tessa3 Skrevet 1. januar 2011 #10 Skrevet 1. januar 2011 Jeg skal ned selv... Fra 75 kg til 55 kg. Jeg følger denne: Frokost: 1 banan, 1 kaffe, 1 stort glass med vann med sitron Lunsj: 1 banan , 1 gl skummet melk, 1 kopp kaffe Middag: Nutrilett suppe med en halv ts chilli, vann med sitron Før natten: 1 glass skummet melk og 1 kopp med grønn te!! Har du brukt denne før? Og hvor mye gikk du ned, på hvor lang tid? Dette hørtes litt interesant ut, men er redd jeg ikke har nokk selvdisiplin til denne.. Men har lyst å prøve da Er ca 70kg, skal ned 10-15kg..
kulu-kulu Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Har du brukt denne før? Og hvor mye gikk du ned, på hvor lang tid? Dette hørtes litt interesant ut, men er redd jeg ikke har nokk selvdisiplin til denne.. Men har lyst å prøve da Er ca 70kg, skal ned 10-15kg.. Innleggene fra denne personen du quoter ,er bare kødd... Ingen klarer en sånn diett,det vil gjøre deg syk.. Enten er d et troll , eller en lite smart person
Papaya84 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2011 Om du klarer å holde deg til planene dine,kommer du til å gå ned mer enn 0,5 kg i uka , til å begynne med vel og merke! Det er anbefalt å gå ned 0,5 kg i uka , for bedre resultater,og at det skal holde seg best mulig. Går du for fort ned i vekt , er sjansene der,for at du legger på deg opptil det dobbelte, når du slakker av. Ikke spis for lite , da går kroppen din inn i en sparemodus. Mål heller cm,enn kg , da mister du ikke motivasjonen like fort. Vei deg en gang i mnd , mål cm hver 14 dag. Drikk masse vann! Noen tips som har funket for meg iallefall . Masser av lykke til,dette klarer du Tusen takk. Så kjekk med sånne motiverende svar Det å måle cm er nok lurt ja! Lignende kurer som Anonymbruker anbefaler har jeg prøvd maaange ganger, og gått ned i vekt og holdt det relativt lenge. Meeeen, går alltid opp igjen og har nok ødelagt forbrenninga mi på det. Denne gangen skal jeg klare det orntlig!!1 :D 1
Papaya84 Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2011 Kan foresten noen gi meg forslag til enkle og sunne middager? Syns ofte disse "slanke middagene" som jeg finner på nett har så mange spesielle krydder og rare vrier på ting, eller hva jeg skal si
frkharepus Skrevet 2. januar 2011 #16 Skrevet 2. januar 2011 Enkle og sunne middager er å wokke masse grønnsaker med kylling eller laks. Hvis du føler du trenger ris til, så gå for fullkornris. Sunne middager trenger ikke være så avansert. Gå for rene kjøttprodukter av hvitt kjøtt (kylling og svin) evt karbonade-,svine- eller kyllingkjøttdeig,all fisk er sunn, vær sparsom med olje når du steker og fyll halve tallerkenen med grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #17 Skrevet 2. januar 2011 Bra at du også skal trene. Folk som spiser seg tynne blir bare dvaske og har null energi. Jeg vil anbefale at du i tillegg kjøper deg ei vekt som viser fettprosent. Om vekta går ned, men ikke fettprosenten er det ikke bra!
Papaya84 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #18 Skrevet 2. januar 2011 Bra at du også skal trene. Folk som spiser seg tynne blir bare dvaske og har null energi. Jeg vil anbefale at du i tillegg kjøper deg ei vekt som viser fettprosent. Om vekta går ned, men ikke fettprosenten er det ikke bra! Hvor kan jeg få tak i dette? og hvor mye koster det ca?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2011 #19 Skrevet 2. januar 2011 Hvor kan jeg få tak i dette? og hvor mye koster det ca? Jeg kjøpte denne til 399 på Obs før jul: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/helse-og-velvare/BAS1/wilfa-badevekt Et annet alternativ er denne: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/helse-og-velvare/SLB11E/babyliss-badevekt
Papaya84 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #20 Skrevet 2. januar 2011 Jeg kjøpte denne til 399 på Obs før jul: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/helse-og-velvare/BAS1/wilfa-badevekt Et annet alternativ er denne: http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/personlig-pleie/helse-og-velvare/SLB11E/babyliss-badevekt Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå