Gå til innhold

BANANZAI!


Kamikatze

Anbefalte innlegg

:catmilk:
Haha! Den tok jeg ikke helt med en gang! Genial! :ler:

Å? :klø: Snakker du ikke ditt eget språk her eller? Et enkelt Mjau kan romme så mangt...*mumle for seg selv: nå forsøkte jeg så godt jeg kunne...men det er tydelivis øvingspotensiale igjen før jeg finner den nordlige grunntonen i Mjauet,- som gjør meg forstått*

Er det en trivelig snart søndagskveld i sovekassa di? :goodbye:

Aner ikke. Jeg sitter i stua. Skal jeg gå inn på soverommet å sjekke, for deg? :gjeiper:

Katter har da et meget rikt språk, særlig basert på kroppsspråk, mer enn lyder. En aner med en gang hva det hintes til, for eksempel, om ei hunkatte klorer deg opp på ryggen... :opplyser:

Finns det forresten en psykiatrisk krisetelefon for folk med utsatt kjøkkenvask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antagelig, men siden jeg har oppvaskmaskin har jeg ikke notert det noe sted. Sorry altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finns det forresten en psykiatrisk krisetelefon for folk med utsatt kjøkkenvask?

Jammen du må ikke sette ut kjøkkenvasken, kan du skjønne. Hvor skal du da helle ut melkerestene når fluidet begynner å få merkbare alderdomstegn?

Du trenger ikke psykiatrisk krisetelefon i en sådan stund, du trenger "rørleggerhjelpen" :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg vaske opp for deg, Kami?

Så elskverdig av deg! Du gidder ikke å koble til den dømrade oppvaskmaskina, heller? :ler:

Jaja, kaffelaging er jo en slags husarbeide, så da får det rekke for minst en time. Her er det forøvrig ikke oppvasken som er ankepunktet, men resten. Så det bør gå radig unna når jeg får det for meg å begynne. Men, dette krever planlegging og et åpent sinn. Så kaffe, ja. Hmm...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tror vi får ha konerulling på forumet (slikt samler folk og da kan vi samtidig selge lodder og vafler! :jepp: ) og spleise på en butler til ham* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med såpass mye stoffer surret rundt damene, kan de risikere å vikle seg helt fast i både sin egen og andres konekubiner i forbifarten. Det ska`kke være lett. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt klart fordelen av å ha et harem. :opplyser:

Hvis alle bare behøver å vaske opp halvannen tallerken hver, burde jo dette kunne være liv laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooo, men det er fryyyyktelig mange damer på en gang det der.

Hvor skal du ha`rem henne da? *tilnærmet oslodialektisk uttale* :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, usj... Kanskje det hadde gått an å lage noe slags opphengsanordning på soverommet, for de som ikke er i bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ha dem sittende på stoler på et lager, henge en lapp rundt halsen påskrevet: "I ustand"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ustand? Jeg foretrekker koner som virker. - Sålenge de ikke virker ufordragelige. :opplyser:

Nei, det blir mye styr dette her. Kanskje monotoni er bedre, tross alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres direkte stusslig ut i lengden. :(

Vil nok heller anbefale Monotypi.

Det gjør seg i alle fall ganske godt på veggen. :)

Finnes det selvlaget bilde på veggen i det Kamiske hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes det selvlaget bilde på veggen i det Kamiske hjem?
Ikke på veggen. Residensen bærer tydelig preg av flyktig midlertidighet.

Oi. Piffi var en time fra syvsover, hehe! God mornings!

Nei... Tar meg en kopp kafe til. Morgenen var lang i dag, her også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvel, da får jeg si takk for dagens dyst, og logger av om noen små strakser. Masselassen må ha mat! *nei jeg har ikke noe kjæledyr* :nigo:

God kveld i tråden. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...