Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Blek men fattet, mia. Hehe!

du har det kanskje mørkt hele tiden nå på året? ...eller er det enda lengre nordover? :klø:
Det er grålysning flere timer om dagen, vi er over det mørkeste nå, og drar oss mot lysere tider. Det er ennå et stykke igjen til midnattsola. :sol:

Så var det puta igjen. Før jeg sovner i stolen. ZZZzzznakkes! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sol:
Ja! :sol: Nam nam!

Jeg gleder meg også til å se :sol: igjen.
Ka? Er du blitt nording, eller gleder du deg til morgenen? :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, nærmer seg nå. Bare en dag igjen, så kan jeg gå inn i søndagskoma, og alt blir bare fint og rosenrødt og fluffy! :duskedame:

Hei, trulta_! Så hyggelig at du forvillet deg innom! :jepp:

I dag var en nydelig kveld. Folk var så hyggelige på alle kanter, og i dag er jeg bare sliten, ikke utmattet. :danse:

Likevel slenger jeg meg i madrassen, og sovner til en lydbok eller noe sånn. Morgendagen vil kreve sitt.

Nattinatt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskt godmorgen til Katta! :goodbye: *mens hun undrer seg på hva han bedriver de smekkfulle dagene sine med, men har altfor mye nettvett og høflighet til å spørre - det er sikkert noe morsomt noe* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friskt godmorgen til Katta! :goodbye: *mens hun undrer seg på hva han bedriver de smekkfulle dagene sine med, men har altfor mye nettvett og høflighet til å spørre - det er sikkert noe morsomt noe* ;)

Det der har jeg også lurt på, men besitter også for mye nettvett til å spørre. :sjenert:

*holder munn denne gangen også, og blar over til ny tråd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ønsker god helg i tråden. Enten den er smekkfull i gjøremål eller passe daff. Min er passe daff i dag og litt mer smekkfull i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

...eller hadde nyttårsforsett om å bli klin edruelig i det nye året...det er faktisk ganske ok det, appi. ;)

Mjau til Pusen. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? :klø: Snakker du ikke ditt eget språk her eller? Et enkelt Mjau kan romme så mangt...*mumle for seg selv: nå forsøkte jeg så godt jeg kunne...men det er tydelivis øvingspotensiale igjen før jeg finner den nordlige grunntonen i Mjauet,- som gjør meg forstått*

Er det en trivelig snart søndagskveld i sovekassa di? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...